30 iun. 2021 |
Gabriel Barbu, Henkel Beauty Care: Punem accent pe o acoperire eficientă la nivel naţional a tuturor tipurilor de magazine. Ne-am mărit expunerea şi în online |
30 iun. 2021 |
Gabriel Barbu, Henkel Beauty Care: Punem accent pe o acoperire eficientă la nivel naţional a tuturor tipurilor de magazine. Ne-am mărit expunerea şi în online |
30 iun. 2021 |
Primele cifre oficiale privind impactul pandemiei asupra pieţei de restaurante şi baruri. Numărul de firme a rămas constant, dar businessul s-a redus cu peste 5 miliarde de lei, iar 15.000 de salariaţi au renunţat la industrie |
29 iun. 2021 |
Bucureştiul, pe locul 67 în lume între oraşele potrivite pentru antreprenori. Capitala stă bine la creditarea IMM-urilor şi la nivelul de taxare, dar prost la birocraţie şi la sprijinul oferit de stat în era COVID-19 |
29 iun. 2021 |
Bucureştiul, pe locul 67 în lume între oraşele potrivite pentru antreprenori. Capitala stă bine la creditarea IMM-urilor şi la nivelul de taxare, dar prost la birocraţie şi la sprijinul oferit de stat în era COVID-19 |
28 iun. 2021 |
Ce au făcut fondurile de investiţii în 2021? Multe promisiuni, dar puţine tranzacţii |
28 iun. 2021 |
Ce au făcut fondurile de investiţii în 2021? Multe promisiuni, dar puţine tranzacţii |
28 iun. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Puţine tranzacţii, multe promisiuni. Fondurile de investiţii stau în expectativă în 2021: doar doi investitori au făcut achiziţii, iar un al treilea îşi dezvoltă portofoliul prin tranzacţii de tip add-on. Pe piaţa din România sunt prezente circa 20 de fonduri de private equity mai mari sau mai mici |
28 iun. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Puţine tranzacţii, multe promisiuni. Fondurile de investiţii stau în expectativă în 2021: doar doi investitori au făcut achiziţii, iar un al treilea îşi dezvoltă portofoliul prin tranzacţii de tip add-on. Pe piaţa din România sunt prezente circa 20 de fonduri de private equity mai mari sau mai mici |
28 iun. 2021 |
Alexandru Stoinea, Asbis: Pe piaţa locală de electro-IT mai e mult loc de creştere. În România, compania a avut în 2020 afaceri de 220 mil. lei, în urcare cu aproape 30% faţă de anul anterior |
28 iun. 2021 |
Alexandru Stoinea, Asbis: Pe piaţa locală de electro-IT mai e mult loc de creştere. În România, compania a avut în 2020 afaceri de 220 mil. lei, în urcare cu aproape 30% faţă de anul anterior |
28 iun. 2021 |
Marks & Spencer a renunţat la toate colaborările cu fabricile de textile şi încălţări din România. A păstrat doar contractul cu Alka pe alimente. În urmă cu mai puţin de un an, retailerul britanic - ce deţine şi o divizie de modă şi una de magazine alimentare - lucra în România cu patru furnizori, dintre care trei produceau haine sau pantofi şi unul hrană |
25 iun. 2021 |
Deja-vu? Vine un nou val de insolvenţe după modelul crizei anterioare? Cele mai mari zece companii intrate în incapacitate de plată în 2021 adună afaceri de aproape 2 mld. lei. Patru dintre cele zece firme au încheiat anul trecut pe profit |
25 iun. 2021 |
Deja-vu? Vine un nou val de insolvenţe după modelul crizei anterioare? Cele mai mari zece companii intrate în incapacitate de plată în 2021 adună afaceri de aproape 2 mld. lei. Patru dintre cele zece firme au încheiat anul trecut pe profit |
25 iun. 2021 |
Un nou „tsunami“ al insolvenţelor? Top 50 cele mai mari firme intrate în incapacitate de plată în 2021. Domină clar afacerile antreprenoriale româneşti, mai puţine fiind cele cu acţionariat străin |
25 iun. 2021 |
Un nou „tsunami“ al insolvenţelor? Top 50 cele mai mari firme intrate în incapacitate de plată în 2021. Domină clar afacerile antreprenoriale româneşti, mai puţine fiind cele cu acţionariat străin |
24 iun. 2021 |
Oana Diaconescu, head of leasing, mallurile Iulius: Online-ul se află pe un trend ascendent, dar nu a compensat scăderile înregistrate în magazine fizice |
24 iun. 2021 |
Oana Diaconescu, head of leasing, mallurile Iulius: Online-ul se află pe un trend ascendent, dar nu a compensat scăderile înregistrate în magazine fizice |
24 iun. 2021 |
Românii au cheltuit peste 37% din banii de consum în retail, cu 4-5% mai mult decât înainte de pandemie |
24 iun. 2021 |
Românii au cheltuit peste 37% din banii de consum în retail, cu 4-5% mai mult decât înainte de pandemie |
24 iun. 2021 |
Mirela Roşca, executive manager la Mico Total Distribution: Avem peste 250 de produse de la circa 15 furnizori. Bunurile noastre sunt prezente permanent în peste 400 de puncte de vânzare |
24 iun. 2021 |
Mirela Roşca, executive manager la Mico Total Distribution: Avem peste 250 de produse de la circa 15 furnizori. Bunurile noastre sunt prezente permanent în peste 400 de puncte de vânzare |
24 iun. 2021 |
Industria textilă, la raport. În pandemie numărul de croitori şi pantofari a scăzut cu aproape 35.000, iar businessul fabricilor de îmbrăcăminte şi încălţăminte a pierdut 3,7 mld. lei |
24 iun. 2021 |
Industria textilă, la raport. În pandemie numărul de croitori şi pantofari a scăzut cu aproape 35.000, iar businessul fabricilor de îmbrăcăminte şi încălţăminte a pierdut 3,7 mld. lei |
23 iun. 2021 |
Începe să se vadă impactul pandemiei asupra industriei textile: 750 de fabrici au dispărut din statistici, iar numărul de salariaţi a scăzut cu 35.000 |
21 iun. 2021 |
Vremea prietenilor necuvântători: piaţa de hrană pentru animale de companie a crescut cu 23% în 2020, la peste 3 mld. lei |
21 iun. 2021 |
Vremea prietenilor necuvântători: piaţa de hrană pentru animale de companie a crescut cu 23% în 2020, la peste 3 mld. lei |
21 iun. 2021 |
Pandemia şi explozia cererii pentru animalele de companie. Românii au cheltuit anul trecut peste 3 mld. lei pe hrană şi alte produse pentru prietenii necuvântători. Piaţa a crescut cu peste 23% în 2020 şi îşi menţine ritmul |
21 iun. 2021 |
Pandemia şi explozia cererii pentru animalele de companie. Românii au cheltuit anul trecut peste 3 mld. lei pe hrană şi alte produse pentru prietenii necuvântători. Piaţa a crescut cu peste 23% în 2020 şi îşi menţine ritmul |
18 iun. 2021 |
Dragoş Petrescu, City Grill: Am cumpărat 49% din Maison des Crepes şi vrem să deschidem în franciză 30 de restaurante în trei ani. Continuăm şi dezvoltarea grupului |
18 iun. 2021 |
Mircea Stan, CEO şi fondator Postis: La nivel european, rata de penetrare a online-ului în total comerţ e de 15%-20%, în medie. România este abia la 10%, deci loc de creştere există |
18 iun. 2021 |
Mircea Stan, CEO şi fondator Postis: La nivel european, rata de penetrare a online-ului în total comerţ e de 15%-20%, în medie. România este abia la 10%, deci loc de creştere există |
17 iun. 2021 |
Bătălie aprigă în jurul falimentului Murfatlar: Curtea de Apel Constanţa urmează să decidă vineri dacă îl repune în drepturi pe lichidatorul Angelo Florian, înlocuit de Tribunalul Constanţa, după ce a acţionat „împotriva intereselor averii” Murfatlar SA şi a creditorilor acestuia |
17 iun. 2021 |
Bătălie aprigă în jurul falimentului Murfatlar: Curtea de Apel Constanţa urmează să decidă vineri dacă îl repune în drepturi pe lichidatorul Angelo Florian, înlocuit de Tribunalul Constanţa, după ce a acţionat „împotriva intereselor averii” Murfatlar SA şi a creditorilor acestuia |
17 iun. 2021 |
Antreprenori locali. Dragoş Petrescu, City Grill: Am adus în grup două branduri noi, am cumpărat 49% din Maison des Crepes şi din Aubergine. După deschiderea din mai a sectorului HoReCa, vânzările grupului au ajuns undeva la 70% faţă de nivelul etalon din 2019 |
16 iun. 2021 |
Impactul pandemiei asupra businessului Inditex în România: Au crescut vânzările de pijamale şi lenjerie ale Oysho şi cele de decoraţiuni ale Zara Home. Toate celelalte mărci pe minus, în frunte cu Zara |
16 iun. 2021 |
Impactul pandemiei asupra businessului Inditex în România: Au crescut vânzările de pijamale şi lenjerie ale Oysho şi cele de decoraţiuni ale Zara Home. Toate celelalte mărci pe minus, în frunte cu Zara |
16 iun. 2021 |
Urmează Anuarul şi videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie, 23 iunie. Piaţa de modă are un nou lider după ce proprietarul Zara şi-a redus afacerile cu 27%. Discounterul polonez Pepco a devenit numărul unu. În 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, afacerile grupului Inditex, prezent local cu opt branduri de modă, au ajuns la 1,3 mld. lei |
16 iun. 2021 |
Urmează Anuarul şi videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie, 23 iunie. Piaţa de modă are un nou lider după ce proprietarul Zara şi-a redus afacerile cu 27%. Discounterul polonez Pepco a devenit numărul unu. În 2020, an marcat de pandemia de Covid-19, afacerile grupului Inditex, prezent local cu opt branduri de modă, au ajuns la 1,3 mld. lei |
16 iun. 2021 |
Farmec Cluj-Napoca a vândut în pandemie 2 milioane de produse de tip dezinfectant. Mai bine de jumătate au ajuns la consumatorul final |
16 iun. 2021 |
Farmec Cluj-Napoca a vândut în pandemie 2 milioane de produse de tip dezinfectant. Mai bine de jumătate au ajuns la consumatorul final |
15 iun. 2021 |
Atenţie! Ce soluţii găsesc organizatorii de festivaluri? Festivalul Sunwaves se organizează în 2021 în Zanzibar : Am vândut în avans circa 2.000 de abonamente valabile pentru cele 5 zile de festival |
15 iun. 2021 |
Atenţie! Ce soluţii găsesc organizatorii de festivaluri? Festivalul Sunwaves se organizează în 2021 în Zanzibar : Am vândut în avans circa 2.000 de abonamente valabile pentru cele 5 zile de festival |
15 iun. 2021 |
Mathe Hunor, Harghita Retail: Am ajuns la 20 de magazine şi ne extindem. În 2021 am deschis o unitate şi mai avem în plan alte trei. Retailerul este unul dintre cei mai puternici jucători independenţi din comerţul local, cu afaceri de aproape 20 mil. euro anul trecut, plus 18% |
15 iun. 2021 |
Mathe Hunor, Harghita Retail: Am ajuns la 20 de magazine şi ne extindem. În 2021 am deschis o unitate şi mai avem în plan alte trei. Retailerul este unul dintre cei mai puternici jucători independenţi din comerţul local, cu afaceri de aproape 20 mil. euro anul trecut, plus 18% |
14 iun. 2021 |
Record în pandemie: Trei producători de electrocasnice au sărit de 1 mld. lei afaceri în 2020. Arctic, De’Longhi şi Philips Orăştie sunt cei mai mari trei producători de electrocasnice din România, distanţându-se de următorii clasaţi |
14 iun. 2021 |
Record în pandemie: Trei producători de electrocasnice au sărit de 1 mld. lei afaceri în 2020. Arctic, De’Longhi şi Philips Orăştie sunt cei mai mari trei producători de electrocasnice din România, distanţându-se de următorii clasaţi |
14 iun. 2021 |
Logistica, fundaţia dezvoltării în comerţul alimentar |
14 iun. 2021 |
Logistica, fundaţia dezvoltării în comerţul alimentar |
14 iun. 2021 |
INTERVIU. Ana Nicolau, editura Nemira, cu afaceri de 2 mil. euro în 2020: Ne dorim ca până la finalul anului să dublăm numărul de audiobookuri în limba română disponibile pe platformă |
14 iun. 2021 |
INTERVIU. Ana Nicolau, editura Nemira, cu afaceri de 2 mil. euro în 2020: Ne dorim ca până la finalul anului să dublăm numărul de audiobookuri în limba română disponibile pe platformă |
14 iun. 2021 |
Urmează anuarul şi videoconferinţa ZF. Cei mai mari jucători din economie. Scăderi pe linie la vârful pieţei de echipamente sportive. Mai mult, trei din cinci jucători au postat pierderi în 2020 |
14 iun. 2021 |
Urmează anuarul şi videoconferinţa ZF. Cei mai mari jucători din economie. Scăderi pe linie la vârful pieţei de echipamente sportive. Mai mult, trei din cinci jucători au postat pierderi în 2020 |
14 iun. 2021 |
Analiză ZF: România are trei producători de electrocasnice cu afaceri de peste 1 mld. lei. Pandemia a impulsionat industria, care a crescut cu aproape 20% şi a angajat 1.300 de oameni |
14 iun. 2021 |
Analiză ZF: România are trei producători de electrocasnice cu afaceri de peste 1 mld. lei. Pandemia a impulsionat industria, care a crescut cu aproape 20% şi a angajat 1.300 de oameni |
13 iun. 2021 |
Urmează anuarul şi videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie. Scăderi pe linie la vârful pieţei de echipamente sportive. Declinul variază de la 2 la 50% |
13 iun. 2021 |
Urmează anuarul şi videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie. Scăderi pe linie la vârful pieţei de echipamente sportive. Declinul variază de la 2 la 50% |
10 iun. 2021 |
Un nou emirat caută să se dezvolte după modelul Dubai. Ras Al Khaimah şi-a bugetat o creştere cu 50% a numărului de turişti români în 2021 |
10 iun. 2021 |
Un nou emirat caută să se dezvolte după modelul Dubai. Ras Al Khaimah şi-a bugetat o creştere cu 50% a numărului de turişti români în 2021 |
10 iun. 2021 |
Petru Andronic, country manager Sportisimo România: Observăm o evoluţie foarte bună a magazinelor deja deschise, aşadar avem în plan ca în 5 ani să ne dublăm reţeaua. Retailerul ceh de echipamente sportive are deja 35 de unităţi pe plan local |
10 iun. 2021 |
Petru Andronic, country manager Sportisimo România: Observăm o evoluţie foarte bună a magazinelor deja deschise, aşadar avem în plan ca în 5 ani să ne dublăm reţeaua. Retailerul ceh de echipamente sportive are deja 35 de unităţi pe plan local |
10 iun. 2021 |
Doar cinci dintre cele mai extinse lanţuri de cafenele din Europa sunt prezente în România. Unul dintre concepte e local |
10 iun. 2021 |
Doar cinci dintre cele mai extinse lanţuri de cafenele din Europa sunt prezente în România. Unul dintre concepte e local |
10 iun. 2021 |
Încă o fabrică de îmbrăcăminte dispare? Fabrica Benetton din Sibiu mai are 1,5 mil. lei vânzări şi 6 salariaţi faţă de 600 mil. lei şi 200 de salariaţi în urmă cu un deceniu. Acum zece ani, italienii erau cel mai mare producător de textile din România |
09 iun. 2021 |
Grupul de modă Calzedonia a închis fabrica din România invocând lipsa forţei de muncă. Fabrica din Arad, ce producea lenjerie intimă, ajunsese în 2019 la peste 400 de salariaţi şi afaceri de aproape 250 mil. lei |
09 iun. 2021 |
Grupul de modă Calzedonia a închis fabrica din România invocând lipsa forţei de muncă. Fabrica din Arad, ce producea lenjerie intimă, ajunsese în 2019 la peste 400 de salariaţi şi afaceri de aproape 250 mil. lei |
09 iun. 2021 |
Krzysztof Kulig, fondul de investiţii Innova Capital: România e a doua cea mai importantă piaţă pentru noi după Polonia. Suntem şi vom rămâne activi aici, chiar şi în 2021 am putea semna ceva |
09 iun. 2021 |
Românii cheltuie peste 300 mil. euro pe produse bio. Vânzările cresc de două ori mai repede decât cele de bunuri non-bio, dar baza de pornire e mică. Există categorii de produse unde segmentul bio are o poziţie mai puternică, cum e cazul laptelui sau al fructelor şi legumelor, dar sunt multe altele unde e aproape inexistent |
09 iun. 2021 |
Românii cheltuie peste 300 mil. euro pe produse bio. Vânzările cresc de două ori mai repede decât cele de bunuri non-bio, dar baza de pornire e mică. Există categorii de produse unde segmentul bio are o poziţie mai puternică, cum e cazul laptelui sau al fructelor şi legumelor, dar sunt multe altele unde e aproape inexistent |
09 iun. 2021 |
Grupul italian de modă Calzedonia a închis fabrica din România cu 400 de salariaţi. „Este prima închidere din istoria grupului, dar nu găseam oameni“. Compania Aries Textile din Arad era, după cifra de afaceri din 2019, unul dintre cei mai mari cinci producători de îmbrăcăminte din România |
09 iun. 2021 |
Grupul italian de modă Calzedonia a închis fabrica din România cu 400 de salariaţi. „Este prima închidere din istoria grupului, dar nu găseam oameni“. Compania Aries Textile din Arad era, după cifra de afaceri din 2019, unul dintre cei mai mari cinci producători de îmbrăcăminte din România |
09 iun. 2021 |
Cât câştigă angajaţii Mega Image din magazine: venitul minim al unui casier din Bucureşti ajunge la 2.550 de lei net. În Bucureşti, salariul mediu net e de 4.700 de lei, conform INS |
08 iun. 2021 |
Norbert W. Scheele, director regional C&A: Sunt întârzieri în multe domenii, însă toate proiectele care au fost amânate vor fi realizate în 2022. Grupul C&A este unul dintre cei mai importanţi cinci retaileri de modă din România. Grupul are 45 de magazine în România şi în 2020 nu a deschis nicio unitate |
08 iun. 2021 |
Norbert W. Scheele, director regional C&A: Sunt întârzieri în multe domenii, însă toate proiectele care au fost amânate vor fi realizate în 2022. Grupul C&A este unul dintre cei mai importanţi cinci retaileri de modă din România. Grupul are 45 de magazine în România şi în 2020 nu a deschis nicio unitate |
07 iun. 2021 |
Industria HoReCa din Bucureşti va câştiga 3,6 mil. euro ca urmare a celor patru meciuri de la Euro 2020. Dacă nu era pandemie, câştigul era de patru ori mai mare |
07 iun. 2021 |
Industria HoReCa din Bucureşti va câştiga 3,6 mil. euro ca urmare a celor patru meciuri de la Euro 2020. Dacă nu era pandemie, câştigul era de patru ori mai mare |
07 iun. 2021 |
Interviu Cosmin Pascal, cofondator al The Home: Deschidem un al doilea magazin offline în Cluj-Napoca şi ne uităm la toate oraşele mari din România. Acum, online-ul e canalul principal |
07 iun. 2021 |
Interviu Cosmin Pascal, cofondator al The Home: Deschidem un al doilea magazin offline în Cluj-Napoca şi ne uităm la toate oraşele mari din România. Acum, online-ul e canalul principal |
07 iun. 2021 |
Cosmin Pascal, cofondator al The Home: Deschidem un al doilea magazin offline în Cluj-Napoca şi ne uităm la toate oraşele mari din România. Acum, online-ul e canalul principal |
06 iun. 2021 |
Lockdown-ul din 2020, după ce frenezia cumpărăturilor trecuse, se reflectă acum în cifre: consumul a crescut precum Făt-Frumos în aprilie 2021, cu 43% |
04 iun. 2021 |
Ce a însemnat pandemia pentru comerţul modern, care are 3.500 de unităţi: Afaceri de 76 mld. lei, plus 12%. Marja de profit a urcat marginal la 3% |
04 iun. 2021 |
Ce a însemnat pandemia pentru comerţul modern, care are 3.500 de unităţi: Afaceri de 76 mld. lei, plus 12%. Marja de profit a urcat marginal la 3% |
04 iun. 2021 |
Două concepte româneşti merg la Paris: Un local mixt 5 to go şi Donuterie a fost deschis în Capitala Franţei. „Ridicăm toate pânzele sus şi am încredere că vom face o figură frumoasă în Franţa, aici unde industria HoReCa este una dintre cele mai performante din lume!“ |
04 iun. 2021 |
Două concepte româneşti merg la Paris: Un local mixt 5 to go şi Donuterie a fost deschis în Capitala Franţei. „Ridicăm toate pânzele sus şi am încredere că vom face o figură frumoasă în Franţa, aici unde industria HoReCa este una dintre cele mai performante din lume!“ |
04 iun. 2021 |
Urmează anuarul şi videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie. Lupta greilor în comerţul modern în 2020: un nou lider, o piaţă care a crescut cu 12% şi care a deschis peste 400 de magazine noi în plină pandemie |
04 iun. 2021 |
Urmează anuarul şi videoconferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie. Lupta greilor în comerţul modern în 2020: un nou lider, o piaţă care a crescut cu 12% şi care a deschis peste 400 de magazine noi în plină pandemie |
04 iun. 2021 |
Vânzările de produse bio cresc de două ori mai repede decât cele de bunuri non-bio |
04 iun. 2021 |
Vânzările de produse bio cresc de două ori mai repede decât cele de bunuri non-bio |
04 iun. 2021 |
Antreprenori locali. Lanţul de restaurante Mesopotamia: Avem 45 de localuri şi vrem să ajungem la 80. Ne-am extins în pandemie. Compania a obţinut afaceri de 63 mil. lei în 2020, în scădere de la 83 mil. lei înainte de pandemie |
04 iun. 2021 |
Antreprenori locali. Lanţul de restaurante Mesopotamia: Avem 45 de localuri şi vrem să ajungem la 80. Ne-am extins în pandemie. Compania a obţinut afaceri de 63 mil. lei în 2020, în scădere de la 83 mil. lei înainte de pandemie |
03 iun. 2021 |
Valer Hancaş, Kaufland România: A achiziţiona produse româneşti înseamnă a ţine banii în ţară, iar asta nu face, indirect, decât să crească puterea de cumpărare a oamenilor de aici. Kaufland a obţinut în 2020 afaceri de aproape 13 mld. lei, în urcare cu 7,5% faţă de anul anterior |
03 iun. 2021 |
Valer Hancaş, Kaufland România: A achiziţiona produse româneşti înseamnă a ţine banii în ţară, iar asta nu face, indirect, decât să crească puterea de cumpărare a oamenilor de aici. Kaufland a obţinut în 2020 afaceri de aproape 13 mld. lei, în urcare cu 7,5% faţă de anul anterior |
03 iun. 2021 |
Antoine Brun, P&G: Businessul a crescut în 2020, dar cu un ritm mai redus decât în anii anteriori. Produsele premium au avut cea mai bună evoluţie |
03 iun. 2021 |
Antoine Brun, P&G: Businessul a crescut în 2020, dar cu un ritm mai redus decât în anii anteriori. Produsele premium au avut cea mai bună evoluţie |
03 iun. 2021 |
Antreprenori locali. Lanţul de restaurante Mesopotamia a deschis cinci unităţi în 2021 şi până la finalul anului mai inaugurează alte 12 |
03 iun. 2021 |
Antreprenori locali. Lanţul de restaurante Mesopotamia a deschis cinci unităţi în 2021 şi până la finalul anului mai inaugurează alte 12 |
02 iun. 2021 |
Opţiunea strategică a României: 100 de milioane de euro ajutor de stat unei multinaţionale sau câte 100.000 de euro către 1.000 de firme locale mici care strigă după investiţii? |
02 iun. 2021 |
Schimbare de lider pentru retailul alimentar: Lidl devine numărul unu, detronând Kaufland după un deceniu de supremaţie. Pe cele două companii le despart doar 25 mil. lei |
02 iun. 2021 |
Schimbare de lider pentru retailul alimentar: Lidl devine numărul unu, detronând Kaufland după un deceniu de supremaţie. Pe cele două companii le despart doar 25 mil. lei |
02 iun. 2021 |
Analiză ZF. Opţiunea strategică a României: dăm 100 mil. euro unei multinaţionale care crează 1.500-2.000 de locuri de muncă sau câte 100.000 de euro către 1.000 de firme mici care strigă după investiţii? |
02 iun. 2021 |
Analiză ZF. Opţiunea strategică a României: dăm 100 mil. euro unei multinaţionale care crează 1.500-2.000 de locuri de muncă sau câte 100.000 de euro către 1.000 de firme mici care strigă după investiţii? |
02 iun. 2021 |
Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Profi cumpără 10 magazine de la cel mai mare francizat al Carrefour, compania Pronto |
02 iun. 2021 |
Supremaţia nemţilor la vârful comerţului alimentar local: Lidl devine lider de piaţă în 2020, după un deceniu de prezenţă, detronând reţeaua-soră Kaufland |
01 iun. 2021 |
Grupul Fratelli şi-a construit bugetul pe un avans de 31% în 2021 după un declin comparabil anul trecut. Grupul Fratelli cuprinde un total de 15 cluburi, bistrouri şi restaurante, fiind unul dintre cei mai cunoscuţi jucători din HoReCa |
01 iun. 2021 |
Grupul Fratelli şi-a construit bugetul pe un avans de 31% în 2021 după un declin comparabil anul trecut. Grupul Fratelli cuprinde un total de 15 cluburi, bistrouri şi restaurante, fiind unul dintre cei mai cunoscuţi jucători din HoReCa |
01 iun. 2021 |
Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 5,7% în primele patru luni din 2021, însă susţinute doar de apetitul pentru alimente şi tutun. Scad vânzările de produse de îngrijire personală şi a locuinţei după galopul din primele luni din pandemie de anul trecut |
01 iun. 2021 |
Vânzările de bunuri de larg consum au crescut cu 5,7% în primele patru luni din 2021, însă susţinute doar de apetitul pentru alimente şi tutun. Scad vânzările de produse de îngrijire personală şi a locuinţei după galopul din primele luni din pandemie de anul trecut |
01 iun. 2021 |
Pariul pe franciză în comerţul modern: Metro şi Profi accelerează dezvoltarea cu ajutorul partenerilor. Carrefour şi Mega Image stau în expectativă. Patru dintre cei zece jucători din comerţul modern local au pariat pe o formă de franciză, indiferent de numele pe care îl poartă acest tip de contract |
01 iun. 2021 |
Pariul pe franciză în comerţul modern: Metro şi Profi accelerează dezvoltarea cu ajutorul partenerilor. Carrefour şi Mega Image stau în expectativă. Patru dintre cei zece jucători din comerţul modern local au pariat pe o formă de franciză, indiferent de numele pe care îl poartă acest tip de contract |
01 iun. 2021 |
Opţiunea strategică a României: 100 de milioane de euro unei multinaţionale sau câte 100.000 de euro către 1.000 de firme locale mici care strigă după investiţii? |
01 iun. 2021 |
Opţiunea strategică a României: 100 de milioane de euro unei multinaţionale sau câte 100.000 de euro către 1.000 de firme locale mici care strigă după investiţii? |