După o serie de campanii-pilot derulate în perioada ianuarie-aprilie 2013, elefant.ro a anunţat că intră oficial pe piaţa de flash sales, marcând astfel o premieră în comerţul online autohton. Elefant.ro este primul magazin online care extinde conceptul de flash sales către segmentul de carte, anunţă efinante.ro.
Magazinul online de cărţi elefant.ro, controlat de compania Universal Online Promotion SRL a fostului premier moldovean Ion Sturza, a intrat pe piaţa de „flash sales“ - prin care o companie oferă la preţuri reduse pentru o perioadă scurtă de timp anumite produse - estimând că acest pas va contribui la atingerea obiectivului de dublare a vânzărilor în 2013, la aproximativ 7,2 milioane de euro.
Conceptul "flash sales" s-a dezvoltat în România odată cu apariţia site-urilor ce comercializează produse de tip fashion (îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii) şi decoraţiuni pentru casă, exclusiv prin campanii de reducere.
Potrvit administraţiei companiei, clienţii fideli ai elefant.ro vor avea acces în fiecare zi la cele mai dorite titluri, în cadrul campaniilor Happy Days. Ulterior, aceste acampanii se vor desfăşura şi pentru alte categorii de produse listate în cadrul elefant.ro.
“Suntem foarte bucuroşi că, în sfârşit, putem oferi iubitorilor de carte din România cele mai râvnite titluri la preţuri cu până la 75% mai mici decât în mod obişnuit. Creşterea dinamică a vânzărilor de tip flash ne demonstrează că interesul este ridicat, atât pentru retailerii online, cât şi pentru cumpărători. Prin campaniile Happy Days pe care le vom organiza pentru diverse categorii de produse din oferta elefant.ro dorim să demontăm mitul vânzărilor de tip flash: conceptul se poate aplica în mod eficient şi inovator şi în alte domenii”, menţionează Ana-Rita Da’Ros, Director eCommerce al elefant.ro, citat de efinante.ro.
O piaţă de 55 de milioane de euro @N