31 mar. 2016 |
Hotelul Cişmigiu a atras un nou chiriaş. La etajul şase s-a deschis restaurantul Ici et Là, pe o suprafaţă de 400 de metri pătraţi |
31 mar. 2016 |
Ceaţă la Tarom. De o săptămână Transporturile tac, fostul CEO este încă membru CA. Vine sau nu un nou CEO? |
30 mar. 2016 |
Şeful ArcelorMittal: Preţurile de dumping din China şi certificatele verzi ne ameninţă supravieţuirea |
30 mar. 2016 |
Transportatorul Oprean din Alba face 14 mil. euro cu o flotă de 190 de camioane încărcate cu textile şi alimente |
29 mar. 2016 |
Alro Slatina a finalizat anul trecut cu pierderi nete de 24 mil. lei, la afaceri de 2,3 miliarde de lei |
29 mar. 2016 |
Alro Slatina şi-a majorat cu 15% afacerile anul trecut. Pierderile s-au redus de cinci ori |
28 mar. 2016 |
Eurolines a transportat 135.000 de pasageri pe rute externe. „Traficul a crescut cu 4,5%“ |
27 mar. 2016 |
Hilton Sibiu aşteaptă 3.000 de turişti austrieci şi 1.200 de israelieni. „Am semnat primele contracte pe leisure“ |
24 mar. 2016 |
România ar putea deveni un hub logistic în regiune, dar birocraţia şi infrastructura frânează dezvoltarea. „Aşteptăm de şase ani o semnătură pentru o investiţie pe aeroportul Otopeni“ |
24 mar. 2016 |
ZF Transport&Logistics’16. Un miliard de euro investiţii în spaţii logistice în următorii ani: „România creşte pentru că în jurul nostru sunt multe războaie“. Avem o fereastră de câţiva ani pentru a deveni un hub internaţional. Numai să vrea şi Guvernul |
24 mar. 2016 |
ZF Transport&Logistics’16. Un miliard de euro investiţii în spaţii logistice în viitor: „România creşte pentru că în jurul nostru sunt multe războaie“. Avem o fereastră de câţiva ani pentru a deveni un hub internaţional. Numai să vrea şi Guvernul |
24 mar. 2016 |
ZF Transport&Logistics’16. Un miliard de euro investiţii în spaţii logistice: „România creşte pentru că în jurul nostru sunt multe războaie“. Avem o fereastră de câţiva ani pentru a deveni un hub internaţional. Numai să vrea şi Guvernul |
24 mar. 2016 |
ZF Transport&Logistics’16. Un miliard de euro investiîii în spaţii logistice în următorii ani: „România creşte pentru că în jurul nostru sunt multe războaie“. Avem o fereastră de câţiva ani pentru a deveni un hub internaţional. Numai să vrea şi Guvernul |
23 mar. 2016 |
Şeful Siemens România: În orice ţară orientată către viitor, infrastructura reprezintă un domeniu-cheie |
22 mar. 2016 |
CEO-ul privat al Tarom, revocat. Conducerea a fost preluată de consilierul şefului aeroportului Otopeni |
21 mar. 2016 |
Alin Burcea a luat 1 mil. euro de la Banca Transilvania pentru a finaliza un proiect imobiliar din Snagov |
21 mar. 2016 |
Experimentul Tarom, prima companie cu management privat, a eşuat |
17 mar. 2016 |
Şeful Air France-KLM România: Se vede apetit în creştere pentru destinaţii noi |
17 mar. 2016 |
Heinzmann, CEO al Tarom: Se încearcă înlăturarea mea, dar plănuiesc să rămân până la finalul mandatului |
16 mar. 2016 |
Copos vrea să vândă fabrica de motoare Ana Imep către japonezii de la Nidec |
14 mar. 2016 |
Şeful transportatorului Frigoexpres Oradea: Cei care s-au ocupat de drumuri în România au fost în „insolvenţă“ de la Revoluţie încoace |
13 mar. 2016 |
Proprietarul Bega Turism: 70% din clienţii noştri sunt străini. Trebuie să-i atragem pe europenii care nu mai merg în Turcia sau Egipt |
10 mar. 2016 |
Şeful Atlassib: Un şofer de autocar cu vechime pe curse externe câştigă 1.000 de euro pe lună |
07 mar. 2016 |
Şeful DB Schenker Rail: Trenurile noastre de marfă au circulat cu o viteză medie de doar 19 km/oră anul trecut. "Ne bucurăm că încă mai facem profit" |
07 mar. 2016 |
Fabrica de ambalaje Can-Pack a lucrat la capacitate maximă. „M-aş bucura să crească piaţa locală, să reducem volumele la export“ |