31 iul. 2013 |
Isarescu si Boc cu plus, Ponta cu minus |
30 iul. 2013 |
Guvernul cocheteaza cu o idee buna: listarea duala |
29 iul. 2013 |
Tarom: a treia luna consecutiva pe Profit |
28 iul. 2013 |
Cum ar fi fost cu Iliescu Presedinte pina in 2014? |
27 iul. 2013 |
“Campionii Economiei Romanesti” – un PP-PPP pentru expansiune regionala |
27 iul. 2013 |
Cum pui o banca in genunchi, Isarescu Style |
26 iul. 2013 |
4% crestere prin 8 poli: IT /Inovatie, Aeronautica/Mecatronica … |
25 iul. 2013 |
Declaratiile de Miss World ale Guvernatorului BNR, Isarescu |
24 iul. 2013 |
Tarom: Premierul Ponta consiliat gresit in a merge pe mina d. Fenechiu? |
24 iul. 2013 |
CFR Marfa: citeva observatii |
24 iul. 2013 |
Testul “Cinstitei” privatizari a CFR Marfa cu GFR |
23 iul. 2013 |
Tarom: fuse si se duse |
22 iul. 2013 |
Planului strategic al Premierului Ponta ii lipseste doar … un Zero |
22 iul. 2013 |
Planului strategic al Premierului Ponta ii lipseste doar … un Zero |
20 iul. 2013 |
Despre Arierate si corifei |
20 iul. 2013 |
Tarom: despre manageri privati si contractari mai bune cu 26% |
18 iul. 2013 |
Epifania Guvernatorului BNR Isarescu: a aflat unde este sediul BNR |
18 iul. 2013 |
Avem 8 mari poli de dezvoltare si un mare NU de la Comisia Europeana ! |
17 iul. 2013 |
“Realizarile” d. Fenechiu la Transporturi |
16 iul. 2013 |
20% provizioane bancare, stagnarea economica si lipsa de asumare a Guvernatorului BNR |
16 iul. 2013 |
Dati stiri pozitive! Dar cu discernamant |
15 iul. 2013 |
Premierul Ponta ar putea sa se inspire de la Obama, creand un “CFPB” |
10 iul. 2013 |
D. Fenechiu ar cumpara, d. Demetriade ar vinde , arc peste timp cu Vuia Leasing |
09 iul. 2013 |
“Batalia” pentru Tarom a intrat in faza de rezultate versus “facaturi” |
09 iul. 2013 |
Relatiei economice cu China ii lipseste ceva: zborul direct spre Beijing |
07 iul. 2013 |
Regula lui ‘44 se impune usor usor in Europa |
05 iul. 2013 |
comenteaza |
05 iul. 2013 |
Ministrul Fenechiu inteteste agresiunea asupra Tarom : Corpul de Control si solii catre sindicate |
04 iul. 2013 |
Q.E.D. “privatizarea” CFR Marfa. Ministrul Fenechiu modifica pentru ultima data conditiile, dupa adjudecare |
04 iul. 2013 |
Scrisoare deschisă pentru Open Data în România |
03 iul. 2013 |
2 tinte pentru BNR, ambele ratate cu FMI: motiv de razgandeala pentru Guvernator? |
03 iul. 2013 |
Yield management: lectia de baza in industria aeronautica pentru d. Pascariu |
02 iul. 2013 |
D. Isarescu il sacrifica pe d. Ghetea pentru a indrepta nedreptatea clauzelor abuzive? |
01 iul. 2013 |
BNR a făcut in sfarsit profit net. Motivata intirzierea revenirii economice in Romania? |
01 iul. 2013 |
Premierul Ponta, o abordare proactiva |