Jurnalistul Ion Cristoiu a postat, pe pagina personală de Facebook, un instantaneu cu primul agent de ccirculație din București.
Înainte ca traficul din Capitală să fie coșmarul șoferilor, bucureștenii circulau cu trăsura. Iată cum arată o primă reglementare a circulației, ce datează, conform Poliției Române, din 1868.
"Regulament pentru trăsurile de piaţă şi Bucureşti" care prevedea printre altele: nimeni nu e volnic a conduce trăsura fără livret; trăsurile să fie curate şi de buna stare, iar hrana cailor să fie: fân, ovăz şi orz, căci orice trăsură cu cai în stare de slăbire se va opri d-a mai circula; conducătorii să fie îmbrăcaţi curat, cu haine cuviincioase; conducătorii n-au voie a fuma când sunt în mers cu muşterii; birjarii prinşi pe capră beţi, se vor aresta; toate trăsurile vor avea, noaptea, felinare aprinse.
În 1908 numărul autovehiculelor din București ajunsese la 138, astfel că regulamentele au fost redactate în așa fel încât să cuprindă și autovehiculele, nu numai trăsurile. Odată cu creșterea numărului de autovehicule, municipalitatea a introdus semnele de circulație și agentul care să direcționeze traficul.