Dacă studenţii de Universitatea Babeş-Bolyai vor fi instruiţi de specialiştii de la Google în cadrul Online Marketing Academy, cei de la Universitatea Tehnică vor participa la un atelier susţinut de specialişti de la Microsoft. Cele două mari companii au numeroase colaborări cu universităţile clujene, unde învaţă circa 100.000 de studenţi.
Google România, în colaborare cu Universitatea Babeş-Bolyai, a lansat programul Online Marketing Academy, care se va desfăşura în perioada noiembrie - decembrie 2013. Programul se adresează studenţilor care doresc să-şi dezvolte cunoştinţele despre marketingul online, iar cursurile sunt predate de specialişti Google şi traineri certificaţi. La finalul cursurilor fiecare student va primi din partea Google România o diplomă de participare la programul Online Marketing Academy.
Înscrieri până la 1 noiembrie
Cei interesaţi de o carieră în mediul online vor fi invitaţi la sesiuni de training avansat şi vor avea acces la platforma de joburi prin care Google îi va pune în legătură cu agenţii de publicitate şi companii interesate de specialişti în marketing online. Pe parcursul trainingurilor, studenţii vor avea ocazia să se întâlnească cu echipa Google România şi cu agenţii de advertising de top din ţară, să afle mai multe despre cum se realizează o campanie de publicitate în mediul online, despre promovarea pe google.ro sau despre ce înseamnă să lucrezi într-o agenţie de publicitate. Trainingurile se vor desfăşura în perioada noiembrie - decembrie 2013 în facultăţile implicate în acest program: Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor şi Facultatea de Business.
Studenţii interesaţi sunt invitaţi să se înscrie la adresa www.google.ro/ads/academy, până în data de 1 noiembrie 2013.
Workshop Microsoft la UTC