31 aug. 2009 |
Iordache, Berna si Umbrarescu, regii din umbra ai drumurilor. Vezi cati bani au facut din contracte cu statul. |
31 aug. 2009 |
Iordache, Berna and Umbrarescu, top construction industry entrepreneurs |
31 aug. 2009 |
Drumarii domina topul constructorilor, desi lucrarile mari de infrastructura lipsesc |
28 aug. 2009 |
Autostrada Bucuresti-Ploiesti, la trei benzi si un constructor |
25 aug. 2009 |
Somaco Grup chooses to sell only to clients that can pay |
25 aug. 2009 |
Riscul de neplata a crescut. Vindem doar cui poate sa plateasca, spune producatorul Somaco |
20 aug. 2009 |
Razboi de gherila intre banci si proprietarii de malluri: Care va fi primul centru comercial cu probleme preluat de o banca |
19 aug. 2009 |
Saint-Gobain drops plans for two factories |
18 aug. 2009 |
Saint-Gobain, cel mai agresiv investitor din constructii, a renuntat la dezvoltarea a doua fabrici |
17 aug. 2009 |
Final Distribution spune ca renovarile reprezinta 50% din piata acoperisurilor |
17 aug. 2009 |
Restructurarea CFR: de la taierea a 12.000 de joburi la inca „o runda de discutii" |
17 aug. 2009 |
Viessmann: A fost un semestru extrem de imprevizibil, in care am schimbat bugetul luna de luna |
14 aug. 2009 |
Adeplast Oradea: Fabrica de la Ploiesti ne-a redus costurile de transport cu 70% |
14 aug. 2009 |
Producatorul vopselelor Köber: Businessul se confrunta cu o lipsa totala de incredere in posibilitatile de plata ale clientilor |
14 aug. 2009 |
Kober predicts further decline on paint market |
13 aug. 2009 |
In timp ce Occidentul se urbanizeaza, la noi populatia se muta inapoi la sate |
13 aug. 2009 |
Marcom cuts excess phone calls and printing |
13 aug. 2009 |
Sommer: Ne asteapta un semestru doi aglomerat, dupa trei luni extrem de grele |
12 aug. 2009 |
Strategia unui distribuitor de utilaje cu afaceri de 90 mil. euro: "Nu mai printam zeci de hartii, nu mai mergem doua persoane intr-o masina de patru si am renuntat sa vorbim excesiv la telefon" |
12 aug. 2009 |
Autostrada spre Constanta, blocata in instanta |
12 aug. 2009 |
Ca la noi la nimenea - Autostrada Bucuresti-Ploiesti: Doua benzi facute de un constructor, a treia de altul. Cum comentati? |
10 aug. 2009 |
„Heirupism" la Transporturi : Taxa in plin sezon estival si tren catre Otopeni de care nu stie nimeni |
07 aug. 2009 |
Berceanu: Vrem cateva miliarde de euro din vanzarea CFR Marfa |
06 aug. 2009 |
Romstal mai are de deschis trei filiale pentru a-si atinge obiectivul |
06 aug. 2009 |
Visoiu, Conarg: Perspectivele pe termen scurt nu sunt optimiste. Nu excludem comprimarea afacerilor |
06 aug. 2009 |
CNADNR: Daca toti soferii ar plati rovinieta, am fi incasat cu 400 mil. lei in plus |
06 aug. 2009 |
Primele semnale pozitive in retail: In toamna se deschide un mall si se incepe constructia la altul |
05 aug. 2009 |
Transportatorii spun ca taxa pe podul de la Cernavoda e ilegala. Autoritatile afirma ca au nevoie de bani. Cum comentati? |
05 aug. 2009 |
Bechtel a inceput sa creada in minuni: Primii 42 km vor fi gata in noiembrie |
04 aug. 2009 |
BNR aniverseaza cea mai veche cale ferata, Bucuresti-Giurgiu. Simbolic pentru infrastructura Romaniei, ruta este blocata de 4 ani. Cum comentati? |
04 aug. 2009 |
"Record" in infrastructura: doar sase poduri noi au fost construite in ultimii 20 de ani. Cum comentati? |
04 aug. 2009 |
ARACO: Megalomaniac motorway plans are no longer an option |
03 aug. 2009 |
ARACO: Propunerile megalomanice pentru autostrazi nu mai sunt de actualitate |
03 aug. 2009 |
Vanzarile de ciment ale Lafarge, in scadere cu 36% in S1 |
03 aug. 2009 |
Country houses: 1bn-euro business |
03 aug. 2009 |
Solutii realiste pentru infrastructura: Autostrazile pot costa de trei ori mai putin |
03 aug. 2009 |
Bucuresti-Ploiesti, gata la 3 benzi in iulie 2010 |