Audi RS6 a apărut şi în varianta Sedan. Maşina este o adevărată fiară: motor de 5 litri şi 580 cai-putere
A6, S6, RS6 Avant. Lipsea ceva în gama lui Audi pentru ca aceasta să fie completă: RS6 sedan. Germanii l-au arătat prima dată în octombrie 2008 cu ocazia Salonului Auto de la Paris. Şi s-a văzut bine deoarece sedanul a fost desenat de nişte mîini talentate.
Primul lucru pe care-l observi sînt farurile. Grupurile optice sînt chiar elegante. Între ele, tronează o grilă single-frame foarte bine dimensionată, care contribuie la imaginea unei maşini ce degajă multă masculinitate.
Cei de la Audi s-au gîndit că ar fi bine să renunţe şi la farurile de ceaţă pentru un altfel de look. În locul lor obişnuit din spoiler se găsesc două prize de aer, la fel de generoase. Farurile de ceaţă n-au fost uitate complet, nu fac nemţii asemenea gafe!, ele fiind integrate în lămpile cu xenon. Unele elemente ale caroseriei trădează însă arma mortală a lui RS 6. Jante de 19 sau 20 de inci şi discuri ceramice de frînă acompaniate de etriere bine dimensionate. În plus, evacuare dublă. Dacă nu te conving aceste detalii înainte de drive test că te aşteaptă o fiară la volan, atunci la interior descoperi sistemul Dynamic Ryde Control (DRC) cu rolul de a reduce ruliul. Eşti curios să vezi despre ce este vorba, dar înainte de asta trebuie remarcat interiorul noului sedan. Aceleaşi materiale de calitate marca Audi, scaune sport care te fixează bine, funcţia MMI şi volanul, turtit în partea de jos.
Dacă ridici capota, descoperi misterul. Ce ziceţi de un motor de 5 litri V10 biturbo? Dar de 580 de cai? Cum maşina cîntăreşte 2.100 de kilograme rezultă că fiecărui căluţ putere îi revine doar 3,62 kilograme. Viteză maximă? 250 km/h, dar, normal, a fost limitată electronic. Opţional, se poate "aranja" pentru 280 km/h. Cuplul este de 650 Nm între 1