Knotch, un start-up fondat de clujeanca Anda Gânscă şi Stephanie Volftsun, cu sediul în San Francisco, a creat o reţea socială şi recent a obţinut o finanţare de 1,5 milioane de dolari. Banii vin de la investitori bine cotaţi din Silicon Valley, potrivit New York Times.
Knotch e o aplicaţie pentru utilizatorii de iPhone care se bazează pe opiniile oamenilor. Nu vă place Pepsi/Cola? Puteţi să scrieţi şi să oferiţi o culoare. Roşu înseamnă că aveţi o părere bună, iar albastru, o părere negativă. E o reţea care a crescut discret în timp şi care este destinată celor care vorbesc engleza.
În ultimele două luni, echipa s-a extins cu ajutorul unor ingineri veniţi de la Facebook, Intel şi Chartboost. De asemenea, Knotch va lansa aplicaţia web, dar şi o soluţie pentru companii. Ce înseamnă aceasta din urmă? Dorinţa iniţială a Knotch de a se monetiza prin intermediul unor studii de piaţă care fac analiză de sentimente cu ajutorul utilizatorilor. Un brand vrea să afle ceva despre un produs? Knotch va obţine rezultatul.
A lucrat pentru două fonduri de venture capital, iar unul dintre acestea administrează 6 miliarde de dolari.
Calitatea oamenilor de lângă tine
Pentru ea contează enorm oamenii cu care lucrează, de aceea îi alege după potenţial, nu după reuşitele lor de pe hârtie. Anda spune că atunci când începi o companie nu te mai gândeşti la tine, la imaginea ta pentru că, dacă faci asta nu vei avea succes, ci eşti trup şi suflet devotat acelui proiect ca el să reuşească. Iar în acest sens e nevoie de muncă în echipă.
Echipa Knotch
Peste 90% din afaceri eşuează din cauză că aceia care pornesc afacerea nu ştiu să-şi împartă atribuţiile şi să gestioneze situaţiile de care se lovesc.
„Când începi o afacere cu cineva trebuie să te asiguri că sunteţi pe aceeaşi lungime de undă. Trebuie să te asiguri de la început că vă iubiţi,