17 iun. 2011 |
Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“ |
17 iun. 2011 |
Retailul modern se întoarce la stadiul de alimentară |
16 iun. 2011 |
Profi deschide magazinul numărul 91 la Vulcan, Valea Jiului |
16 iun. 2011 |
Dedeman şi McCann Erikson marii câştigători ai Effie |
16 iun. 2011 |
Carrefour la un deceniu de prezenţă în România: a adus capitalismul şi a „primit“ 5,3 miliarde de euro în schimb |
16 iun. 2011 |
Carrefour vinde per magazin mai puţin ca în 2001 |
15 iun. 2011 |
Fostul director de PR al Praktiker s-a dus la compania din retail a lui Patriciu |
10 iun. 2011 |
Mega Image ridică miza pe supermarketuri şi vine cu încă 50 de milioane de euro |
08 iun. 2011 |
Armata AVON face afaceri de 114 milioane euro si profit de 18 milioane euro pe an. Firma are 140.000 de distribuitori la nivel national |
06 iun. 2011 |
Radiografia unei insolvenţe: Lanţul de magazine Spar |
06 iun. 2011 |
Cristina Bâtlan, Musette, în business de la majorat |
03 iun. 2011 |
Metro numeşte un nou director cumpărări produse nealimentare |
03 iun. 2011 |
Stefanel merge în mallul lui Dascălu din Iaşi |
03 iun. 2011 |
Cine sunt tinerii manageri din retailul alimentar, oameni de 30 de ani care conduc magazine cu sute de angajaţi |
02 iun. 2011 |
De ce continuă retailerii să deschidă magazine în România, deşi consumul scade? Piaţa locală a fost şi va rămâne cea mai dinamică din regiune |
02 iun. 2011 |
Valoarea investiţiilor spaniole în România a crescut de opt ori din 2004 până în 2010 |
01 iun. 2011 |
Grupul de comunicare Lowe, afaceri de 52 de milioane de euro |