29 oct. 2020 |
Vreau din România. Valer Hancaş, Kaufland România: Cooperativele sunt o formă prin care se poate dezvolta agricultura românească. Mai e nevoie de asociere la nivel naţional |
29 oct. 2020 |
Ioana Ilie-Dobre, director general Bringo, platformă de livrări deţinută de grupul Carrefour: Cumpărăturile online de alimente au crescut accelerat în pandemie, până la 1% din tot comerţul de profil. Până în 2025 ar putea depăşi ponderea de 4% |
29 oct. 2020 |
Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco: Suntem una dintre industriile care au avut de câştigat în pandemie. Flanco este al doilea cel mai mare retailer de electro-IT din România, cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2019, plus 13% |
29 oct. 2020 |
Retailerul dm drogerie markt a deschis cinci magazine în 2020 şi mai urmează o inaugurare. Ritmul expansiunii e de aproape două ori mai lent ca anul trecut |
29 oct. 2020 |
INTERVIU Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: În industria noastră toată lumea e optimistă. Vacanţe nu se mai fac, iar banii merg către produse pentru casă |
28 oct. 2020 |
Fabrica Chimsport a produs în două decenii 12 milioane de clăpari Salomon şi Amer. În medie, în fiecare an 600.000 de noi schiori au purtat clăpari „made in Orăştie“ |
28 oct. 2020 |
Supermarketurile şi hipermarketurile devin colacul de salvare pentru HoReCa, o industrie îngenuncheată de pandemie |
28 oct. 2020 |
România se află pe ultimul loc în Europa la exportul de bere, cu doar 3% din producţie. Cehia trimite un sfert din ce produce peste graniţă, iar Olanda 60% |
28 oct. 2020 |
Ultima redută a comerţului a fost cucerită de online? Vânzările online de alimente şi bunuri de îngrijire ar putea ajunge la 1 mld. euro în 2025, impulsionate de pandemie |
27 oct. 2020 |
Paul Drăgan, CEO al McDonald’s România: Vom continua să ne dezvoltăm în 2021, dar cifrele sunt influenţate de evoluţia pandemiei |
26 oct. 2020 |
Piaţa de fuziuni şi achiziţii din regiune a scăzut cu o treime în S1/2020 atât în volum, cât şi în valoare |
26 oct. 2020 |
Mega Image: Am instalat case de marcat self-checkout în 80 de magazine, iar până la finalul anului vom extinde proiectul şi vom ajunge la peste 100 de supermarketuri. Proiectul de case self-scan a fost demarat anul trecut, iar în contextul generat de pandemie a fost accelerat |
26 oct. 2020 |
Radiografia pieţei de restaurante, cafenele şi baruri din România: Sunt 6.000 de localuri doar în Bucureşti, pe când în toată zona rurală sunt de două ori mai puţine. Câte businessuri vor mai rezista postpandemie? |
26 oct. 2020 |
Paul Drăgan, CEO-ul McDonald’s România: Planificăm investiţiile pentru anul viitor. Continuăm să investim, dar procesul decizional este influenţat de evoluţia pandemiei |
24 oct. 2020 |
INTERVIU. Călin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group: Operaţiunile de livrare au ajuns să contribuie cu aproape 50% la business, faţă de 11% la începutul lui 2020. Pandemia a schimbat fundamental lumea aşa cum o ştiam |
23 oct. 2020 |
Ce este fenomenul „Sunt prea tânără ca să călătoresc aproape” |
22 oct. 2020 |
Uniprest Instal, o companie din Mureş, face 140 mil. lei din distribuţia de instalaţii. „Sentimentul de nesiguranţă şi lipsa de predictibilitate se vor prelungi până în 2021“ |
22 oct. 2020 |
Interviu Ragip Balcioglu, Arctic: Mai trebuie să investim şi să producem şi alte tipuri de bunuri ca să ajungem la afaceri de 1 mld. euro local. Nu avem planuri concrete, dar România are calităţile pentru a reuşi |
22 oct. 2020 |
Ragip Balcioglu, CCO al Arcelik Group, proprietarul Arctic: Vom investi în continuare în România. Vedem rezultatele deja a ceea ce am făcut, avem un ecosistem scalabil aici. Acum, turcii investesc în creşterea producţiei de la Găeşti pentru a face faţă cererii mari de produse electrocasnice |
22 oct. 2020 |
Innova Capital cumpără operatorul de plăţi PayPoint din România într-o tranzacţie de peste 50 mil. euro |
22 oct. 2020 |
Innova Capital cumpără operatorul de plăţi PayPoint din România într-o tranzacţie de peste 50 mil. euro. Fondul de investiţii a revenit la cumpărare în 2019 după şase ani de pauză, achiziţionând două afaceri în domeniul opticii medicale – Optiplaza şi Optiblu |
21 oct. 2020 |
Grupul italian Zoppas Industries, cu 3.000 de angajaţi la Timişoara, a ajuns la afaceri de 800 mil. lei din producţia de componente pentru electrocasnice. |
21 oct. 2020 |
Grupul Accor a deschis la Chişinău un butic-hotel de lux sub brandul Mgallery. România e singura ţară din regiune care nu are o astfel de unitate de cazare |
20 oct. 2020 |
INTERVIU. Cristian Turculeţ, director regional Starbucks România şi Bulgaria: Pandemia ne-a determinat pe toţi să fim flexibili şi să schimbăm planurile. Noi avem trei zone-cheie de dezvoltare pentru viitor |
20 oct. 2020 |
Grupul italian Zoppas Industries a ajuns la afaceri de 800 mil. lei din producţia de componente pentru electrocasnice. Fabrica din judeţul Timiş, cu aproape 3.000 de salariaţi, a fost deschisă acum mai bine de două decenii în urma unei investiţii de peste 50 mil. dolari, conform datelor de la acea vreme |
20 oct. 2020 |
După Afaceri. Cum arată Bucureştiul prin ochii unora dintre cei mai longevivi expaţi. Ufuk Tandoğan, CEO al Garanti BBVA: Bucureştiul are această capacitate uimitoare de a se transforma an de an, devenind cu adevărat o capitală europeană |
19 oct. 2020 |
Grupul Chimica a început să producă subansambluri pentru espressoare, acoperind golul lăsat de vânzarea fabricii de clăpari către Salomon |
19 oct. 2020 |
INTERVIU. Grupul Chimica a umplut golul lăsat în business de vânzarea fabricii de clăpari către Salomon: „Producem subansambluri pentru espressoare“. În acest business nou lucrează circa 150 de persoane |
15 oct. 2020 |
Antreprenori locali. O companie din Craiova produce cafea pe care o vinde către 5.000 de firme partenere, de la bănci la cafenele. Flexpresso a obţinut anul trecut afaceri de aproape 15 milioane de lei, cel mai bun nivel de business de la fondare în 2011 |
15 oct. 2020 |
Colac de salvare pentru jucătorii din HoReCa? Lanţul de restaurante Calif a listat 11 tipuri de produse în 90 dintre magazinele Mega Image din Capitală |
15 oct. 2020 |
Compania Flexpresso din Craiova produce şi vinde cafea de 15 milioane de lei. „Avem 5.000 de clienţi, atât afaceri mici, cât şi bănci ori baruri şi cafenele“ |
15 oct. 2020 |
Surpriză: Carrefour a recrutat ca să dezvolte platforma Bringo pe fostul country manager al Uber Eats, Ioana Ilie-Dobre |
15 oct. 2020 |
După Afaceri. Cum arată Bucureştiul prin ochii unora dintre cei mai longevivi expaţi. Vanya Panayotova, country general manager L’Oréal România: Un oraş ca Cenuşăreasa |
15 oct. 2020 |
Carrefour a recrutat-o pe Ioana Ilie-Dobre, fostă country manager pentru Uber Eats, ca să dezvolte platforma Bringo. Grupul francez e activ pe plan local în online cu platforma de livrări Bringo şi cu un magazin propriu în mediul virtual |
14 oct. 2020 |
La ce se uită reprezentanţii generaţiei Z când merg la cumpărături: şapte din zece tineri spun că sunt influenţaţi pozitiv dacă un produs este eco-friendly. Pe rafturile magazinelor au apărut etichete pe care se semnalează produse „made in Romania“ sau cele eco ori bio |
14 oct. 2020 |
Jean Richard de Latour, CEO al Carrefour România: Formatele câştigătoare clar în 2020 sunt discountul, proximitatea şi online-ul. Ce a făcut pandemia a fost doar să accelereze nişte trenduri deja existente |
13 oct. 2020 |
Antreprenori locali. Grupul Electra din Iaşi, care produce interfoane: „Pariem pe export. Am pătruns deja în Germania şi Austria, dar prospectăm şi alte pieţe, chiar din afara UE“ |
13 oct. 2020 |
American Pan Prestige, o companie americană, produce în Teleorman forme de copt industriale de 100 mil. lei. „Unul dintre planurile principale este ca România să devină sediul central în Europa“ |
13 oct. 2020 |
ANALIZĂ ZF. Harta exporturilor româneşti de vin: Cinci ţări europene ţin în spate 70% din volumele trimise peste graniţă, dar China şi Japonia cumpără cel mai scump vin local |
13 oct. 2020 |
Grupul Electra din Iaşi, cu afaceri de 35 mil. lei şi specializat în producţia de interfoane, pariază pe export. „Am pătruns deja în Germania şi Austria, dar prospectăm şi alte pieţe“ |
13 oct. 2020 |
Jean Richard de Latour, CEO al Carrefour România: E loc de dublarea industriei alimentare locale. Nu se pot produce în România banane, dar pe legume-fructe şi pe bunuri de larg consum se poate creşte |
12 oct. 2020 |
Chinezii vând electrocasnice Candy şi Hoover de 55 mil. lei, businessul triplându-se în 5 ani. Pandemia a întrerupt trendul ascendent, dar din iunie vânzările sunt din nou pe plus |
12 oct. 2020 |
După Afaceri: WeWilder este primul campus de coworking rural din România. Ce înseamnă asta? |
12 oct. 2020 |
Supermarketul Mega Image ce va lua locul clubului Bellagio de pe Şoseaua Ştefan cel Mare începe să prindă contur. Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate are un total de peste 800 de unităţi în România |
09 oct. 2020 |
După Afaceri. O serie de antreprenoare locale reinventează cămaşa albă şi vorbesc despre importanţa acestei piese-cheie în garderobă |
08 oct. 2020 |
Ce domenii sunt cel mai ferite de impactul pandemiei pe piaţa de M&A: media, telecom şi IT sunt pe primul loc, urmate de farma |
08 oct. 2020 |
Mega Image: Legumele şi fructele din programul Gusturi Româneşti au ajuns să reprezinte 12% din totalul volumelor vândute, faţă de nici 8% în 2019 |
08 oct. 2020 |
Oryah Ben Nissan, Hotel Rina din Sinaia: Ne-am setat un buget de 6,75 mil. euro pentru renovare şi am cheltuit deja 60% |
08 oct. 2020 |
Cele mai populare 20 de lanţuri fast-food din SUA: Jumătate sunt şi în România, dar doar aduse în franciză. Cine lipseşte? |
08 oct. 2020 |
Ce domenii din România vor ţine vie piaţa de fuziuni şi achiziţii şi care sunt cele care nu vor mai găsi investitori interesaţi? IT-ul, farma şi retailul ţin capul de afiş |
08 oct. 2020 |
După Afaceri Premium. O serie de antreprenoare locale reinventează cămaşa albă şi vorbesc despre importanţa acestei piese-cheie în garderobă |
08 oct. 2020 |
Carrefour se apropie de 30 de magazine de discount în România după ce a deschis o nouă unitate la Timişoara. Formatul Supeco a fost lansat pe piaţa locală în 2014, însă compania pariază pe o expansiune mai alertă de anul trecut |
07 oct. 2020 |
Comerţul alimentar la raport: magazinele de discount au câştigat 5% cotă de piaţă în doi ani, mâncând de la hipermarketuri şi magazine tradiţionale |
06 oct. 2020 |
Anca Radu, directorul de operaţiuni al Pepco România, va coordona activitatea de pe opt pieţe. „Voi coordona operaţiunile de retail în marea majoritate a pieţelor deja operaţionale din grup, cu excepţia Poloniei, Italiei şi a ţărilor baltice“ |
06 oct. 2020 |
Violeta Balint, director general Sennheiser, producătorul german de căşti audio: Avem loc de dezvoltare a activităţii din Braşov. Investiţia iniţială a inclus un teren cu o suprafaţă mai mare decât cea necesară pentru ridicarea fabricii |
06 oct. 2020 |
Ce planuri are grupul elveţian Straumann pentru România după preluarea companiei locale Artis Bio Tech: Vrem să dezvoltăm industria stomatologică din România |
06 oct. 2020 |
Cătălin Mahu, La Mama: Joaca deschide-te - închide-te nu face bine nimănui. Restaurantele nu sunt nici pe departe răul principal |
06 oct. 2020 |
Radu Dumitrescu, fondatorul grupului de restaurante SHC: Am pierdut deja 50% din angajaţi. Era deja dezastru, acum dacă ne închid iar va fi şi mai rău |
06 oct. 2020 |
Cristian Preotu, Le Bistrot Francais: Cred că se vor închide restaurantele dar nu pe termen scurt, ci până la primăvara. Mulţi vor închide definitiv |
06 oct. 2020 |
Anca Radu, directorul de operaţiuni al Pepco România, a fost promovată la nivel regional |
06 oct. 2020 |
După Afaceri Premium. Bucureştiul văzut prin ochii unora dintre cei mai longevivi expaţi. Cum descriu Capitala executivii care conduc Lidl, Raiffeisen, L’Oreal, Happy Tour ori Garanti? |
06 oct. 2020 |
Radiografia industriei turistice: România ajunsese la 8.500 de facilităţi de cazare, cu noi jucători pe fiecare segment, de la campinguri la cazări pe navă. Pandemia a lovit industria în cel mai bun moment. „Anul 2020 urma să fie cel mai bun pentru turismul românesc dacă nu venea pandemia“ |
06 oct. 2020 |
Cătălin Mahu, La Mama: Centrul istoric e mort. Zona cea mai atractivă a turismului a fost distrusă rapid. „Ne întoarcem la condiţiile iniţiale – somaj tehnic, discuţii cu proprietarii de spaţii şi cu furnizorii. Iar aruncăm marfă“ |
06 oct. 2020 |
Radiografia comerţului cu dominantă alimentară: În ultimii doi ani magazinele de tip discount au câştigat 5% cotă de piaţă, într-o industrie unde hipermarketurile şi magazinele tradiţionale pierd teren |
06 oct. 2020 |
Rockna Electronics, o fabrică din Suceava cu 20 de salariaţi, proiectează şi produce sisteme audio pe care le trimite la export |
06 oct. 2020 |
Rockna Electronics, o fabrică din Suceava cu 20 de salariaţi, care face afaceri de 2 mil. lei pe an, proiectează şi produce sisteme audio pe care le trimite la export |
06 oct. 2020 |
Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama: Centrul istoric e mort. Zona cea mai atractivă a turismului a fost distrusă rapid. „Ne întoarcem la condiţiile iniţiale – somaj tehnic, discuţii cu proprietarii de spaţii şi cu furnizorii. Iar aruncăm marfă“ |
05 oct. 2020 |
Ce vrea să facă grupul finlandezo-chinez Amer Sports cu fabrica achiziţionată în Orăştie: Va fi un centru global de producţie pentru clăparii Salomon şi Atomic |
05 oct. 2020 |
Tranzacţie pe piaţa de stomatologie: Un grup elveţian preia o companie antreprenorială românească activă pe piaţa locală de implatologie |
05 oct. 2020 |
După Afaceri. Câteva zeci de restaurante cu specific pescăresc au acoperit litoralul şi Delta Dunării, însă loc de dezvoltare mai există încă |
05 oct. 2020 |
Consumul a crescut timid în august, cu sub 2%, susţinut în special de vânzările de mobilă, electroIT şi de comerţul online. Nu există apetit pentru modă sau carburanţi |
04 oct. 2020 |
Unu din zece lei cheltuiţi de români pe încălţări merg pe pantofii pentru copii, o piaţă de 125 mil. euro. Deichmann, Decathlon, CCC, Adidas şi Nike sunt cei mai importanţi cinci jucători din piaţă |
04 oct. 2020 |
Ce planuri are gigantul Amer Sports pentru fabrica pe care a cumpărat-o în Orăştie: va fi un centru global de producţie a clăparilor Salomon şi Atomic |
02 oct. 2020 |
Deichmann, Decathlon, CCC, adidas şi Nike au 30% din piaţa de încălţăminte pentru copii |
01 oct. 2020 |
Grupul chinez Haier despre fabrica de 53 mil. euro din Prahova: „Va fi gata în primăvara lui 2021 şi va produce aparate frigorifice pentru Europa“. Această unitate de producţie va fi prima din Europa a gigantului chinez care va produce frigidere |
01 oct. 2020 |
Antreprenori locali. Trei antreprenori au vândut o firmă de distribuţie de produse stomatologice cu afaceri de 21 mil. lei unui gigant elveţian |
01 oct. 2020 |
De unde cumpără românii brânză? Mai bine de jumătate merg la supermarket, dar pieţele agroalimentare rămân a doua cea mai căutată sursă. Românii cheltuie circa 2,5 mld. lei pe brânză, o piaţă dominată de marile branduri, dar pe care îşi fac loc şi jucători noi, de talie mică, ce pariază pe producţie artizanală |
01 oct. 2020 |
Grupul chinezesc Haier va inaugura fabrica de 53 mil. euro din Prahova în primăvara lui 2021. „Vom produce aparate frigorifice Haier, Candy şi Hoover pentru piaţa europeană“ |
01 oct. 2020 |
Ce puteţi citi în noul număr din După Afaceri Premium care apare pe piaţă astăzi 2 octombrie |
01 oct. 2020 |
Ce soluţii au găsit companiile la criza generată de pandemia de Covid-19: Hotelul de cinci stele Radisson Blu din Bucureşti vine cu camere hibrid unde se poate lucra remote |
01 oct. 2020 |
Exerciţiu de imaginaţie. Cum arată restaurantul viitorului: Un mix de terasă, magazin, loc de luat masa la interior şi componentă de take-away |