30 iul. 2021 |
Pariu pe verde: Jucătorii din comerţul modern investesc milioane de euro în dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor şi depozitelor |
30 iul. 2021 |
Pariu pe verde: Jucătorii din comerţul modern investesc milioane de euro în dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor şi depozitelor |
30 iul. 2021 |
Grupul francez Groupe SEB, importatorul Moulinex, Rowenta şi Tefal şi-a majorat vânzările din România cu peste 50% în primul semestru din 2021. Piaţa locală a intrat astfel în top 20 cele mai importante pieţe pentru Groupe SEB, alături de ţări precum Germania, Franţa sau SUA |
30 iul. 2021 |
Online-ul bate offline-ul chiar şi când magazinele fizice funcţionează normal: Polonezii de la CCC au avut vânzări aproape duble în mediul virtual faţă de magazine în T1/2021 |
30 iul. 2021 |
Online-ul bate offline-ul chiar şi când magazinele fizice funcţionează normal: Polonezii de la CCC au avut vânzări aproape duble în mediul virtual faţă de magazine în T1/2021 |
30 iul. 2021 |
Analiză ZF. Jucătorii din comerţul modern pariază câteva milioane de euro pe energie verde. Banii merg către dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor, dar şi către staţii de biogaz |
30 iul. 2021 |
Analiză ZF. Jucătorii din comerţul modern pariază câteva milioane de euro pe energie verde. Banii merg către dotarea cu panouri fotovoltaice a magazinelor, dar şi către staţii de biogaz |
29 iul. 2021 |
Numărul de insolvenţe a crescut cu 30% în S1 faţă de primele şase luni de anul trecut. Construcţiile, producţia de textile şi comerţul conduc plutonul. Aproape 3.100 de companii au intrat în incapacitate de plată în perioada ianuarie-iunie 2021 |
29 iul. 2021 |
Numărul de insolvenţe a crescut cu 30% în S1 faţă de primele şase luni de anul trecut. Construcţiile, producţia de textile şi comerţul conduc plutonul. Aproape 3.100 de companii au intrat în incapacitate de plată în perioada ianuarie-iunie 2021 |
29 iul. 2021 |
ANALIZĂ ZF. România este al şaselea cel mai mare angajator din Europa pentru producţia de biciclete şi părţi componente. Peste 2.700 de oameni lucrează în domeniu |
29 iul. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Cei care fac regulile în retailul alimentar din regiune Lidl este lider în România şi Cehia şi este în top trei în celelalte ţări. Polonia este singura ţară unde nemţii nu au şanse la locul unu |
29 iul. 2021 |
Cel mai mare client al fabricilor de îmbrăcăminte din România? Peste 5.000 de croitorese şi cusătorese pun „made in RO“ pe hainele gigantului britanic Asos. Brandul lucrează cu peste 60 de fabrici în România, o treime din totalul unităţilor de producţie de la nivel european |
29 iul. 2021 |
Mega Image şi eMAG renunţă la parteneriatul din comerţul alimentar online, dar merg înainte cu planurile individuale |
28 iul. 2021 |
România, ţara iubitorilor de animale: Aproape jumătate dintre gospodăriile din România au un câine, o pisică sau ambele animale, cea mai mare pondere din Europa |
28 iul. 2021 |
România, ţara iubitorilor de animale: Aproape jumătate dintre gospodăriile din România au un câine, o pisică sau ambele animale, cea mai mare pondere din Europa |
28 iul. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Vânzările de bunuri de larg consum/FMCG au crescut în primele şase luni din 2021 cu 7,9%. Bucureştiul trage consumul în jos, pe când provincia compensează |
28 iul. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Vânzările de bunuri de larg consum/FMCG au crescut în primele şase luni din 2021 cu 7,9%. Bucureştiul trage consumul în jos, pe când provincia compensează |
28 iul. 2021 |
Mircea Stoica, CEO-ul SanoVita: Ne-am bugetat o creştere de 25% a businessului în acest an. Ne vom dezvolta accelerat, potenţialul este uriaş. Fondul american de investiţii Highlander Partners a preluat în prima parte a anului 2020 pachetul majoritar de acţiuni în cadrul SanoVita, unul dintre cei mai mari jucători locali din piaţa produselor naturale |
28 iul. 2021 |
Mircea Stoica, CEO-ul SanoVita: Ne-am bugetat o creştere de 25% a businessului în acest an. Ne vom dezvolta accelerat, potenţialul este uriaş. Fondul american de investiţii Highlander Partners a preluat în prima parte a anului 2020 pachetul majoritar de acţiuni în cadrul SanoVita, unul dintre cei mai mari jucători locali din piaţa produselor naturale |
27 iul. 2021 |
Antreprenori locali. Lanţul de bijuterii Teilor a deschis în acest an două noi magazine la Sofia, tatonează piaţa din Ungaria şi continuă expansiunea pe plan local |
27 iul. 2021 |
Fondurile de investiţii au vândut în 2020 opt companii în România, încasând 44 mil. euro. E cea mai mică sumă din ultimii şapte ani |
27 iul. 2021 |
Fondurile de investiţii au vândut în 2020 opt companii în România, încasând 44 mil. euro. E cea mai mică sumă din ultimii şapte ani |
27 iul. 2021 |
A mers contra curentului. Grupul polonez LPP a urcat pe locul patru în piaţa locală de modă, depăşind C&A. Afacerile au sărit de 100 mil. euro după o creştere de 23% în pandemie |
27 iul. 2021 |
Arctic vrea să distribuie dividende de 50 mil. euro din profitul anilor anteriori. În 2020, compania a obţinut un câştig net de 21 mil. euro, plus 135% |
26 iul. 2021 |
Luxul, imun la pandemie: magazinul Gucci de la parterul hotelului Athénée Palace Hilton din Bucureşti şi-a majorat vânzările cu 10% în 2020 |
26 iul. 2021 |
Luxul, imun la pandemie: magazinul Gucci de la parterul hotelului Athénée Palace Hilton din Bucureşti şi-a majorat vânzările cu 10% în 2020 |
26 iul. 2021 |
McDonald’s România: Plănuim investiţii de 2 mil. euro în sistemul digital din restaurante şi continuăm expansiunea. Lanţul american de restaurante este liderul pieţei locale de profil, cu afaceri de 869 mil. lei anul trecut, în scădere cu circa 6% faţă de 2019 |
26 iul. 2021 |
McDonald’s România: Plănuim investiţii de 2 mil. euro în sistemul digital din restaurante şi continuăm expansiunea. Lanţul american de restaurante este liderul pieţei locale de profil, cu afaceri de 869 mil. lei anul trecut, în scădere cu circa 6% faţă de 2019 |
26 iul. 2021 |
România a devenit în primul an de pandemie al treilea cel mai mare producător de biciclete din UE, depăşind Germania. Pe piaţa locală au fost realizate anul trecut peste 1,4 milioane de biciclete (normale şi electrice), în urcare de la circa 1,2 milioane în 2019 |
26 iul. 2021 |
România a devenit în primul an de pandemie al treilea cel mai mare producător de biciclete din UE, depăşind Germania. Pe piaţa locală au fost realizate anul trecut peste 1,4 milioane de biciclete (normale şi electrice), în urcare de la circa 1,2 milioane în 2019 |
26 iul. 2021 |
Este vizibilă migraţia dinspre Europa de Est spre Asia: Retailerul german de modă Hugo Boss lucrează în România cu nouă fabrici cu peste 1.500 de salariaţi şi afaceri cumulate de peste 225 milioane de lei. Numărul de fabrici s-a redus astfel la jumătate faţă de 2018 |
26 iul. 2021 |
Este vizibilă migraţia dinspre Europa de Est spre Asia: Retailerul german de modă Hugo Boss lucrează în România cu nouă fabrici cu peste 1.500 de salariaţi şi afaceri cumulate de peste 225 milioane de lei. Numărul de fabrici s-a redus astfel la jumătate faţă de 2018 |
26 iul. 2021 |
Fondurile de investiţii au vândut în 2020 opt companii în România, încasând 44 mil. euro. E cea mai mică sumă din ultimii şapte ani |
26 iul. 2021 |
A mers contra curentului. Grupul polonez LPP a urcat pe locul patru în piaţa locală de modă, depăşind C&A. Afacerile au sărit de 100 mil. euro după o creştere de 23% în pandemie |
26 iul. 2021 |
Antreprenori locali. Lanţul de bijuterii Teilor a deschis în acest an două noi magazine la Sofia, tatonează piaţa din Ungaria şi continuă expansiunea pe plan local |
26 iul. 2021 |
Carrefour aduce un expat să conducă achiziţiile din România. Aceasta este a treia schimbare de top management din acest an după ce francezii au numit şi un nou CEO şi un alt director de HR în România |
25 iul. 2021 |
Italianul Marco Giudici revine în România şi preia conducerea Lidl de la Frank Wagner. El devine cel mai puternic executiv din comerţul românesc. Discounterul german are în România aproape 300 de magazine şi afaceri anuale de 12,9 mld. lei |
23 iul. 2021 |
Metro: Vrem o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri în 2021, iar evoluţia din S1 a fost în linie cu aşteptările. Comerciantul german a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019 |
23 iul. 2021 |
Metro: Vrem o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri în 2021, iar evoluţia din S1 a fost în linie cu aşteptările. Comerciantul german a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019 |
23 iul. 2021 |
Gigantul de modă Primark lucrează în România cu opt fabrici, de două ori mai puţine ca anul trecut. Irlandezii au pe lista de furnizori companii mari precum Romaniţa sau Uniconfex, dar şi fabrici mai mici sau mai puţin cunoscute precum Gemcrest Style ori Docara |
23 iul. 2021 |
Gigantul de modă Primark lucrează în România cu opt fabrici, de două ori mai puţine ca anul trecut. Irlandezii au pe lista de furnizori companii mari precum Romaniţa sau Uniconfex, dar şi fabrici mai mici sau mai puţin cunoscute precum Gemcrest Style ori Docara |
23 iul. 2021 |
România a produs anul trecut instrumente muzicale în valoare de 50 mil. lei. Piaţa a scăzut cu 40% în pandemie şi s-a întors la nivelul lui 2009 |
23 iul. 2021 |
România a produs anul trecut instrumente muzicale în valoare de 50 mil. lei. Piaţa a scăzut cu 40% în pandemie şi s-a întors la nivelul lui 2009 |
23 iul. 2021 |
Metro: Comerţul de proximitate şi discounterii sunt câştigătorii crizei actuale, clienţii se reîntorc în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranţă |
23 iul. 2021 |
Metro: Comerţul de proximitate şi discounterii sunt câştigătorii crizei actuale, clienţii se reîntorc în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranţă |
22 iul. 2021 |
Cora vrea să extindă conceptul Cora Urban şi dincolo de Bucureşti, dar a închis un hipermarket la Baia Mare. Retailerul franco-belgian a intrat în acest an pe segmentul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban. Pe lângă acesta există şi cele 10 hipermarketuri clasice şi operaţiunile online |
22 iul. 2021 |
Cora vrea să extindă conceptul Cora Urban şi dincolo de Bucureşti, dar a închis un hipermarket la Baia Mare. Retailerul franco-belgian a intrat în acest an pe segmentul magazinelor mici, cu conceptul Cora Urban. Pe lângă acesta există şi cele 10 hipermarketuri clasice şi operaţiunile online |
22 iul. 2021 |
L’Oreal: Am continuat să dezvoltăm zona de comerţ electronic, însă vine la pachet cu provocări logistice. Gigantul francez este liderul pieţei locale de cosmetice cu afaceri anuale de peste 500 de milioane de lei |
22 iul. 2021 |
L’Oreal: Am continuat să dezvoltăm zona de comerţ electronic, însă vine la pachet cu provocări logistice. Gigantul francez este liderul pieţei locale de cosmetice cu afaceri anuale de peste 500 de milioane de lei |
21 iul. 2021 |
Kaufland: Vom asista la o creştere a vânzărilor în online chiar şi pentru categoriile de vârstă mai puţin familiarizate cu tehnologia. Consumatorul s-a obişnuit cu acest canal în pandemie. Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri offline cu preţuri mici şi peste 15.000 de salariaţi |
21 iul. 2021 |
Kaufland: Vom asista la o creştere a vânzărilor în online chiar şi pentru categoriile de vârstă mai puţin familiarizate cu tehnologia. Consumatorul s-a obişnuit cu acest canal în pandemie. Compania are pe plan local peste 140 de hipermarketuri offline cu preţuri mici şi peste 15.000 de salariaţi |
21 iul. 2021 |
Fabrica de aragazuri Electrolux din Satu Mare a exportat anul trecut electrocasnice de 441 mil. lei, plus 10%. În 2021 suedezii au un buget de investiţii de 14 mil. lei şi vor introducerea în producţie a unei tehnologii noi |
21 iul. 2021 |
Fabrica de aragazuri Electrolux din Satu Mare a exportat anul trecut electrocasnice de 441 mil. lei, plus 10%. În 2021 suedezii au un buget de investiţii de 14 mil. lei şi vor introducerea în producţie a unei tehnologii noi |
21 iul. 2021 |
Cora a închis hipermarketul din Baia Mare: Am amânat exitul până în momentul în care nu am mai avut altă soluţie |
19 iul. 2021 |
Cea mai mare fabrică de biciclete din România, care va produce 1,5 milioane de vehicule pe două roţi exclusiv pentru Decathlon, va fi gata la toamnă |
19 iul. 2021 |
Cea mai mare fabrică de biciclete din România, care va produce 1,5 milioane de vehicule pe două roţi exclusiv pentru Decathlon, va fi gata la toamnă |
19 iul. 2021 |
Apetitul românilor pentru modă mai atrage un nume străin: Retailerul Anson's din Germania vine în România, primul magazin urmând a fi deschis în mallul ParkLake din Bucureşti. Nemţii au magazine mari, de câteva mii de metri pătraţi, de tip multibrand, similare celor ale Peek&Cloppenburg. Ele vând însă doar haine pentru bărbaţi |
19 iul. 2021 |
Apetitul românilor pentru modă mai atrage un nume străin: Retailerul Anson's din Germania vine în România, primul magazin urmând a fi deschis în mallul ParkLake din Bucureşti. Nemţii au magazine mari, de câteva mii de metri pătraţi, de tip multibrand, similare celor ale Peek&Cloppenburg. Ele vând însă doar haine pentru bărbaţi |
15 iul. 2021 |
Primark, cel mai important retailer de modă care lipsea din România, îşi pregăteşte intrarea în 2022. Gigantul irlandez era deja în contact cu piaţa locală pentru că are aici colaborări cu opt fabrici care produc haine şi pantofi |
15 iul. 2021 |
Primark, cel mai important retailer de modă care lipsea din România, îşi pregăteşte intrarea în 2022. Gigantul irlandez era deja în contact cu piaţa locală pentru că are aici colaborări cu opt fabrici care produc haine şi pantofi |
15 iul. 2021 |
Nikolaus Bethlen, care a condus operaţiunile Mid Europa Partners în România, a cumpărat zece case într-un sat din Mureş pentru un proiect de turism. „În total deţinem zece case la Criş, inclusiv conacul Count Bethlen Janos, vechiul porumbar, precum şi mai multe case săseşti“ |
15 iul. 2021 |
Nikolaus Bethlen, care a condus operaţiunile Mid Europa Partners în România, a cumpărat zece case într-un sat din Mureş pentru un proiect de turism. „În total deţinem zece case la Criş, inclusiv conacul Count Bethlen Janos, vechiul porumbar, precum şi mai multe case săseşti“ |
15 iul. 2021 |
Pariu pe digitalizare în pandemie: Dragoş Sîrbu, Flanco: „Pentru prima oară, investim mai mult în platforme digitale decât în magazine fizice“ |
15 iul. 2021 |
Pariu pe digitalizare în pandemie: Dragoş Sîrbu, Flanco: „Pentru prima oară, investim mai mult în platforme digitale decât în magazine fizice“ |
15 iul. 2021 |
Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România, preia compania belgiană Napoleon Sports & Casino într-o tranzacţie de 350-400 mil. euro. Este cea mai mare tranzacţie a unei companii româneşti peste hotare |
15 iul. 2021 |
Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România, preia compania belgiană Napoleon Sports & Casino într-o tranzacţie de 350-400 mil. euro. Este cea mai mare tranzacţie a unei companii româneşti peste hotare |
15 iul. 2021 |
Cosmetic Plant, Cluj: Avem 140 de produse în portofoliu, faţă de doar şase când am început. Am investit 2,5 mil. euro în cercetare-dezvoltare |
15 iul. 2021 |
Cosmetic Plant, Cluj: Avem 140 de produse în portofoliu, faţă de doar şase când am început. Am investit 2,5 mil. euro în cercetare-dezvoltare |
15 iul. 2021 |
Lidl: În primele şase luni am deschis 13 magazine în toate regiunile ţării. Vrem să încheiem anul cu cel puţin 20 de inaugurări |
15 iul. 2021 |
Lidl: În primele şase luni am deschis 13 magazine în toate regiunile ţării. Vrem să încheiem anul cu cel puţin 20 de inaugurări |
15 iul. 2021 |
Cel mai important brand internaţional de modă care lipsea de pe piaţa locală, Primark, se pregăteşte să intre în România în 2022. Grupul irlandez este prezent pe 14 pieţe din lume, majoritatea din Europa, cu un total de circa 400 de magazine |
15 iul. 2021 |
Cel mai important brand internaţional de modă care lipsea de pe piaţa locală, Primark, se pregăteşte să intre în România în 2022. Grupul irlandez este prezent pe 14 pieţe din lume, majoritatea din Europa, cu un total de circa 400 de magazine |
15 iul. 2021 |
Superbet, cel mai mare operator de pariuri sportive din România, preia compania belgiană Napoleon Sports & Casino într-o tranzacţie de 350-400 mil. euro. Este cea mai mare tranzacţie a unei companii româneşti peste hotare |
15 iul. 2021 |
Cea mai mare tranzacţie făcută de o companie românească peste hotare: Operatorul de pariuri Superbet a cumpărat cu 350-400 mil. euro un jucător din top 3 de pe piaţa de profil din Belgia |
15 iul. 2021 |
Cea mai mare tranzacţie făcută de o companie românească peste hotare: Operatorul de pariuri Superbet a cumpărat cu 350-400 mil. euro un jucător din top 3 de pe piaţa de profil din Belgia |
14 iul. 2021 |
După energie şi maşini vine vremea mâncării verzi: Produsele alternative la carne, lactate sau peşte vor reprezenta o piaţă de 2-3 miliarde de lei anual până în 2035 |
14 iul. 2021 |
După energie şi maşini vine vremea mâncării verzi: Produsele alternative la carne, lactate sau peşte vor reprezenta o piaţă de 2-3 miliarde de lei anual până în 2035 |
14 iul. 2021 |
Tiberiu Dăneţiu, Auchan: În primele şase luni ale acestui an, 35 de magazine MyAuchan au fost deschise în benzinăriile Petrom din zece judeţe. Ţinta e de 100 de unităţi anual |
14 iul. 2021 |
Tiberiu Dăneţiu, Auchan: În primele şase luni ale acestui an, 35 de magazine MyAuchan au fost deschise în benzinăriile Petrom din zece judeţe. Ţinta e de 100 de unităţi anual |
14 iul. 2021 |
Revoluţia hranei pe bază de plante: Românii vor ajunge să cheltuiască 2-3 mld. lei anual pe produse alternative la carne sau lactate până în 2035 |
14 iul. 2021 |
Miele are un buget de investiţii de 3,1 mil. lei în 2021, de patru ori mai mare ca anul trecut şi similar celui din perioada prepandemie. Electrocasnicele nemţilor sunt vândute în peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online |
14 iul. 2021 |
Miele are un buget de investiţii de 3,1 mil. lei în 2021, de patru ori mai mare ca anul trecut şi similar celui din perioada prepandemie. Electrocasnicele nemţilor sunt vândute în peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online |
14 iul. 2021 |
Revoluţia hranei pe bază de plante: Românii vor ajunge să cheltuiască 2-3 mld. lei anual pe produse alternative la carne sau lactate până în 2035 |
14 iul. 2021 |
Noi branduri internaţionale se pregătesc să intre pe piaţa de modă din România deşi pandemia a redus vânzările cu 15% în 2020. „Loc şi apetit există“ |
14 iul. 2021 |
Noi branduri internaţionale se pregătesc să intre pe piaţa de modă din România deşi pandemia a redus vânzările cu 15% în 2020. „Loc şi apetit există“ |
13 iul. 2021 |
Compania Dinatos din comuna Băleni, judeţul Galaţi, unul dintre primii francizaţi LaDoiPaşi în România, cu vânzări de 4,8 mil. lei în 2020: Anul 2021 nu este deloc unul uşor, trebuie să ne adaptăm rapid, din mers, la schimbările care se petrec |
13 iul. 2021 |
Compania Dinatos din comuna Băleni, judeţul Galaţi, unul dintre primii francizaţi LaDoiPaşi în România, cu vânzări de 4,8 mil. lei în 2020: Anul 2021 nu este deloc unul uşor, trebuie să ne adaptăm rapid, din mers, la schimbările care se petrec |
13 iul. 2021 |
Farmec Cluj şi-a bugetat afaceri de 300 mil. lei în 2021: Asigurarea materiilor prime şi a ambalajelor necesare fabricării produselor cosmetice reprezintă o provocare. Pandemia a dus la o creştere a preţurilor şi a termenelor de livrare |
13 iul. 2021 |
Farmec Cluj şi-a bugetat afaceri de 300 mil. lei în 2021: Asigurarea materiilor prime şi a ambalajelor necesare fabricării produselor cosmetice reprezintă o provocare. Pandemia a dus la o creştere a preţurilor şi a termenelor de livrare |
13 iul. 2021 |
Singura piaţă unde liderul are 90% din vânzări: Pandemia a lovit în plin piaţa gumei de mestecat. Vânzările au scăzut cu peste 20% în doi ani |
13 iul. 2021 |
Singura piaţă unde liderul are 90% din vânzări: Pandemia a lovit în plin piaţa gumei de mestecat. Vânzările au scăzut cu peste 20% în doi ani |
13 iul. 2021 |
Dragoş Anastasiu intră în acţionariatul start-up-ului de turism Epic Visits, fondat de Mihai Bârsan, Raluca şi Bogdan Jianu, o alternativă la clasicele AirBnb şi Booking.com |
12 iul. 2021 |
Campionatul European de Fotbal a avut un impact redus şi de moment asupra turismului local. Industria ar putea să-şi revină abia în 2024-2025, dar e nevoie de investiţii |
12 iul. 2021 |
Campionatul European de Fotbal a avut un impact redus şi de moment asupra turismului local. Industria ar putea să-şi revină abia în 2024-2025, dar e nevoie de investiţii |
12 iul. 2021 |
Arctic România despre investiţiile din 2021: Proiectul de creştere a capacităţii de producţie la Găeşti cu 10% este în desfăşurare, iar la Ulmi ajungem la 2 milioane de unităţi în acest an |
12 iul. 2021 |
Arctic România despre investiţiile din 2021: Proiectul de creştere a capacităţii de producţie la Găeşti cu 10% este în desfăşurare, iar la Ulmi ajungem la 2 milioane de unităţi în acest an |
09 iul. 2021 |
Fast-foodul „mănâncă“ circa un sfert din piaţa totală de restaurante. Românii cheltuie anual peste 2 miliarde de lei pe şaorma, burgeri şi aripioare |
09 iul. 2021 |
Fast-foodul „mănâncă“ circa un sfert din piaţa totală de restaurante. Românii cheltuie anual peste 2 miliarde de lei pe şaorma, burgeri şi aripioare |
09 iul. 2021 |
Românii cheltuie anual peste 2 miliarde de lei pe fast-food. Acest segment „mănâncă“ 20-25% din toată piaţa restaurantelor. Pe această piaţă lupta se dă între giganţii străini precum McDonald’s şi KFC, conceptele locale Spartan sau Mesopotamia şi şaormeriile de cartier |
09 iul. 2021 |
De ce pariază fondurile de investiţii pe companiile de pariuri sportive: Industria mondială a jocurilor de noroc online este aşteptată să crească la 93 mld. dolari în 2023, plus 40% faţă de 2020 |
09 iul. 2021 |
Cât de scump e să devii antreprenor în lume? România, printre cele mai ieftine ţări din lume la costul înfiinţării unei firme, doar 38 de dolari, adică 5% din salariul mediu lunar |
09 iul. 2021 |
Românii cheltuie anual peste 2 miliarde de lei pe fast-food. Acest segment „mănâncă“ 20-25% din toată piaţa restaurantelor. Pe această piaţă lupta se dă între giganţii străini precum McDonald’s şi KFC, conceptele locale Spartan sau Mesopotamia şi şaormeriile de cartier |
08 iul. 2021 |
România cu mai multe viteze: Puterea de cumpărare a locuitorilor din Bucureşti este cu 81% mai mare decât media naţională, cea mai mare disparitate din UE |
08 iul. 2021 |
România cu mai multe viteze: Puterea de cumpărare a locuitorilor din Bucureşti este cu 81% mai mare decât media naţională, cea mai mare disparitate din UE |
08 iul. 2021 |
Edenred şi-a recrutat şef din industria bancară: Codruţ Nicolau, fostul director general adjunct al Patria Bank, preia conducerea furnizorului de beneficii extrasalariale |
08 iul. 2021 |
Edenred şi-a recrutat şef din industria bancară: Codruţ Nicolau, fostul director general adjunct al Patria Bank, preia conducerea furnizorului de beneficii extrasalariale |
08 iul. 2021 |
Emiratul Dubai aşteaptă în 2021 o creştere de 60% a numărului de turişti români în 2020, dar mai are mult de recuperat după ce pandemia a dus anul trecut la o scădere de 65% |
08 iul. 2021 |
Emiratul Dubai aşteaptă în 2021 o creştere de 60% a numărului de turişti români în 2020, dar mai are mult de recuperat după ce pandemia a dus anul trecut la o scădere de 65% |
08 iul. 2021 |
Mega Image numeşte un executiv român în poziţia de CFO, înlocuind astfel un expat |
08 iul. 2021 |
Mega Image numeşte un executiv român în poziţia de CFO, înlocuind astfel un expat |
08 iul. 2021 |
Ce este „bubble travel“, noul tip de turism pe care îl practică vasele de croazieră: turiştii pot să viziteze diferite destinaţii dar fără să consume nimic |
08 iul. 2021 |
Ce este „bubble travel“, noul tip de turism pe care îl practică vasele de croazieră: turiştii pot să viziteze diferite destinaţii dar fără să consume nimic |
07 iul. 2021 |
Exporturile de îmbrăcăminte ale României au scăzut cu 25% în primul an de pandemie. Cea mai mare parte a hainelor realizate pe plan local iau drumul exportului, iar în marea lor majoritate clienţii sunt branduri europene |
07 iul. 2021 |
Exporturile de îmbrăcăminte ale României au scăzut cu 25% în primul an de pandemie. Cea mai mare parte a hainelor realizate pe plan local iau drumul exportului, iar în marea lor majoritate clienţii sunt branduri europene |
07 iul. 2021 |
Franke România: Una dintre provocările din 2021 a fost aprovizionarea cu marfă având în vedere blocajele de pe lanţ şi cererea mare pentru produse |
07 iul. 2021 |
Franke România: Una dintre provocările din 2021 a fost aprovizionarea cu marfă având în vedere blocajele de pe lanţ şi cererea mare pentru produse |
07 iul. 2021 |
Analiză ZF: Pandemia a şters cu buretele 600 mil. euro din exporturile de haine ale României. Fabricile locale au trimis peste graniţă produse în valoare de doar 1,8 mld. euro |
07 iul. 2021 |
Analiză ZF: Pandemia a şters cu buretele 600 mil. euro din exporturile de haine ale României. Fabricile locale au trimis peste graniţă produse în valoare de doar 1,8 mld. euro |
07 iul. 2021 |
O companie activă în retailul şi distribuţia de cosmetice profesionale cofondată de fostul şef al Coty România şi-a dublat afacerile în pandemie |
07 iul. 2021 |
O companie activă în retailul şi distribuţia de cosmetice profesionale cofondată de fostul şef al Coty România şi-a dublat afacerile în pandemie |
07 iul. 2021 |
Sud-americanizarea României: Puterea de cumpărare în Bucureşti e cu 81% peste media naţională. Mai puţin de zece judeţe din România, în frunte cu Bucureştiul, au o putere de cumpărare mai mare decât media naţională. În Germania şi Austria diferenţele între locuitorii din capitale şi ceilalţi cetăţeni sunt inexistente |
07 iul. 2021 |
Sud-americanizarea României: Puterea de cumpărare în Bucureşti e cu 81% peste media naţională. Mai puţin de zece judeţe din România, în frunte cu Bucureştiul, au o putere de cumpărare mai mare decât media naţională. În Germania şi Austria diferenţele între locuitorii din capitale şi ceilalţi cetăţeni sunt inexistente |
07 iul. 2021 |
Profi merge din nou către modelul de discount la aproape un deceniu de la repoziţionarea pe segmentul de proximitate |
06 iul. 2021 |
Mega Image: Rezultatele din e-commerce ne-au depăşit aşteptările, vânzările supermarketului online s-au dublat. Pandemia a fost o oportunitate pentru mediul digital. Retailerul olandezo-belgian a obţinut anul trecut, în plină pandemie, afaceri de 7,2 mld. lei, în urcare cu aproape 9% faţă de 2019 |
06 iul. 2021 |
Mega Image: Rezultatele din e-commerce ne-au depăşit aşteptările, vânzările supermarketului online s-au dublat. Pandemia a fost o oportunitate pentru mediul digital. Retailerul olandezo-belgian a obţinut anul trecut, în plină pandemie, afaceri de 7,2 mld. lei, în urcare cu aproape 9% faţă de 2019 |
06 iul. 2021 |
De ce au pariat marile fonduri de investiţii peste 500 mil. euro în cinci ani pe piaţa pariurilor şi a jocurilor de noroc din România? Săptămâna trecută, fondul de investiţii Novalpina Capital, cu sediul la Londra, a preluat integral grupul MaxBet România, într-o tranzacţie de 250 mil. euro, conform surselor din piaţă |
06 iul. 2021 |
De ce au pariat marile fonduri de investiţii peste 500 mil. euro în cinci ani pe piaţa pariurilor şi a jocurilor de noroc din România? Săptămâna trecută, fondul de investiţii Novalpina Capital, cu sediul la Londra, a preluat integral grupul MaxBet România, într-o tranzacţie de 250 mil. euro, conform surselor din piaţă |
06 iul. 2021 |
Familia lui Gheorghe Cosma, proprietarii unuia dintre cei mai mari producători de mobilă din România, Cotta International, au investit 10 milioane de euro într-o cramă în Arad |
06 iul. 2021 |
Familia lui Gheorghe Cosma, proprietarii unuia dintre cei mai mari producători de mobilă din România, Cotta International, au investit 10 milioane de euro într-o cramă în Arad |
06 iul. 2021 |
Cum au ajuns Thassos şi Halkidiki să atragă 1,4 milioane de turişti români anual? Pandemia a temperat apetitul, dar cifrele este de aşteptat să crească din nou în 2021 |
05 iul. 2021 |
Un bucureştean plăteşte mai mult pentru o cafea decât locuitorii din Roma, Madrid sau Lisabona. La consum, românii sunt codaşi |
05 iul. 2021 |
Un bucureştean plăteşte mai mult pentru o cafea decât locuitorii din Roma, Madrid sau Lisabona. La consum, românii sunt codaşi |
05 iul. 2021 |
Luiza Novac Nomicos, managing director Whirlpool România: Simţim presiune pe lanţul de producţie în contextul unei cereri mari de produse. Producătorul de electrocasnice a încheiat anul trecut cu afaceri de puţin sub pragul de 300 mil. lei, în scădere cu 15% faţă de 2019 |
05 iul. 2021 |
Luiza Novac Nomicos, managing director Whirlpool România: Simţim presiune pe lanţul de producţie în contextul unei cereri mari de produse. Producătorul de electrocasnice a încheiat anul trecut cu afaceri de puţin sub pragul de 300 mil. lei, în scădere cu 15% faţă de 2019 |
03 iul. 2021 |
Impactul pandemiei asupra turismului: În Corfu, numărul de turişti români a scăzut cu 90% anul trecut, dar oficialii din insula grecească speră la o creştere în 2021. „Pentru noi, România este o piaţa emergentă” |
03 iul. 2021 |
Impactul pandemiei asupra turismului: În Corfu, numărul de turişti români a scăzut cu 90% anul trecut, dar oficialii din insula grecească speră la o creştere în 2021. „Pentru noi, România este o piaţa emergentă” |
02 iul. 2021 |
Profi a deschis 80 de magazine în S1/2021. Planul pentru 2021 vizează de trei ori mai multe |
02 iul. 2021 |
Profi a deschis 80 de magazine în S1/2021. Planul pentru 2021 vizează de trei ori mai multe |
02 iul. 2021 |
Theodor Artenie, head of tax, Noerr: De la 1 iulie 2021 producătorii români pot să îşi vândă produsele în toate ţările europene mult mai uşor |
02 iul. 2021 |
Theodor Artenie, head of tax, Noerr: De la 1 iulie 2021 producătorii români pot să îşi vândă produsele în toate ţările europene mult mai uşor |
01 iul. 2021 |
Primele date oficiale: Pandemia a şters cu buretele 5 mld. lei din încasările restaurantelor şi barurilor. Piaţa a scăzut cu 30%. Tot în 2020, numărul de salariaţi din industrie a scăzut cu 15.000, oamenii reorientându-se către alte sectoare care au funcţionat |
01 iul. 2021 |
Primele date oficiale: Pandemia a şters cu buretele 5 mld. lei din încasările restaurantelor şi barurilor. Piaţa a scăzut cu 30%. Tot în 2020, numărul de salariaţi din industrie a scăzut cu 15.000, oamenii reorientându-se către alte sectoare care au funcţionat |
01 iul. 2021 |
Primele cifre oficiale privind impactul pandemiei asupra pieţei de restaurante şi baruri. Numărul de firme a rămas constant, dar businessul s-a redus cu peste 5 miliarde de lei, iar 15.000 de salariaţi au renunţat la industrie |