Publicaţia editată de Adevărul Holding conduce de nu mai puţin de 29 de luni topul vânzărilor cotidienelor quality. Ziarul „Adevărul“ a avut în primul trimestru al acestui an o medie de vânzări de 44.802 exemplare pe apariţie, iar „Click!“ a înregistrat vânzări mai mari decât „Libertatea“ şi „Cancan“.
Produsele Adevărul Holding, „Adevărul" şi „Click!" au rămas în fruntea vânzărilor în primul trimestru al acestui an, conform celor mai recente date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Ziarul „Adevărul" şi-a menţinut poziţia de lider câştigată în noiembrie 2008. „Adevărul" a avut în primele trei luni ale acestui ani vânzări medii de 44.802 exemplare pe apariţie.
Cotidianul trustului Intact, „Jurnalul Naţional", care până acum deţinea locul al doilea în vânzări, a „căzut" în perioada ianuarie-martie 2011 pe locul al treilea, sub „România liberă". „Jurnalul Naţional" a vândut în primele două luni ale acestui an peste 42.000 de exemplare pe apariţie. Cu toaate acestea, luna martie a fost extrem de slabă pentru acest cotidian, care a vândut cu peste 11.000 de copii mai puţin decât în februarie, adică 34.109.
„Gândul": 9.200 de exemplare în ultima lună
Martie 2011 a fost ultima lună în care „Gândul" a apărut în print. „Cântecul de lebădă" al publicaţie a fost extrem de slab: doar 9.200 de exemplare vândute în martie. Vânzările „Evenimentul zilei" s-au stabilizat în primele trei luni ale acestui an în jurul a 17.000 de exemplare. În ceea ce priveşte segmentul tabloidelor, ziarul „Click!", parte a Adevărul Holding, conduce detaşat. În primul trimestru al acestui an, tabloidul a avut vânzări de 189.375 de exemplare pe apariţie, la mare distanţă de competitorul său, „Libertatea", ale cărui cifre au scăzut la 117.386 în perioada amintită. Ziarul „Click!" a reuşit vânzări mai mari decât competitoarele sale „Libertatea" şi „Cancan" la u