30 mar. 2009 |
Graffiti BBDO şi Romtelecom ne explică legătura între forţa gravitaţională şi viteza de download |
30 mar. 2009 |
Initiative şi Millennium lansează prima campanie bancară în blogosferă |
30 mar. 2009 |
Apel al jurnaliştilor din TVR către Parlamentul României |
30 mar. 2009 |
Mihail Vârtosu, preşedintele juriului Effie 2009 |
30 mar. 2009 |
Ogilvy şi Cosmote te ajută să depăşeşti o „pană de cuvinte“ |
23 mar. 2009 |
Paginademedia.ro, Locul I la secţiunea comunicare la Roblogfest 2009 |
23 mar. 2009 |
Saatchi & Saatchi şi Kubis au lansat campania Lexus Hybrid Drive |
23 mar. 2009 |
BBC dă afară 1.200 de oameni |
23 mar. 2009 |
Noua campanie Rompetrol vorbeşte despre ingredientele succesului |
23 mar. 2009 |
Lowe&Partners realizează cea mai mare campanie de mobilizare la vot |
16 mar. 2009 |
Campania "Promisiune pentru viitor", premiată în cadrul Galei Premiilor Carol Davila |
16 mar. 2009 |
Graffiti BBDO semnează cel mai nou spot TV pentru Romtelecom Voce |
16 mar. 2009 |
Interpublic Group: O revenire a pieţei de publicitate nu va fi posibilă până la jumătatea lui 2010 |
16 mar. 2009 |
Media Consulta promovează proiectul „Şcoli pentru Africa“ |
09 mar. 2009 |
The Practice: Privim cu optimism anul 2009 |
02 mar. 2009 |
Kubis s-a lansat oficial pe piaţa din România |
02 mar. 2009 |
În urma campaniei "Îţi oferim şansa să oferi", Otter şi Sister au strâns 159.000 lei |
02 mar. 2009 |
Mountain Dew invadează underground-ul |
02 mar. 2009 |
The Group: Privim cu precauţie, dar relaxat perioada care urmează |