Fashion Days a participat la Black Friday 2013 şi îşi prezintă acum cifrele. Dacă în 2011, Black Friday era de interes doar pentru electrocanisce şi IT, parcursul Fashion Days demonstrează că şi segmentul fashion are potenţial.
Cifrele de trafic înregistrate de platforma Fashion Days arată că românii sunt interesaţi să îşi reînnoiască garderoba, estimările iniţiale ale retailer-ului fiind depăşite. Vineri, 22 noiembrie, peste 263 de mii de vizitatori au fost activi în magazinul online. Sâmbătă şi duminică au fost de asemenea zile de shopping intensiv, cu peste 315 de mii de vizitatori pe platforma online, se arată într-un comunicat de presă remis „Adevărul“.
În timpul Black Friday, peste 21% dintre comenzi au fost plasate de pe un dispozitiv mobil. Procentul a fost mai ridicat comparativ cu perioada precedentă, când comenzile plasate prin intermediul aplicaţiei de iPhone atingeau aproximativ 15% din total. Intervalul mediu de timp petrecut de un utilizator pe site s-a ridicat la 12 minute. 63% din numărul total de vizitatori au fost femei în căutarea obiectelor vestimentare care să completeze garderoba, atât a lor, cât şi a celorlaţi membri ai familiei. Cu toate acestea, procentul bărbaţilor a crescut, atingând 37% în acest sfârşit de săptămână.
Cele mai interesate oraşe de fenomenul Black Friday, având în vedere valoarea totală a comenzilor înregistrate, au fost: Bucureşti, Constanţa, Cluj, Timişoara şi Braşov. Utilizatorii au achiziţionat pe lângă haine şi accesorii şi obiecte pentru casă şi lifestyle. Cea mai bine reprezentată şi vândută categorie a fost cea a pantofilor – cu peste 17.237 de perechi vândute. Black Friday a dovedit de asemenea că negrul este o culoare la modă. Topul preferinţelor, în ceea ce priveşte culorile, este dominat de negru, urmat de roşu şi albastru.
Fashion Days furnizează şi un infografic privind parcursul de Blac