30 sept. 2009 |
AutoItalia: primul complex auto integrat din Bucureşti |
30 sept. 2009 |
3,8 milioane de maşini Toyota pot accelera necontrolat |
29 sept. 2009 |
Dacia va înlocui gama Logan peste câţiva ani |
29 sept. 2009 |
Dacia a fost la un pas de a fi cumpărată de Audi în 1993 |
29 sept. 2009 |
Angajaţii Dacia primesc prime şi lefuri mai mari |
28 sept. 2009 |
Low-costul creşte veniturile Aeroportului Băneasa |
28 sept. 2009 |
330 milioane de lei pentru întreţinerea celor două autostrăzi, timp de 3 ani |
23 sept. 2009 |
Vânzările slabe de maşini noi mută bătălia dealerilor pe piaţa second-hand |
23 sept. 2009 |
Afaceri înjumătăţite pentru importatorul Peugeot în România |
23 sept. 2009 |
CFR: Căile Ferate Ruginite |
21 sept. 2009 |
Circulaţia pe DN1 va fi perturbată timp de o săptămână în Sinaia |
21 sept. 2009 |
Primarii din Apuseni cer repornirea exploatărilor miniere |
21 sept. 2009 |
Un tren a deraiat, fiind la un pas de o catastrofă |
21 sept. 2009 |
Dacia pregăteşte un monovolum! - primele imagini |
20 sept. 2009 |
UPDATE: Ţiriac - "Leul este supraevaluat, dar cursul va ajunge la 4,5 lei/euro" |
20 sept. 2009 |
TOP: Toyota, Skoda şi Chevrolet, cei mai mari perdanţi ai pieţei auto |
20 sept. 2009 |
Ţiriac: Băncile riscă să rămână fără banii împrumutaţi |
17 sept. 2009 |
UPDATE: Audi A5 Sportback, lansare oficială în România |
17 sept. 2009 |
Scania se pregăteşte să iasă din criză şi lansează noua serie R |
17 sept. 2009 |
Audi vrea primul loc în piaţa maşinilor premium din România |
16 sept. 2009 |
Scania deschide două noi centre în România, deşi estimează scăderea cifrei de afaceri |
15 sept. 2009 |
Stimulentele „Rabla” pot sacrifica ultima etapă a programului din 2009 |
15 sept. 2009 |
Camioanele aşteaptă ieşirea din tunelul crizei abia peste 2 ani |
11 sept. 2009 |
UPDATE: Primul pas pe viitoarea „autostradă a Nordului” |
11 sept. 2009 |
Pasajul Unirii va fi închis complet în weekend |
11 sept. 2009 |
Dacia nu are noutăţi pentru Frankfurt |
10 sept. 2009 |
Ferrari: Vânzări în scădere cu 8% |
10 sept. 2009 |
CCIB va deschide reprezentanţe în Vietnam şi Turkmenistan |
09 sept. 2009 |
Adio taximetristi "piraţi" pe Otopeni! |
09 sept. 2009 |
Dacia: 3,5 milioane de maşini în 41 de ani |
09 sept. 2009 |
Marile companii auto fac lobby pentru propulsia electrică |
09 sept. 2009 |
Ford nu scapă de monitorizarea AVAS, deşi a început producţia |
09 sept. 2009 |
PSA Peugeot Citroen şi Mitsubishi vor produce maşini electrice în parteneriat, din 2010 |
08 sept. 2009 |
Primul Ford de România a ieşit pe poarta fabricii din Craiova |
08 sept. 2009 |
Țiriac: „Romcar nu o să moară după venirea Ford în România” |
07 sept. 2009 |
DEZBATERE: O nouă companie CFR - idee oportună sau eşec previzibil? |
04 sept. 2009 |
Franţa reduce prima de casare după ce piaţa a crescut, la noi creşte prima, iar piaţa scade |
04 sept. 2009 |
Ford C-MAX va ajunge în 2010 în România |
03 sept. 2009 |
Restructurare marca Boc - Berceanu: dăm afară cinci, angajăm 30 |
03 sept. 2009 |
Uzina de componente auto Preh din Braşov a fost inaugurată oficial |
03 sept. 2009 |
Dacia a produs 1 milion de unităţi Logan |
02 sept. 2009 |
Misiune imposibilă: 180 km/h cu CFR-ul |
02 sept. 2009 |
UPDATE: Noua primă de casare a rablei: 2.650 de euro |
01 sept. 2009 |
Cotele "Rabla" nu vor fi epuizate deşi firmele vor creşte volumul vânzărilor |
01 sept. 2009 |
BMW: 356 de cai putere la un consum de 4 litri/100km |