Apple s-a remarcat pe piaţă prin produse, reclame şi pasiunea clienţilor de a sta la coadă. Somserby, un producător de cidru, foloseşte această imagine a Apple şi vine cu un clip publicitar propriu în aceeaşi idee.
Samsung a pornit moda ironizării fanilor Apple şi a companiei americane. Somersby îi calcă pe urme şi vine cu propriul videoclip de promovare a băuturii sale, notează CNet. Cidrul său, turnat în pahar, este wireless şi îi aduce pe oameni mai aproape printr-o simplă ciocnire a paharelor.
Somersby are chiar şi cozile obişnuite pentru Apple în faţa magazinului, iar presa este înăuntru şi aşteaptă primul client fericit. Fericit că a intrat primul sau fericit după ce încearcă produsul companiei. Apple a creat o reală modă cu astfel de lansări.
Ce diferenţiază produsul Somersby de cele ale Apple? Funcţionează în lumina directă a soarelu şi, după cum spune sloganul, sunt mai multe mere şi mai puţine aplicaţii. Somserby produce cidru, o băutură slab alcoolică (în medie 3-8%), obţinută prin fermentarea fructelor, mai ales a merelor sau perelor, dar şi a gutuilor la o temperatură de 4-16° Celsius. În SUA şi unele părţi ale Canadei, termenul cidru se referă de obicei la sucul nealcoolic de mere, pentru cidrul alcoolic fiind folosit termenul hard cider.
Videoclipul de mai jos a fost publicat de Somersby Marea Britanie
Somersby s-a ferit să spună direct Apple, dar Samsung a ales să fie mai directă. În videoclipul „The Next Big Thing is Already Here“ fanii Apple sunt tot la coadă, iar cei mai câştigaţi sunt cei care au ales Samsung. Mai precis, Samsung Galaxy S3. Imediat ce iPhone 6 (sau iPhone 5S) va fi lansat, va veni cel mai probabil şi o reclamă cu acesta versusSamsung Galaxy S4.