Google, după ce a rezolvat căutările online, crede că poate rezolva şi privitul în viitor. Cel puţin în domeniul cinematografiei gigantul online afirmă că poate să spună care film va fi de succes.
Google are un raport complet în care detaliază cum anume poate calcula care film va genera un profit consistent şi care nu. Astfel, în ceea ce se numeşte "Quantifying Movie Magic with Google Search", compania descrie modul în care prin interesul pe care îl acordă utilizatorii poate prezice viitorul succes din cinema, scrie Business Insider.
Google poate să calculeze şansele unui eventual succes datorită faptului că are foarte multe date la dispoziţie. Astfel, observă care trailer a antrenat cei mai mulţi oameni şi cum anume fluctuează căutările online pentru un anumit film. "La patru săptămâni de când trailerul este public, volumul căutărilor online pe Google cumulat cu statutul francizei care publică filmul şi împreună cu perioada anului dau cu o exactitate de 94% filmul care va genera câştiguri la casă", se arată în raport.
Citeşte şi: Google+ este un strat social dezvoltat de Google în care să adune cât mai multe informaţii despre utilizatori
Potrivit Google, cu cât oamenii caută mai multe lucruri despre un film, cu atât acela va avea succes. Google merge chiar mai departe şi spune că anunţurile plătite (desigur că prin platforma sa) pot aduce un câştig de aproape două ori mai mare unui film, dacă există peste 20.000 de click-uri pe acele reclame. Asta comparativ cu faptul că dacă pentru un film există cel puţin 250.000 de căutări, faţă de un film similar, acela va genera venituri cu 4,3 milioane de dolari mai mari decât cel similar.
Google pare o companie încrezătoare în algoritmul său şi activează în domeniul căutărilor online de aproape 15 ani. Se poate spune că ştie cam cum merg lucrurile. Ar fi interesant dacă ar şi publica din când în