În această vară, toată România afla că „Mă-ta are cratimă“. Tot atunci, mulţi auzeau pentru prima oară de Sector 7, deşi grupul de umor avea deja un public fidel în online-ul românesc. Astăzi, ei lansează o nouă producţie, „Moartea în coajă“, care are toate şansele să se „îmbolnăvească“ de la viralul precedent.
Nucleul este format în acest moment din britanicul John Riley (care deţine şi brandul Sector 7), Alex Coteţ, Sergiu Floroaia şi Toma Alexandru, însă grupul colaborează cu numeroşi actori, comici, scenarişti, regizori. De altfel, chiar ei fac lucruri dintre cele mai diverse: scriu scenarii, fac stand-up comedy sau desenează comicsuri. Însă ceea ce-i defineşte pe toţi este umorul inteligent.
Astăzi lansaţi o nouă producţie marca Sector 7. Cum aţi ales tema, de data aceasta?
Alex Coteţ: Tema ne-a ales pe noi. Ne-a abordat la colţ de stradă, prin scările de bloc şi a ţipat la noi de pe băncile din parcuri. Am realizat că adicţia românilor faţă de seminţe e aşa de împământenită că trece neobservată. Apoi am făcut nişte cercetări în laboratorul Sector 7 şi ne-am dat seamă că există o relaţie de simbioză între seminţe şi televiziunea de proastă calitate, pentru că seminţele te ţin în faţa ecranului fără să-ţi dai seamă că te-ai plictisit. Formula merge de minune: producătorii de ronţănele vând cereale pe post de snacks-uri, televiziunile vând porcării pe post de divertisment, iar la finalul zilei cine are cel mai mult de câştigat? Dentiştii, evident. E un triunghi vicios.
Aveţi un guest star/invitat special?
Sergiu: Noi, în general, nu avem guest stars. „Mă-ta are cratimă“ a fost primul material pe care am colaborat cu cineva din afară, Krem, care a pornit cu noi la drum ca „guest“ şi, până să lansăm videoclipul, s-a transformat prin propriile puteri în „star“, participând la „Românii au talent“.
Vă aşteptaţi să devină un v