În loc să micșoreze distanța care îl despărțea de Audi și BMW, Mercedes-Benz constată, pe finalul lui 2012, că este încă și mai departe de rivalii săi. Ca și când n-ar fi fost de ajuns, celebrul producător auto german va diminua producția de limuzine - din cauza cererii reduse - și evaluează oportunitatea unor reduceri de costuri de circa un miliard de euro pe an. Sursa: MB
Nici măcar o creștere a vânzărilor - realizare altminteri importantă, dată fiind criza economică mondială - nu mai este ce-a fost.
În loc să micșoreze distanța care îl despărțea de Audi și BMW, Mercedes-Benz constată, pe finalul lui 2012, că este încă și mai departe de rivalii săi.
Rezultatele aferente primelor nouă luni ale anului în curs arată că Mercedes-Benz a comercializat 964.926 de autoturisme (o creștere de 5%), în timp ce Audi și BMW au vândut 1,1, respectiv, 1,11 milioane de mașini (câștig de 13, respectiv, 8,6 procente comparativ cu perioada similară anterioară).
Ca și când n-ar fi fost de ajuns, celebrul producător auto german a fost obligat să diminueze producția celebrelor sale limuzine, Clasa S, din cauza cererii reduse.
Suplimentar, conducerea Daimler (concernul care deține marca Mercedes-Benz) plănuiește tăieri de costuri de circa un miliard de euro pe an, scrie presa internațională.
Deloc surprinzător, cea din urmă inițiativă (neconfirmată deocamdată de producătorul german) are ca scop creșterea profitabilității.
Dieter Zetsche, CEO Daimler, anunțase, în prima partea a anului, că Mercedes-Benz are ca obiectiv recâștigarea poziției de lider pe piața autoturismelor de lux, până cel mai târziu în 2020.