Mesajul a fost trimis. Multumesc!

Cristina Roşca,, Ziarul Financiar

Recomanda:
73 articole publicate pe Ziarul Financiar 10 in iun. 2021
Data Articol
17 iun. 2021 Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Clienţii nu îşi mai doresc să stea la coadă. Casele self-checkout limitează şi interacţiunile din magazin. Carrefour a lansat în 2020 primul hipermarket ce are doar case self-checkout, este vorba de magazinul din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna
17 iun. 2021 Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Clienţii nu îşi mai doresc să stea la coadă. Casele self-checkout limitează şi interacţiunile din magazin. Carrefour a lansat în 2020 primul hipermarket ce are doar case self-checkout, este vorba de magazinul din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna
16 iun. 2021 Oana Bejan, national sales manager, Danone România, cu afaceri de 612 mil. lei: Online-ul a devenit relevant şi pentru piaţa de food, însă la tot ce înseamnă produse fresh e foarte la început
16 iun. 2021 Oana Bejan, national sales manager, Danone România, cu afaceri de 612 mil. lei: Online-ul a devenit relevant şi pentru piaţa de food, însă la tot ce înseamnă produse fresh e foarte la început
14 iun. 2021 Costin Moga, ING România: Viitorul va fi un mix de offline şi online, cu o creştere mai redusă, nu atât de mare ca anul trecut, în ceea ce priveşte online-ul
14 iun. 2021 Costin Moga, ING România: Viitorul va fi un mix de offline şi online, cu o creştere mai redusă, nu atât de mare ca anul trecut, în ceea ce priveşte online-ul
11 iun. 2021 Călin Costinaş, deputy CEO, Profi: Pe măsură ce piaţa creşte, migrăm de la un comerţ de tip bazar către specializare. Profi are în România circa 1.500 de magazine offline în peste 600 de localităţi, fiind unul dintre cei mai extinşi retaileri locali
11 iun. 2021 Călin Costinaş, deputy CEO, Profi: Pe măsură ce piaţa creşte, migrăm de la un comerţ de tip bazar către specializare. Profi are în România circa 1.500 de magazine offline în peste 600 de localităţi, fiind unul dintre cei mai extinşi retaileri locali
08 iun. 2021 Tiberiu Dăneţiu, director marketing, Auchan Retail România: Românii nu se orientează către produse mai ieftine. Ei nu vor să mănânce mult, ci bine
08 iun. 2021 Tiberiu Dăneţiu, director marketing, Auchan Retail România: Românii nu se orientează către produse mai ieftine. Ei nu vor să mănânce mult, ci bine