30 apr. 2009 |
Bermas Suceava si-a schimbat directorul general |
30 apr. 2009 |
Agricola Bacau se reorganizeaza pe linii de business pentru a scapa de un "sistem invechit" |
30 apr. 2009 |
Producatorii din food nu vad o revenire brusca a pietei, dar spun ca va fi mai bine fata de trimestrul I |
24 apr. 2009 |
Bugetele de promovare ale berarilor s-au dezghetat in aprilie |
24 apr. 2009 |
"Strategul" marcilor Tnuva si Yoplait paraseste compania |
24 apr. 2009 |
Smithfield detine terenuri agricole de 20 mil. euro |
24 apr. 2009 |
Producatorii de lactate raman optimisti in ciuda scaderii pietei in T1: Promotiile si vremea calda ar putea dezmorti vanzarile |
23 apr. 2009 |
Vanzarile Heineken au scazut in T1 |
23 apr. 2009 |
Ursus Breweries are un nou vicepresedinte tehnic |
22 apr. 2009 |
Consumul se muta dinspre "spirtoase" catre bere si vin |
22 apr. 2009 |
Un antreprenor din Braila intra cu Lactaprod intre cei mai mari zece producatori de lactate proaspete |
22 apr. 2009 |
Importatorul Pernod Ricard simte un recul al vanzarilor in magazinele mici si in baruri |
22 apr. 2009 |
Vanzarile de produse traditionale de Paste, la fel ca in 2008 |
21 apr. 2009 |
Prodlacta Brasov urmeaza sa aleaga un nou Consiliu de Administratie |
17 apr. 2009 |
Multinationalele din bere s-au apropiat de pragul de vanzari de un miliard de euro |
15 apr. 2009 |
Seful Ursus: Vanzarile de bere au incetinit „in mod clar" |
13 apr. 2009 |
Vanzarile Prutul Galati se apropie de 80 mil. euro, iar marca Spornic detine 6,6% din piata |
13 apr. 2009 |
Boromir mizeaza pe reteaua de magazine si vede stagnare |
13 apr. 2009 |
Produsele ieftine au furat din piata primilor cinci producatori de lactate |
13 apr. 2009 |
Regele mezelurilor din Transilvania: Nu umblam la angajati |
10 apr. 2009 |
Marii producatori de mezeluri vad cum le dispar profiturile, desi vanzarile nu scad |
10 apr. 2009 |
Tnuva isi extinde portofoliul cu lapte batut |
10 apr. 2009 |
Vel Pitar vrea o felie de inca 5% dintr-un segment de nisa, de 20 mil. euro |
09 apr. 2009 |
Seful InBev: Nu putem astepta cresteri de 10% de la niciun brand |
09 apr. 2009 |
Eduardo Luz, InBev: We cannot expect growth of more than 10% from any brand |
09 apr. 2009 |
Brandul Skol a adus 60 mil. euro in contul URBB |
03 apr. 2009 |
Rebrandingul Bergenbier, pariul pentru a recupera terenul pierdut in ultimul an |