Diplomaţi, oameni de afaceri și vedete au defilat în weekend pe podium în haine şi încălţăminte fabricate în Republica Moldova, demonstrând astfel că produsele noastre pot concura cu cele străine
Purtând ţinute clasice sau casual, zeci de modele cu vârste diferite, din ţară, dar şi de peste hotare au participat la cea de-a doua ediţie a prezentării de modă Fall Fashion Walk, din cadrul campaniei „Din branduri de Moldova". Astfel, femei cunoscute din business, showbiz sau din presă au demonstrat că doamnele pot fi atrăgătoare, misterioase şi dezinvolte în branduri moldoveneşti marca Georgette, MNatali, Brio, Tricon, Maicom, creaţii tradiţionale semnate de Valentina Vidraşcu, încălţăminte Zorile şi Cristina şi genţi de la Bookleta. Startul prezentării de modă a fost dat de prima doamnă a ţării, Margareta Timofti, şi soţia ambasadorului SUA, Marie Moser. „Trebuie să fim mândri că purtăm haine fabricate în Moldova", a spus prima doamnă, care a mărturisit că obişnuieşte să cumpere ţinute semnate de designeri autohtoni.
CLICK PENTRU GALERIE
BĂRBAŢII ŞI COPIII, DELICIUL SERII
„Moda şi industria textilă sunt importante pentru dezvoltarea socială şi economică a ţării. Acestea oferă peste 25.000 de locuri de muncă pentru femei, multe dintre acestea fiind din zonele rurale", a completat-o soţia şefului misiunii diplomatice americane la Chişinău. Şi Ingrid Tersman, ambasadoarea Suediei, a rămas impresionată de colecţiile prezentate. „Am găsit foarte multe creaţii frumoase pe care cu siguranţă le voi lua în considerare atunci când îmi voi face timp pentru cumpărături. Şi mai important este că dezvoltarea acestui domeniu le oferă femeilor şansa de a se angaja", Ingrid Tersman.
CLICK PENTRU GALERIE
BRANDURI PROMOVATE DE VEDETE
Pe podium au defilat şi bărbaţi îmbrăcaţi la patru ace în costume Ionel sau Giovanni Prim