29 oct. 2017 |
Gala După Afaceri Premium, ediţia a VIII-a. Ziarul Financiar i-a premiat pe actorii din industria de lifestyle şi lux |
29 oct. 2017 |
România, pe primul loc în Europa la rata de creştere a producţiei de vin |
26 oct. 2017 |
Alka Group, producătorul napolitanelor Alfers şi a covrigeilor Toortitzi, investeşte 11,5 mil. Euro într-o nouă fabrică |
26 oct. 2017 |
Cu ce se încalţă românii: Una din trei perechi de pantofi este „made in China“. Doar 10% din încălţămintea produsă local rămâne în ţară, restul la export |
26 oct. 2017 |
Starbucks merge pe Lipscani, cea mai cunoscută arteră din centrul istoric al Bucureştiului |
26 oct. 2017 |
Alka, producătorul napolitanelor Alfers şi al covrigeilor Toortitzi, investeşte 11,5 mil. euro într-o nouă fabrică |
26 oct. 2017 |
Kaufland postează primul declin al businessului din România: 2% în S1 2017 |
26 oct. 2017 |
Grupul de modă C&A a promovat un român în poziţia de country manager pentru piaţa locală |
26 oct. 2017 |
Piaţa de modă din Europa: domină H & M dar şi branduri locale. Excepţie, România |
25 oct. 2017 |
Soiurile româneşti acoperă doar 20% din suprafaţa totală cultivată cu viţă-de-vie |
25 oct. 2017 |
Au transformat criza de personal în oportunitate de afaceri: Doi antreprenori au pariat pe spălătorii complet automate şi au ajuns la o reţea de 11 unităţi |
25 oct. 2017 |
Florin Goron şi Puiu Dârlea au deschis 11 spălătorii complet automate şi vor 100 în următorii cinci ani |
25 oct. 2017 |
Nestlé s-a aşezat cu brandul Nespresso în mallurile AFI Cotroceni şi Băneasa Shopping City |
24 oct. 2017 |
Producătorul de cosmetice Estée Lauder pariază pe retail propriu şi online după ce businessul a sărit de 10 mil. euro |
24 oct. 2017 |
Familia Şeitan a închis magazinul Moschino din Dorobanţi din Bucureşti şi a transformat spaţiul în multibrand |
24 oct. 2017 |
Lanţul de restaurante asiatice Noodle Pack vrea să ajungă la 50 de unităţi în 2020 |
24 oct. 2017 |
România, o piaţă bună: compania care operează hipermarketurile Carrefour şi-a dublat profitul în S1 2017 |
23 oct. 2017 |
Agenţia de turism Level Tour lansează împreună Blue Air o cursă directă către Georgia, „o alternativă pentru vacanţele de schi în Bulgaria sau Austria” |
23 oct. 2017 |
România, o piaţă de vis pentru nemţi: Lidl a crescut în S1 2017 de două ori mai repede decât consumul. „Credem că nu există obstacole pe această piaţă, ci doar oportunităţi“ |
23 oct. 2017 |
Lanţul de restaurante asiatice Noodle Pack vrea să ajungă la 50 de unităţi în 2020 |
22 oct. 2017 |
Familia Şeitan a închis magazinul Moschino din Dorobanţi din Bucureşti şi a transformat spaţiul în multibrand |
22 oct. 2017 |
Producătorul de cosmetice Estée Lauder pariază pe retail propriu şi online după ce businessul a sărit de 10 mil. euro |
22 oct. 2017 |
Marcin Zaborowski, Inglot Cosmetics: Dacă vrei să ai un business mare, neapărat trebuie să fii prezent pe piaţa din România |
20 oct. 2017 |
Starbucks deschide până la finalul anului o primă cafenea de tip drive-through şi merge cu o alta lângă BNR |
19 oct. 2017 |
Ce retaileri ar mai putea veni în România şi de ce? Cei doi discounteri prezenţi în piaţă au mâncat doar 5,7% din comerţul alimentar. În Germania nouă reţele au 30% din vânzări |
18 oct. 2017 |
Starbucks deschide până la finalul anului o primă cafenea de tip drive-through şi merge cu o alta lângă BNR |
18 oct. 2017 |
Piaţa francizelor din România se apropie de 3 mld. euro pentru prima dată în istoria sa |
15 oct. 2017 |
Directorul de dezvoltare al Subway: „Mai este loc de creştere în România, mergem înainte cu zece restaurante noi pe an“ |
15 oct. 2017 |
Reţeaua de parfumerii Douglas a ajuns la 22 de unităţi, iar afacerile s-au apropiat de 100 milioane de lei |
14 oct. 2017 |
Reţeta germană din comerţul românesc: Un singur grup german deţine 20% din cota de piaţă în domeniul alimentar. Unde se va opri? |
13 oct. 2017 |
Un nou indicator care arată poziţia României pe harta turismului mondial. Doar 2,2% din populaţia activă lucrează în turism. În Germania ponderea este de trei ori mai mare |
13 oct. 2017 |
Românii cheltuie 83 mil. euro pe cosmetice de lux, iar online-ul reprezintă 20% din piaţă |
13 oct. 2017 |
Reţeta germană din comerţul românesc. Familia Schwarz, care deţine Kaufland şi Lidl, a ajuns la o cotă de piaţă de 20% în comerţul alimentar |
12 oct. 2017 |
Un fond de investiţii din Cehia, care controlează casele de pariuri Fortuna, încearcă să-i convingă din nou pe proprietarii misterioşi ai A& D Pharma să le vândă cel mai mare grup pharma din România, cel care deţine farmaciile Sensiblu. Pe masă sunt 300-400 de milioane de euro |
12 oct. 2017 |
Fast-foodurile Dabo Döner au acoperit 25 de oraşe în patru ani. Românii lasă anual în restaurantele de tip fast-food circa 2 mld. lei |
12 oct. 2017 |
Afacerile lanţului de restaurante Il Calcio au trecut de 40 mil. lei după un salt de 20% |
12 oct. 2017 |
Reţeaua de magazine Elvila a ajuns la 29 de unităţi, iar expansiunea continuă |
11 oct. 2017 |
Un lanţ american de pizzerii deschide prima unitate în Bucureşti |
11 oct. 2017 |
Încă un lanţ gigant de pizzerii deschide prima unitate în Bucureşti |
11 oct. 2017 |
Daniel Gross, Penny Market: Noi, ca discounter, nu avem creşteri spectaculoase, dar în perioadă de criză nu postăm nici scăderi puternice |
11 oct. 2017 |
Grupul Otter Distribution a deschis cel de-al treilea magazin Tezyo de pe pieţele externe şi al doilea din Cehia |
11 oct. 2017 |
Grupul Floria se aşază în zona de sosiri a aeroportului Henri Coandă, principala poartă de intrare în România |
11 oct. 2017 |
Un fond de investiţii din Cehia, care controlează casele de pariuri Fortuna, încearcă să-i covingă din nou pe proprietarii misterioşi ai A& D Pharma să le vândă cel mai mare grup pharma din România, cel care deţine farmaciile Sensiblu. Pe masă sunt 300-400 de milioane de euro |
10 oct. 2017 |
Cum arată economia. Industria prelucrătoare este singurul sector care angajează peste 1 milion de oameni |
09 oct. 2017 |
Modele de business complet diferite în comerţul modern. Analiză ZF: Supermarketurile pariază pe proximitate, hipermarketurile pe varietate şi discounterii pe preţ |
09 oct. 2017 |
Radiografia mediului de afaceri local: comerţul şi industria prelucrătoare aduc 60% din business |
08 oct. 2017 |
Din insolvenţă, Peneş Curcanul face 144 mil. lei şi ajunge în 500 de magazine |
08 oct. 2017 |
Un român de 34 de ani conduce divizia de real estate a brandului german de lux Hugo Boss |
05 oct. 2017 |
Brandul de bijuterii Malvensky vrea ca în 3-5 ani să deschidă magazine la Londra şi New York |
05 oct. 2017 |
În doi ani, businessul Coffee-Bike a ajuns la nouă cafenele şi continuă expansiunea în marile oraşe |
04 oct. 2017 |
O comparaţie în România, Polonia şi Germania: Românii cumpără cafea şi snackuri de 14 mil. euro de la automate. Nemţii îşi iau ţigări, blugi şi creme de 2,2 mld. euro |
03 oct. 2017 |
Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus a ajuns la o reţea de 25 de magazine în franciză |
02 oct. 2017 |
Prima reacţie la TVA split a directorulului financiar al Profi: Nu am adoptat TVA split pentru că este o măsură menită să complice relaţia cu furnizorii |
02 oct. 2017 |
Un fost director de marketing al Marlboro a adus în România un concept de HoReCa din Rusia |
02 oct. 2017 |
Frigiderele Arctic realizate la Găeşti au ajuns pe 70 de pieţe la nivel mondial. Exportul reprezintă 87% din business |
02 oct. 2017 |
România este pe locul zece în Europa în topul ţărilor cu cele mai multe magazine ale Inditex, proprietarul Zara |
01 oct. 2017 |
Retailerii alimentari pariază pe online deşi acum nu reprezintă decât 0,1% din business. Jucătorii vor să fie deja activi în domeniu în momentul în care „revoluţia“ online-ului va ajunge şi la mâncare. „Nu ne permitem să nu fim în acest joc.“ |
01 oct. 2017 |
Producătorul de veselă de unică folosinţă Goldplast face a doua investiţie în producţia de la Topoloveni |
01 oct. 2017 |
Belgienii de la Mega Image şi-au extins portofoliul cu un brand olandez de cosmetice |
01 oct. 2017 |
Conferinţa ZF Branduri româneşti: Cum pot deveni businessurile şi brandurile locale un ambasador al României peste hotare |
01 oct. 2017 |
Un director de marketing al Marlboro a adus în România un concept de HoReCa din Rusia |
01 oct. 2017 |
Retailerii alimentari pariază pe viitorul magazinelor online. „Nu ne permitem să nu fim în acest joc“ |