31 dec. 2020 |
Unde se poate călători după Revelion: Ce ţări au graniţele deschise pentru români şi către ce destinaţii au agenţiile locale de turism pachete şi chartere? |
31 dec. 2020 |
Românii au lăsat anul trecut aproape 10 mld. lei în cazinouri şi case de pariuri sportive. Piaţa a crescut precum Făt-Frumos şi s-a dublat din 2008 până în 2019 |
31 dec. 2020 |
Apetit pentru mărci private: Românii au cumpărat produse Gusturi Româneşti, Mega Apetit şi Delhaize de peste 1,5 mld. lei, iar cifrele urmează să crească |
30 dec. 2020 |
Kaufland: Am investit în România 300 de milioane de euro în 2020, printre cele mai mari bugete de până acum |
30 dec. 2020 |
Care au fost cele mai importante evenimente din 2020 în afară de pandemia de Covid-19? Mai ţineţi minte? |
30 dec. 2020 |
Orientarea consumatorilor către branduri locale ajută producătorii români pe piaţa de acasă, dar le pune probleme la export unde apare acelaşi fenomen naţionalist |
29 dec. 2020 |
Care este povestea Smart Diesel, cel mai mare benzinar independent din România, companie care a crescut precum Făt-Frumos, la afaceri de 1,5 mld. lei în mai puţin de un deceniu. Businessul antreprenorial a fost cumpărat de grupul german DKV în una dintre cele mai mari tranzacţii din acest an. |
29 dec. 2020 |
Cursa pentru vaccinul anti Covid-19 a durat “doar” 11 luni. Cât au durat până au fost gata alte vaccinuri, despre care s-a spus că au fost testate un timp mai îndelungat? |
29 dec. 2020 |
Românii beau tot mai multe energizante. Pe această piaţă lupta la vârf se dă între Hell şi Red Bull, dar mărcile private vin tare din urmă |
29 dec. 2020 |
Ce antreprenori locali şi-au vândut afacerile în 2020? Din cele mai mari 10 tranzacţii oamenii de afaceri români au încasat aproape 250 mil. euro |
28 dec. 2020 |
Ce cumpără oamenii de pe internet? Hainele, vacanţele şi electrocasnicele erau pe primele locuri în 2019, dar pandemia a schimbat obiceiurile |
28 dec. 2020 |
Carrefour a deschis în acest an marcat de pandemie 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019. Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020 |
28 dec. 2020 |
Cum îşi petrec timpul oamenii din diferite ţări din lume: japonezii muncesc cel mai mult, nemţii petrec timpul cel mai îndelungat la shopping, iar francezii mănâncă. Americanii sunt campioni la cât stau la TV |
28 dec. 2020 |
Vreau din România. Adrian Cocan, Lăptăria cu Caimac: Lipsa investiţiilor în agricultură face ca în România seceta să reducă recoltele la jumătate. În Olanda variaţiile sunt de 10% datorită sistemelor de irigaţii |
27 dec. 2020 |
Cine s-a remarcat în 2020, anul COVID-ului |
27 dec. 2020 |
Cele mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu care a funcţionat la foc continuu în 2020 în pofida pandemiei |
27 dec. 2020 |
Topul celor mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu care a funcţionat la foc continuu în 2020 în pofida pandemiei |
25 dec. 2020 |
Cum a schimbat pandemia modul de a călători: clasicul city-break a fost înlocuit de rural-break. Ce înseamnă asta? |
24 dec. 2020 |
Mircea Moga, Mega Image: Mai există loc de expansiune şi noi vom menţine ritmul. În 2020 am investit 50-60 mil. euro doar în deschideri şi modernizări |
24 dec. 2020 |
Hotelul New Montana, unul din cele mai mari din Sinaia, a fost închis pentru renovare din cauza pandemiei. „Planul este să finalizăm lucrările în a doua parte din 2021 pentru a primi oaspeţi din nou” |
24 dec. 2020 |
Profi a rămas liderul comerţului local în 2020, dar reţeaua LaDoiPaşi îi suflă în ceafă. Pe cele două lanţuri le despart doar patru magazine |
24 dec. 2020 |
O reţea de zece magazine din Bucureşti, cu afaceri de 3,5 mil. euro, e scoasă la vânzare pentru 1,3 mil. euro. “Ne-au căutat români din străinătate care vor să revină acasă şi să aibă o afacere a lor” |
24 dec. 2020 |
Cum s-a schimbat conceptul de benzinărie? Beimbet Shayakhmetov, KMG International: “Clienţii nu mai vin doar pentru alimentarea cu carburant. Aici ei găsesc cafea proaspătă, mâncare caldă şi produse de strictă necesitate” |
24 dec. 2020 |
Perry V. Zizzi, Dentons România: România se află într-o poziţie favorabilă pentru a câştiga teren în sectoare care vor sprijini creşterea economică pe termen lung, precum infrastructură, energie verde sau tehnologie |
23 dec. 2020 |
Reţelele străine de retail au investit 900 mil. euro în România în 2020: în plină pandemie, ele au deschis 420 de magazine |
23 dec. 2020 |
GALA ZF 2020 Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Theodor Alexandrescu, head of sales Middle East Zurich Insurance Company: În România trebuie să ne asumăm riscurile transformării, altfel nu vom avea evoluţie |
23 dec. 2020 |
Investiţiile fondurilor de private equity aproape şi-au dublat ponderea în PIB în 2019, la 0,25%, peste media regiunii. La nivel de Europa însă, România se găseşte în a doua parte a topului condus detaşat de Estonia (aproape 2,5% din PIB) |
23 dec. 2020 |
Analiză ZF. Universul de comerţ modern a crescut cu peste 420 de hipermarketuri şi supermarketuri în acest an, oprindu-se la un pas de 3.500 de magazine |
23 dec. 2020 |
INTERVIU. Stelios Savva, CEO al grupului Alexandrion: Aşteptăm o cifră de afaceri brută de 100 mil. euro în România, plus 15%. Am reuşit să recuperăm pierderile cauzate de închiderea HoReCa în retail şi online |
23 dec. 2020 |
Analiza pieţei de bunuri de larg consum: Vânzările de hrană pentru animale cresc cel mai puternic, alături de lactate. Scad produsele pentru bebeluşi |
23 dec. 2020 |
Cine s-a remarcat în 2020 |
22 dec. 2020 |
Unu din zece angajaţi din producţia de textile din Europa lucrează în România. Piaţa locală e cunoscută ca unul dintre principalii „croitori“ ai Bătrânului Continent sau chiar ai lumii |
22 dec. 2020 |
În industria textilă şi de îmbrăcăminte din Europa lucrează 1,5 miloane de oameni, iar circa 10% dintre ei sunt în România. Cifra de afaceri totală a fabricilor de textile şi îmbrăcăminte din Europa a fost de 162 mld. euro anul trecut, cu 1,8% mai mică decât în 2018 |
22 dec. 2020 |
Indienii de la Wipro plătesc 700 mil. dolari pentru divizia de IT a germanilor de la Metro: Preiau astfel 1.300 de salariaţi dintre care 850 în România |
22 dec. 2020 |
Grupul Alexandrion: Terminăm anul cu o creştere de 15% şi ne bugetăm un avans moderat în 2021 |
21 dec. 2020 |
Cum a evoluat consumul de bunuri FMCG în primele 11 luni din 2020: Toamna a adus, odată cu valul doi al pandemiei, şi un apetit mai mare de cumpărături |
21 dec. 2020 |
Gala ZF 2020 - Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Ana Bordeianu, Vodafone: Australienii sunt fascinaţi de Europa, inclusiv România. Şi ştiu destul de multe lucruri, nu doar personalităţi sau sportivi, ci şi istorie |
21 dec. 2020 |
Penny încheie anul 2020 cu 20 de magazine noi, un ritm identic cu cel din 2019: planul de dezvoltare nu a suferit în pandemie modificări la nivel de investiţii |
21 dec. 2020 |
Cât câştigă casierii şi lucrătorii comerciali: salariul mediu net în comerţ a crescut de 2,5 ori într-un deceniu, la 2.800 de lei, dar rămâne cu 17% sub media naţională. Comerţul este al doilea cel mai mare angajator din economie după industria uşoară, cu circa 850.000 de salariaţi anul trecut |
21 dec. 2020 |
Marii producători de cosmetice, dulciuri şi băuturi ai lumii fac afaceri de 5 miliarde de lei în România doar din importuri, fără să investească în producţie: O parte dintre jucători au avut fabrici, dar le-au închis. Spre exemplu, Napolitanele Joe, care se făceau la Timişoara, sunt produse în Ucraina sau în Polonia |
21 dec. 2020 |
Grupul de restaurante Kane lansează o platformă cu 90 de producători locali şi vrea să vândă 30.000 de bunuri artizanale româneşti în următoarele luni |
21 dec. 2020 |
Vreau din România. Valer Hancaş, Kaufland România: Un apetit mai mare al consumatorilor locali pentru produse româneşti înseamnă că banii rămân în ţară şi creşte nivelul de trai |
21 dec. 2020 |
Retailerul de cosmetice Douglas a deschis trei magazine în 2020 şi a ajuns la o reţea de 33 de unităţi. Compania a deschis primul magazin din România acum 13 ani, la Târgu-Mureş |
21 dec. 2020 |
În industria textilă şi de îmbrăcăminte din Europa lucrează 1,5 miloane de oameni, iar circa 10% dintre ei sunt în România |
18 dec. 2020 |
Marius Dorner, Citi Africa de Sud: Criza actuală este mai dificilă decât cea de acum un deceniu pentru că afectează oamenii mai nevoiaşi într-un mod disproporţionat. Executivul a plecat de la Citi România la subsidiara grupului bancar din Africa de Sud în 2017 |
18 dec. 2020 |
Cine este Bianca Bourbon, cea care a ajuns VP operations Asia-Pacific Group în cadrul gigantului american Coca-Cola. Grupul Asia-Pacific are o contribuţie de 24% la vânzările Coca-Cola, adică 5,3 miliarde de dolari şi are aproximativ 2.900 de angajaţi |
17 dec. 2020 |
Karpaten: Cererea pentru Maldive ne-a depăşit orice aşteptări. Am suplimentat cu două zboruri de Revelion şi am introdus alte şase pentru ianuarie şi februarie. Preţul mediu începe de la 2.600 de euro |
17 dec. 2020 |
Karpaten: Cererea pentru Maldive ne-a depăşit orice aşteptări. Am suplimentat cu două zboruri de Revelion şi am introdus alte şase pentru ianuarie şi februarie. Preţul mediu de Revelion e de 2.600 de euro |
17 dec. 2020 |
Mega Image: Am deschis 90 de magazine noi în 2020 şi nu am închis nicio unitate. Am menţinut ritmul şi am pariat şi pe online |
17 dec. 2020 |
Industria textilă românească, încotro? Retailerul de modă C&A mai lucrează pe piaţa românească doar cu opt fabrici, faţă de 40 de unităţi de producţie în 2016. România, ţară care mulţi ani a fost cunoscută drept „croitorul“ Europei, devine prea scumpă pentru producţia de textile şi încălţăminte, în special pentru brandurile mass-market |
17 dec. 2020 |
Turcii de la Arçelik, proprietarul Arctic, fuzionează cu japonezii de la Hitachi pe segmentul de electrocasnice. Ce impact are asupra pieţei din România? |
17 dec. 2020 |
X-MAS Gifts. It’s the most wonderful time of the year |
17 dec. 2020 |
X-MAS Gifts. Pentru cei mari |
17 dec. 2020 |
X-MAS Gifts. Pentru cei mici |
17 dec. 2020 |
X-MAS Gifts. „Made in Ro“ |
17 dec. 2020 |
Vreau din România. Adrian Balaban, Cooperativa Siliştea Producţie Suine: Modelul pe care România ar trebui să-l urmeze pentru dezvoltarea producţiei de carne de porc este cel spaniol. Ar trebui dezvoltate cooperative |
17 dec. 2020 |
X-MAS Gifts. Cel mai dorit cadou |
16 dec. 2020 |
Retailerul german Lidl a deschis în 2020 peste 30 de magazine, de două ori mai multe decât şi-a propus la începutul anului. Acesta este cel mai alert ritm de expansiune de la intrarea pe piaţă în 2011 |
16 dec. 2020 |
Cum trec prin criză cele mai mari companii antreprenoriale româneşti. Edvin Abdulachim, director comercial la Altex: Am stabilit pentru anul acesta un plan de investiţii de 27 mil. euro şi am reuşit să ne ţinem de el, chiar şi în contextul pandemiei |
16 dec. 2020 |
Cei mai valoroşi jucători din comerţ: Lanţurile de supermarketuri şi hipermarketuri din România, cu 3.500 de magazine, deţinute de nemţi, francezi şi austrieci valorează aproape 10 mld. euro. În 2020, valoarea lor a crescut cu 21% |
15 dec. 2020 |
Pe tăcute, grupul german Metro a devenit cel mai extins retailer local, depăşind Profi: reţeaua LaDoiPaşi a ajuns la 1.400 de magazine în franciză |
15 dec. 2020 |
Pe tăcute, grupul german Metro a dus reţeaua LaDoiPaşi la aproape 1.400 de magazine în franciză şi se bate cu Profi pentru titlul de cel mai extins retailer |
15 dec. 2020 |
După Afaceri. Haita Land: Un grup de investitori a dezvoltat patru unităţi de cazare în Bucovina şi vrea să creioneze un sat cu 13 unităţi locative şi o zonă de camping/glamping |
15 dec. 2020 |
Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, lansată de Metro, a ajuns la aproape 1.400 de unităţi şi se bate pentru titlul de cel mai extins retailer local |
15 dec. 2020 |
Radiografia relaţiilor economice dintre România şi Kazahstan: Schimburile comerciale sunt departe de maximele de acum un deceniu, dar înainte de pandemie erau pe un trend puternic ascendent |
15 dec. 2020 |
Lidl încheie 2020, an marcat de pandemie, cu 33 de magazine noi. Este cel mai alert ritm de extindere de la intrarea pe piaţă |
15 dec. 2020 |
E.S. Nurbakh Rustemov, ambasadorul Kazahstanului în România: Agricultura, industria uşoară, industria textilă şi transportul sunt sectoare prioritare pentru colaborarea dintre România şi Kazahstan |
15 dec. 2020 |
Beimbet Shayakhmetov, director general executiv al KMG International: Pe termen lung, strategia grupului vizează creşterea capacităţilor de procesare din România, extinderea reţelelor de retail din regiunea Mării Negre şi dezvoltarea de noi produse şi servicii |
15 dec. 2020 |
Dincolo de drumurile bătătorite: Kazahstanul ca destinaţie turistică |
15 dec. 2020 |
Energie. Dar şi ceva în plus |
15 dec. 2020 |
Peste 1.500 de tineri au trecut prin programul de internship pe care Rompetrol l-a lansat acum 20 de ani |
15 dec. 2020 |
O istorie demnă de un roman, povestea rafinăriei Vega din Ploieşti: A fost bombardată şi incendiată în cele două războaie, dar a ajuns la vârsta de 115 ani şi furnizează azi 17% din necesarul de bitum din ţară |
15 dec. 2020 |
Fondul de Investiţii în Energie Kazah-Român a deschis zece noi staţii de carburanţi în 2020 şi a ajuns la o reţea de 30 de benzinării operate sub brandul Rompetrol |
14 dec. 2020 |
Mega Image, reţeaua cu 835 de magazine: Cererea pentru cumpărăturile online a crescut în această perioadă şi am alocat investiţii suplimentare pentru a accelera dezvoltarea |
14 dec. 2020 |
După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: Pe piaţa băuturilor alcoolice se conturează noi tendinţe: consumatorii caută licori cu un volum mai mic de alcool sau chiar 0% |
14 dec. 2020 |
Sorana Cocheci, o tânără de 31 de ani, croşetează jucării pe care le vinde online cu 100 de euro bucata |
14 dec. 2020 |
Theodore Michel Vrangos, i-Tracing Franţa: Pandemia e un moment dificil pentru societate, dar nu şi pentru activitatea firmei mele din sectorul securităţii cibernetice. Antreprenorul a plecat din România când avea 16 ani şi deţine acum afacerea i-Tracing cu birouri în mai multe ţări de pe glob |
14 dec. 2020 |
Tinereţe fără bătrâneţe: Românii au cumpărat „câteva sute de mii“ de dispozitive de curăţare a tenului Foreo |
13 dec. 2020 |
Serpico Trading, firmă de import şi distribuţie de alimente, cu afaceri de 45 mil. lei: În 2021 vrem să ieşim la export cu brandurile proprii |
10 dec. 2020 |
Confederaţia Europeană a Producătorilor de Haine şi Textile: Un Brexit fără acord ar putea lăsa 130.000 de croitorese şi cusătorese fără loc de muncă, iar România ar fi a treia cea mai afectată ţară |
10 dec. 2020 |
După Afaceri, revista de lifestyle a ZF. Care este povestea Castle Break, care le prezintă românilor patrimoniul cultural: Am organizat tururi ghidate la peste 40 de foste reşedinţe nobiliare |
10 dec. 2020 |
Care sunt riscurile unui Brexit fără acord? Industria textilă şi de încălţăminte din România ar putea pierde 12.000 de locuri de muncă, adica 2% din PIB |
10 dec. 2020 |
Cum şi-a adaptat businessul în pandemie Aur’a, un producător de apă minerală care vindea 20% în HoReCa şi 50% la export |
10 dec. 2020 |
Vreau din România. Andrei Soare, Fatrom Aditivi Furajeri: Domeniul agro-alimentar are un potenţial de creştere incredibil. Suntem net exportator de materii prime şi net importator de produse alimentare finite |
10 dec. 2020 |
Care sunt riscurile unui Brexit fără acord cu UE? În timp ce clasa politică împarte voturi, industria textilă şi de încălţăminte din România ar putea pierde 12.000 de locuri de muncă, adica 2% din PIB şi 1,4% din cifra totală de afaceri din economie |
09 dec. 2020 |
Unu din cinci cumpărători din online a încercat acest canal doar în ultimele şase luni, forţat de pandemie. Pentru nevoile zilnice, românii cumpără produse pentru copii, alimente şi articole de igienă şi îngrijirie. Achiziţiile din domeniul modei sau al electroIT-ului sunt dictate de promoţii |
09 dec. 2020 |
Cum trec prin criză cele mai mari companii antreprenoriale româneşti. Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco: Ca în fiecare criză, reacţia promptă e foarte importantă, planurile pe termen lung bătute în cuie nu îţi sunt de folos |
09 dec. 2020 |
Peste 60 de fabrici locale cu 5.000 de angajaţi pun eticheta „Made in Romania“ pe hainele gigantului britanic Asos. Piaţa locală este principalul partener de producţie din Europa |
09 dec. 2020 |
Kaufland a deschis 10 magazine de la începutul anului, cel mai alert ritm de după 2014 |
09 dec. 2020 |
Cum trec prin criză companiile româneşti? Dragoş Sîrbu, Flanco: Avem, de acum, experienţa a trei trimestre de pandemie, aşteptăm ca 2021 să fie mai bun |
09 dec. 2020 |
Un bucureştean are 10.200 euro pe an pentru cheltuieli, mai mulţi bani ca un locuitor din Budapesta, dar de două ori mai puţini ca unul din Berlin ori Milano |
08 dec. 2020 |
Nestle are 100 de fabrici în Europa. România, printre puţinele ţări unde grupul nu produce, doar vinde |
08 dec. 2020 |
Anca Stroe a preluat conducerea diviziei globale de ape minerale a gigantului francez Danone, cu brandul Evian în portofoliu şi afaceri anuale de 4,5 mld. Euro |
08 dec. 2020 |
Ce spune CSAT despre tranzacţia privind vânzarea operaţiunilor CEZ în România: Se află în analiză, în baza şi în limita legislaţiei în vigoare. Operaţiunile CEZ din România au fost vândute în toamna acestui an pentru peste 1 miliard de euro, cea mai mare tranzacţie de pe piaţa locală de după 2008 |
08 dec. 2020 |
GALA ZF 2020 - Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Vladimir Soare, Kuehne+Nagel: În multinaţionale meritocraţia este dezvoltată, astfel că dacă arăţi că poţi şi ai rezultate ţi se deschid porţi. Executivul român este finance director America Centrală şi Caraibe pentru compania logistică gigant Kuehne+Nagel |
08 dec. 2020 |
Nestle are 100 de fabrici în Europa, în aproape toate ţările mai puţin România. Napolitanele sub brandul românesc Joe sunt acum produse în Ucraina şi Polonia |
08 dec. 2020 |
Discounterul german de modă Kik şi-a bugetat peste 30 de deschideri în 2021, un ritm de două ori mai alert ca în pandemie |
08 dec. 2020 |
Jean Francois Mace, CEO Decathlon România: În 2021 ne concentrăm atenţia pe reorganizare internă astfel încât să acoperim mai bine canalul online. În offline ne dorim să deschidem unu-două magazine. Decathlon este liderul incontestabil al retailului local de echipamente sportive, cu o cifră de afaceri de peste 200 de milioane de euro în 2019 |
08 dec. 2020 |
Strategia grupurilor străine după preluarea companiilor locale: Ce aleg între a păstra brandurile româneşti şi a le îmbrăca “în straie noi“ |
08 dec. 2020 |
GALA ZF 2020 - Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Severina Pascu, Sunrise UPC: Ca să ajungi expat e nevoie de o combinaţie între o serie de calităţi şi oportunităţi care trebuie să se ivească |
08 dec. 2020 |
Cât de importantă este România pe harta dm drogerie markt: Doar 3% din magazinele grupului sunt deschise pe piaţa locală, iar ele aduc 1% din business |
08 dec. 2020 |
Cât de poluat e de fapt aerul din fiecare ţară din lume? România pe locul 57 în lume din aproape 200 de state |
07 dec. 2020 |
Cele mai mari exituri făcute de antreprenori români versus cele mai puternice afaceri rămase sub controlul fondatorilor |
07 dec. 2020 |
Profi se apropie de 2 mld. euro după ce businessul a crescut cu peste 20% în 2020. „Ne aşteptăm ca 2021 să fie dificil, cu puterea de cumpărare afectată“. Compania are aproape 1.400 de magazine în peste 500 de localităţi din România |
06 dec. 2020 |
Business Magazin. Alina Enache a luat o decizei în 15 minute care i-a schimbat viaţa: Eram la o conferinţă în Berlin când şeful meu de la momentul acela m-a abordat cu propunerea de a prelua conducerea echipei de marketing din Polonia. |
06 dec. 2020 |
Orice afacere e de vânzare? Care sunt cele mai mari exituri făcute de antreprenori locali şi care sunt cele mai puternice afaceri rămase încă în ograda fondatorilor |
06 dec. 2020 |
GALA ZF 2020 - Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Adrian Comăneci, Mars: Lucrez în Copenhaga, dar locuiesc în Malmo, Suedia. Naveta îmi ia mai puţin decât din Pantelimon în Victoriei, apropo de importanţa infrastructurii |
06 dec. 2020 |
Profi se apropie de 2 mld. euro după ce businessul a crescut cu peste 20% în 2020. „Ne aşteptăm ca 2021 să fie dificil, cu puterea de cumpărare afectată“ |
06 dec. 2020 |
Anda Jurcă, Teilor: Anul acesta s-au vândut piese sofisticate, cu pietre preţioase şi a scăzut cererea pentru bijuteriile simple din aur. Am vândut un colier de 82.000 de euro |
05 dec. 2020 |
Ce se ascunde în spatele tranzacţiei dintre cehii de la CEZ şi australienii de la MIRA: CEZ Vânzare furnizează energie electrică pentru Unitatea Militară Deveselu, partea românească a bazei militare |
04 dec. 2020 |
Tranzacţia dintre cehii de la CEZ şi australienii de la MIRA e pe masa CSAT. Ne aşteptăm ca procesul de divestment să fie finalizat în prima parte din 2021 |
04 dec. 2020 |
Falimentul marilor branduri de modă din Marea Britanie şi închiderea a sute de magazine lasă fără comenzi peste 50 de fabrici din România cu 10.000 de salariaţi. Grupurile britanice de modă Debenhams şi Arcadia - care deţine printre altele brandul TopShop - au anunţat probleme financiare majore şi intrarea în faliment şi respectiv insolvenţă |
04 dec. 2020 |
A apărut un nou număr din Dupa Afaceri, revista de lifestyle a Ziarului Financiar. Micii antreprenori dezvoltă businessuri pe nişa lumânărilor parfumate, dar cu ce vin nou pentru a se bate cu jucătorii internaţionali? |
03 dec. 2020 |
GALA ZF 2020 Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Cornel Cărămizaru, FrieslandCampina: Ca români, trebuie să ne demonstrăm că putem face lucruri, putem să progresăm şi puţină răbdare ne va ajuta să ajungem acolo |
03 dec. 2020 |
Cei mai mari dintre cei mari: doar trei dintre cele mai mari 10 fonduri de private equity din lume sunt în România |
03 dec. 2020 |
Anul animalelor de companie: Pandemia a deschis apetitul românilor pentru prietenii necuvântători. Piaţa de profil va creşte cu 13% în 2020, apropiindu-se de 3 miliarde de lei |
03 dec. 2020 |
Mare atenţie! România resimte problemele marilor branduri de modă din Marea Britanie: Peste 50 de fabrici locale de haine şi pantofi riscă să rămână fără comenzi, iar 10.000 de salariaţi, fără job |
02 dec. 2020 |
Cătălin Pozdarie, Hervis: Chiar şi acum este greu de previzionat evoluţia până la sfârşitul anului, dar sigur o să înregistrăm o scădere a cifrei de afaceri de peste 10% |
02 dec. 2020 |
România, pe locul şase în UE la consumul de bere: un român bea o sticlă de 0,5 litri la două zile, pe când un ceh bea aproape zilnic una. România are 68 de berării active, dintre care aproape 60 sunt microberării, potrivit datelor de la Asociaţia Berarii României |
02 dec. 2020 |
GALA ZF 2020 - Traversăm criza împreună. Romanians Going Global. Laurenţiu Dimitriu, Nestle: Există motive să investeşti în România. Întotdeauna ne uităm la oamenii din Vest, dar nu e nevoie, avem capacitate, avem cunoştinţele necesare |
02 dec. 2020 |
Alina Enache, o româncă, are responsabilitatea întregii categorii a aparatelor de ras la nivel global pentru grupul francez BIC. Ea locuieşte în Polonia, unde s-a mutat acum circa zece ani, când a primit prima ei poziţie de expat |
02 dec. 2020 |
Analiză ZF. Un pariu de 1,5-2 mld. lei: cinci din cei zece jucători din comerţul modern dezvoltă mărci private româneşti într-o perioadă în care consumatorii vor să cumpere local |
02 dec. 2020 |
Cine este grupul suedez Holmbergs, care a cumpărat afacerea Te-Rox din Paşcani de la Doina Cepalis şi vrea să facă din România un hub de producţie pentru sisteme de siguranţă de scaune auto pentru copii |
02 dec. 2020 |
Ce puteţi citi în noul număr al revistei După Afaceri care va apărea pe piaţă vineri 4 decembrie |
01 dec. 2020 |
Românii cheltuiesc anual 650 mil. lei pe alimente bio. În pandemie apetitul s-a mai temperat. Segmentul bio reprezintă doar 1,2% din toată industria alimentară |
01 dec. 2020 |
Mihai Bordeanu, Dacia: O parte dintre românii de peste hotare, oameni care fac foarte bine ce fac, se vor întoarce şi vor funcţiona ca un accelerator pentru ţară. Executivul român este vicepreşedinte Dacia în cadrul Groupe Renault |
01 dec. 2020 |
Trei secole de branduri „made in Ro“: vechea gardă, faţă în faţă cu noua generaţie de mărci care se găsesc în coşul de consum |
01 dec. 2020 |
Lovitură pentru România: Retailerul britanic Debenhams închide toate magazinele şi se pregăteşte de faliment. În România grupul a avut două încercări şi tot atâtea eşecuri dar principala problemă este că fabricile de textile din România sunt printre furnizorii grupului, circa 4% din produsele vândute global poartă pecetea "made in Romania" |