George Christoforidis a lăsat ciocolata Finetti pentru brandy-ul Alexandrion. S-a născut la Atena, dar a locuit mai mult prin străinătate. Şi-a construit cariera lucrând în Germania, Olanda şi România, iar astăzi este primul director general al Alexandrion. Înainte de numirea lui Christoforidis ca managing director, acest post nici nu exista, atribuţiile manageriale fiind în sarcina preşedintelui, Nawaf Salameh. Până a fi cooptat de Alexandrion, Christoforidis a fost director general al companiei Cream Line România, producătorul cremei de ciocolată Finetti.
Odată ajuns în “familia” Alexandrion, tânărul grec a fost numit directorul publicaţiei “Prezent”, un săptămânal editat de Greek Media Group. Recunoaşte că săptămânalul a fost un proiect eşuat, însă nu îşi asumă principala vină.
“Prezent” a fost o publicaţie nouă pe o piaţă foarte dură. S-au făcut multe greşeli, însă se întâmplă des astfel de lucruri cu un brand nou aruncat pe o astfel de piaţă”, spune Christoforidis. Acum e şef pe băuturile produse de Alexandrion şi e hotărât să ridice ştacheta, cu orice risc.
„Criza financiară ne afectează tangenţial“
Nu are timp de vacanţe, nu călătoreşte decât în interes de serviciu şi este enervat la culme de traficul din Bucureşti.
„Misiunea principală a lui George Christoforidis este de a stabili direcţiile de dezvoltare ale Alexandrion Group pentru următorii cinci ani şi de a creşte potenţialul afacerii atât în Romania, cât şi pe plan internaţional”, spunea preşedintele Nawaf Salameh despre misiunea primului manager al diviziei de băuturi a Alexandrion Group. Misiune grea, dacă ţinem cont de concurenţa acerbă din piaţă şi de criza financiară care va fi resimţită din plin în anul 2009.
Christoforidis nu se teme însă de criza financiară care, în opinia sa, nu afectează direct grupul Alexandrion.