31 dec. 2021 |
Cum au evoluat în 2021 sectoarele cel mai rău lovite de pandemie? Industria de lux, singura care a depăşit nivelul din 2019 |
31 dec. 2021 |
Cum au evoluat în 2021 sectoarele cel mai rău lovite de pandemie? Industria de lux, singura care a depăşit nivelul din 2019 |
31 dec. 2021 |
Hainele H&M nu mai sunt “made in Romania”. Suedezii mai lucrează direct doar cu cinci furnizori locali după ce piaţa locală a devenit tot mai scumpă |
31 dec. 2021 |
Hainele H&M nu mai sunt “made in Romania”. Suedezii mai lucrează direct doar cu cinci furnizori locali după ce piaţa locală a devenit tot mai scumpă |
30 dec. 2021 |
Care sunt cele mai importante valori pentru cetăţenii lumii dincolo de familie? Pentru români contează munca mai mult decât prietenii, distracţia sau religia |
30 dec. 2021 |
Care sunt cele mai importante valori pentru cetăţenii lumii dincolo de familie? Pentru români contează munca mai mult decât prietenii, distracţia sau religia |
30 dec. 2021 |
Cât câştigă un angajat McDonald’s în România? Compania a majorat în pandemie salariile cu 27% |
30 dec. 2021 |
Cât câştigă un angajat McDonald’s în România? Compania a majorat în pandemie salariile cu 27% |
30 dec. 2021 |
Producătorul de ambulanţe Deltamed din judeţul Cluj deschide o nouă fabrică în Aiud. Firma românească fost inclusă de Financial Times în top 1.000 companii europene cu cea mai rapidă creştere |
30 dec. 2021 |
Producătorul de ambulanţe Deltamed din judeţul Cluj deschide o nouă fabrică în Aiud. Firma românească fost inclusă de Financial Times în top 1.000 companii europene cu cea mai rapidă creştere |
29 dec. 2021 |
Ce salarii plătesc marile reţele de magazine? Patru retaileri oferă peste 3.000 de lei net lunar angajaţilor, iar doi jucători plătesc salarii peste media naţională |
29 dec. 2021 |
Ce salarii plătesc marile reţele de magazine? Patru retaileri oferă peste 3.000 de lei net lunar angajaţilor, iar doi jucători plătesc salarii peste media naţională |
29 dec. 2021 |
Radiografia industriei de 400 mld. dolari a semiconductorilor, un sector care a dat peste cap o lume întreagă. Cine foloseşte şi cât de căutate sunt? Semiconductorii sunt al patrulea cel mai folosit produs din lume |
29 dec. 2021 |
Ana-Maria Pâslaru, general manager Unilever South Central Europe: Unilever a investit peste 120 mil. euro în România în ultimii 30 de ani, de când primele noastre produse au intrat pe piaţă |
29 dec. 2021 |
Ana-Maria Pâslaru, general manager Unilever South Central Europe: Unilever a investit peste 120 mil. euro în România în ultimii 30 de ani, de când primele noastre produse au intrat pe piaţă |
28 dec. 2021 |
Cât câştigă, în medie, un salariat al Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România? În primul an de pandemie, salariul mediu net a crescut cu 13% |
28 dec. 2021 |
Cât câştigă, în medie, un salariat al Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România? În primul an de pandemie, salariul mediu net a crescut cu 13% |
28 dec. 2021 |
Faţă în faţă, marii producătorii şi marii consumatori de decoraţiuni de Crăciun: România importă globuri şi instalaţii de 29 mil. dolari şi exportă de patru ori mai puţin |
28 dec. 2021 |
Profi închide anul cu 173 de deschideri, cel mai lent ritm de după 2016. În 2021, compania a pariat puternic pe formatul Loco, adaptat mediului rural |
27 dec. 2021 |
Fondul de investiţii CEECAT Capital a cumpărat pachetul majoritar în compania Modulo Decorative Solutions din Cluj, un business de 67 mil. lei din piatră decorativă |
27 dec. 2021 |
Fondul de investiţii CEECAT Capital a cumpărat pachetul majoritar în compania Modulo Decorative Solutions din Cluj, un business de 67 mil. lei din piatră decorativă |
27 dec. 2021 |
Grovy, care a deschis piaţa livrărilor în doar 10 minute în România, a luat 3 mil. euro de la un fond de investiţii pentru dezvoltarea în regiune. Businessul, ce a fost cofondat de doi români, negociază acum o rundă de finanţare de 30 mil. euro |
27 dec. 2021 |
A scăzut, dar nu suficient. Cât de mult depindea Electroargeş de Kärcher |
27 dec. 2021 |
Grovy, care a deschis piaţa livrărilor în doar 10 minute în România, a luat 3 mil. euro de la un fond de investiţii pentru dezvoltarea în regiune. Businessul, ce a fost cofondat de doi români, negociază acum o rundă de finanţare de 30 mil. euro |
27 dec. 2021 |
Retrospectiva retail 2021. Cele mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu unde anual jucătorii mari investesc 1 mld. euro în deschideri, logistică şi remodelări |
27 dec. 2021 |
Retrospectiva retail 2021. Cele mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu unde anual jucătorii mari investesc 1 mld. euro în deschideri, logistică şi remodelări |
26 dec. 2021 |
De ce nu există nicio femeie la cârma celor mai mari reţele de comerţ modern? Ultimul CEO-femeie a fost Sorana Georgia la Billa acum mai bine de cinci ani |
26 dec. 2021 |
Nestlé vrea să angajeze 170 de oameni noi în România ca urmare a intenţiei de a-şi dubla businessul local în 5-10 ani. Un angajat al companiei câştigă peste 11.000 de lei lunar |
24 dec. 2021 |
Producătorul de mezeluri Agra’s din Alba a fost asistat de Alexandru Medelean, Wise Way Advisors şi Florin Cerna, BrinkThink Management în tranzacţia cu Scandia Food Sibiu |
24 dec. 2021 |
Producătorul de mezeluri Agra’s din Alba a fost asistat de Alexandru Medelean, Wise Way Advisors şi Florin Cerna, BrinkThink Management în tranzacţia cu Scandia Food Sibiu |
24 dec. 2021 |
Pandemia nu a dat un suflu nou comerţului stradal de modă, aşa cum se spera, ci a dus la mai multe închideri. De ce nu funcţionează acest canal în România? |
24 dec. 2021 |
Pandemia nu a dat un suflu nou comerţului stradal de modă, aşa cum se spera, ci a dus la mai multe închideri. De ce nu funcţionează acest canal în România? |
24 dec. 2021 |
Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă. Acest retailer are în portofoliu o serie de branduri ale căror produse vor fi vândute cu discount |
24 dec. 2021 |
Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă. Acest retailer are în portofoliu o serie de branduri ale căror produse vor fi vândute cu discount |
24 dec. 2021 |
Cinci tineri din Aiud au creat platforma Invest in Aiud, unde au adunat terenurile şi halele disponibile în oraş pentru investitorii pe care speră să-i găsească pe LinkedIn. Cei mai mari investitori din oraşul de 25.000 de locuitori din judeţul Alba sunt astăzi Prebet (producător de prefabricate din beton), Galway Sport (încălţăminte) şi Glerups (încălţăminte) |
24 dec. 2021 |
Cinci tineri din Aiud au creat platforma Invest in Aiud, unde au adunat terenurile şi halele disponibile în oraş pentru investitorii pe care speră să-i găsească pe LinkedIn. Cei mai mari investitori din oraşul de 25.000 de locuitori din judeţul Alba sunt astăzi Prebet (producător de prefabricate din beton), Galway Sport (încălţăminte) şi Glerups (încălţăminte) |
24 dec. 2021 |
Omul de afaceri Marian Andreev tatonează vânzarea producătorului de ulei Prutul Galaţi după aproape un deceniu de la ultimele negocieri, când a fost la un pas să bată palma cu Glencore |
24 dec. 2021 |
Omul de afaceri Marian Andreev tatonează vânzarea producătorului de ulei Prutul Galaţi după aproape un deceniu de la ultimele negocieri, când a fost la un pas să bată palma cu Glencore |
23 dec. 2021 |
Brandul de încălţăminte Bata, care a fost operat de Eugen Păturan, iese din România după aproape două decenii. Francizatul a închis recent ultimele trei magazine. În cel mai bun moment, pe piaţă existau 12 magazine sub acest brand pe plan local |
23 dec. 2021 |
Brandul de încălţăminte Bata, care a fost operat de Eugen Păturan, iese din România după aproape două decenii. Francizatul a închis recent ultimele trei magazine. În cel mai bun moment, pe piaţă existau 12 magazine sub acest brand pe plan local |
23 dec. 2021 |
Cora a vândut şase proprietăţi imobiliare în România către un grup austriac şi rămâne chiriaş cu hipermarketurile în aceste spaţii |
23 dec. 2021 |
Cora a vândut şase proprietăţi imobiliare în România către un grup austriac şi rămâne chiriaş cu hipermarketurile în aceste spaţii |
23 dec. 2021 |
Marian Andreev tatonează vânzarea Prutului Galaţi, una dintre cele mai mari cinci afaceri antreprenoriale din industria alimentară |
23 dec. 2021 |
Un nou brand se pregăteşte să intre pe piaţa de 5 mld. euro a modei: Polonezii de la CCC aduc în România outleturile HalfPrice în 2022 |
23 dec. 2021 |
Marian Andreev tatonează vânzarea Prutului Galaţi, una dintre cele mai mari cinci afaceri antreprenoriale din industria alimentară |
22 dec. 2021 |
Marius Văcălau, CEO-ul Lagardère Travel Retail: Avem în plan pentru 2022 deschiderea a circa 30 de magazine noi şi creşterea businessului cu 15% |
22 dec. 2021 |
Marius Văcălau, CEO-ul Lagardère Travel Retail: Avem în plan pentru 2022 deschiderea a circa 30 de magazine noi şi creşterea businessului cu 15% |
22 dec. 2021 |
Modelul de funcţionare al grupului Coca-Cola în România: o companie îmbuteliază şi o a doua deţine mărcile. Împreună, ele au afaceri de 2,5 mld. lei şi o marjă de 14,2% |
22 dec. 2021 |
Modelul de funcţionare al grupului Coca-Cola în România: o companie îmbuteliază şi o a doua deţine mărcile. Împreună, ele au afaceri de 2,5 mld. lei şi o marjă de 14,2% |
22 dec. 2021 |
Ce cumpără românii în prag de sărbători: Teilor a vândut un inel în valoare de 150.000 de euro. Cum arată piesa ce costă cât un apartament? |
22 dec. 2021 |
Ce cumpără românii în prag de sărbători: Teilor a vândut un inel în valoare de 150.000 de euro. Cum arată piesa ce costă cât un apartament? |
22 dec. 2021 |
Antreprenori locali. Antreprenorul Eugen Păturan renunţă la franciza Bata după aproape 20 de ani şi închide ultimele trei magazine. Relaţia cu francizorul şi pandemia sunt motivele din spatele deciziei |
22 dec. 2021 |
Tranzacţie de câteva zeci de milioane de euro. Cora vinde şase proprietăţi imobiliare din România către un grup austriac |
22 dec. 2021 |
Tranzacţie de câteva zeci de milioane de euro. Cora vinde şase proprietăţi imobiliare din România către un grup austriac |
21 dec. 2021 |
Adrian Dumetrier, un antreprenor cu afaceri în farma şi într-un domeniu adiacent vinului, a pariat 11 mil. euro pe o cramă în Dobrogea. Proiectul va fi finalizat în următorii doi ani, urmând a cuprinde la final o cramă, un hotel, un restaurant, un spa şi o fermă proprie |
20 dec. 2021 |
Crama La Salina din Transilvania îşi finanţează dezvoltarea printr-o emisiune de obligaţiuni de 2 mil. euro la BVB. Producătorul de vin a fost fondat în 2011 de către Simion Mureşan (ce este acţionar şi în cadrul constructorului de infrastructură de telecomunicaţii Electrogrup) şi de Claudiu Şugar |
20 dec. 2021 |
Crama La Salina din Transilvania îşi finanţează dezvoltarea printr-o emisiune de obligaţiuni de 2 mil. euro la BVB. Producătorul de vin a fost fondat în 2011 de către Simion Mureşan (ce este acţionar şi în cadrul constructorului de infrastructură de telecomunicaţii Electrogrup) şi de Claudiu Şugar |
20 dec. 2021 |
X-mas gifts. Ceva pentru fiecare |
20 dec. 2021 |
Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG: Penny România a fost timp de şapte ani lider în grup după ritmul de creştere al businessului, avansul fiind de 20% anul trecut. Sperăm că 2021 va fi al optulea an |
20 dec. 2021 |
X-mas gifts. Ceva pentru fiecare |
20 dec. 2021 |
Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG: Penny România a fost timp de şapte ani lider în grup după ritmul de creştere al businessului, avansul fiind de 20% anul trecut. Sperăm că 2021 va fi al optulea an |
20 dec. 2021 |
Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 mil. euro în trei fabrici noi, în extinderile facilităţilor existente şi într-o achiziţie. Grupul Haier din China a dat drumul recent celui mai nou proiect din producţia locală de electro-IT, e vorba de o fabrică de frigidere în care compania a investit peste 70 mil. euro |
20 dec. 2021 |
Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 mil. euro în trei fabrici noi, în extinderile facilităţilor existente şi într-o achiziţie. Grupul Haier din China a dat drumul recent celui mai nou proiect din producţia locală de electro-IT, e vorba de o fabrică de frigidere în care compania a investit peste 70 mil. euro |
19 dec. 2021 |
Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 de milioane de euro |
19 dec. 2021 |
Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 de milioane de euro |
17 dec. 2021 |
Ce au făcut marii retaileri în 2021: Lidl a apăsat pedala de acceleraţie şi a deschis 30 de magazine noi şi a relocat alte nouă. „În ceea ce priveşte planurile de expansiune, în 2022 urmărim acelaşi ritm de deschideri pe care l-am avut în ultimii ani.“ |
17 dec. 2021 |
Ce au făcut marii retaileri în 2021: Lidl a apăsat pedala de acceleraţie şi a deschis 30 de magazine noi şi a relocat alte nouă. „În ceea ce priveşte planurile de expansiune, în 2022 urmărim acelaşi ritm de deschideri pe care l-am avut în ultimii ani.“ |
17 dec. 2021 |
Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi. Grupul deţine în România cinci mărci, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay |
17 dec. 2021 |
Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi. Grupul deţine în România cinci mărci, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay |
17 dec. 2021 |
Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro) |
17 dec. 2021 |
Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro) |
16 dec. 2021 |
În ce ar investi 100.000 de lei cei mai bogaţi 20% dintre români? Mai bine de o treime ar paria pe imobiliare. Bursa vine pe locul doi. Populaţia Pareto - cei 20% dintre români care câştigă cel mai bine - a optat pentru 15 tipuri de investii diferite |
16 dec. 2021 |
În ce ar investi 100.000 de lei cei mai bogaţi 20% dintre români? Mai bine de o treime ar paria pe imobiliare. Bursa vine pe locul doi. Populaţia Pareto - cei 20% dintre români care câştigă cel mai bine - a optat pentru 15 tipuri de investii diferite |
16 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum. În Vest, domină hipermarketurile şi supermarketurile, dar aceste segmente pierd teren, în timp ce online-ul vine tare din urmă |
16 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum. În Vest, domină hipermarketurile şi supermarketurile, dar aceste segmente pierd teren, în timp ce online-ul vine tare din urmă |
16 dec. 2021 |
Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi |
15 dec. 2021 |
Numărul de ataşaţi comerciali a scăzut cu 40% după 2010 „din cauza măsurilor severe de austeritate din mediul instituţional“. Mircea Turdean, Farmec: Mecanismul - cel mai bun în opinia mea - de promovare a produselor locale e prin ataşaţi comerciali |
15 dec. 2021 |
Numărul de ataşaţi comerciali a scăzut cu 40% după 2010 „din cauza măsurilor severe de austeritate din mediul instituţional“. Mircea Turdean, Farmec: Mecanismul - cel mai bun în opinia mea - de promovare a produselor locale e prin ataşaţi comerciali |
15 dec. 2021 |
Vânzările de bunuri de larg consum cresc de cinci ori mai repede în online decât în offline. România nu se numără printre ţările unde shoppingul virtual are cea mai mare viteză |
15 dec. 2021 |
Vânzările de bunuri de larg consum cresc de cinci ori mai repede în online decât în offline. România nu se numără printre ţările unde shoppingul virtual are cea mai mare viteză |
15 dec. 2021 |
România mai are 83 de ataşaţi comerciali în întreaga lume, cu 40% mai puţini decât în 2010. Antreprenorii români: E nevoie de ataşaţi comerciali pentru a promova brandurile locale în lume. Nu avem ataşaţi comerciali în marile ambasade ale României care să pună umărul la dezvoltarea brandurilor româneşti. Sunt multe, extrem de multe produse alimentare cunoscute |
15 dec. 2021 |
România mai are 83 de ataşaţi comerciali în întreaga lume, cu 40% mai puţini decât în 2010. Antreprenorii români: E nevoie de ataşaţi comerciali pentru a promova brandurile locale în lume. Nu avem ataşaţi comerciali în marile ambasade ale României care să pună umărul la dezvoltarea brandurilor româneşti. Sunt multe, extrem de multe produse alimentare cunoscute |
15 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum |
15 dec. 2021 |
Sunt patru elemente care stau la baza unei transformări de succes: strategia care antrenează rezilienţa, abilităţile adecvate ale capitalului uman, modul în care sunt valorificate tehnologiile şi gestionarea costurilor |
15 dec. 2021 |
Fondul de investiţii Morphosis Capital face a treia tranzacţie din 2021 şi preia pachetul majoritar în cadrul Stay Fit Gym cu intenţia de a extinde compania la nivel naţional. Piaţa de fitness din România are o valoare estimată la 250 mil. euro şi are potenţial să se dubleze |
14 dec. 2021 |
Ambiţia antreprenorilor români din HoReCa: Lanţurile de cafenele şi restaurante încep expansiunea peste hotare, unde clientul e mai orientat spre consum |
14 dec. 2021 |
Ambiţia antreprenorilor români din HoReCa: Lanţurile de cafenele şi restaurante încep expansiunea peste hotare, unde clientul e mai orientat spre consum |
14 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 18 (NOU-INTRAT): Grupul Carrefour România |
14 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 18 (NOU-INTRAT): Grupul Carrefour România |
14 dec. 2021 |
Lanţul de restaurante Maison des Crêpes, specializat în clătite, începe dezvoltarea în franciză cu patru unităţi şi aproape îşi dublează reţeaua |
14 dec. 2021 |
Lanţul de restaurante Maison des Crêpes, specializat în clătite, începe dezvoltarea în franciză cu patru unităţi şi aproape îşi dublează reţeaua |
14 dec. 2021 |
Lanţurile româneşti de cafenele şi restaurante îşi mută privirea către Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultură a clientului, orientată spre consum“ |
14 dec. 2021 |
Lanţurile româneşti de cafenele şi restaurante îşi mută privirea către Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultură a clientului, orientată spre consum“ |
13 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 15: Lidl Discount |
13 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 15: Lidl Discount |
13 dec. 2021 |
Impactul pandemiei asupra industriei de turism şi călătorii: În România, ponderea sectorului în PIB a scăzut de la 6% la 3% în 2020. România, printre ţările unde acest domeniu nu cântărea greu în economie nici înainte |
13 dec. 2021 |
Impactul pandemiei asupra industriei de turism şi călătorii: În România, ponderea sectorului în PIB a scăzut de la 6% la 3% în 2020. România, printre ţările unde acest domeniu nu cântărea greu în economie nici înainte |
13 dec. 2021 |
De cât timp mai avem nevoie să ajungem la puterea de cumpărare din vest? Decalajul se reduce. În 2020 era la puţin peste 40%, acum la jumătate faţă de media UE. România ocupă locul 31 între 42 de ţări europene în funcţie de puterea de cumpărare per capita |
13 dec. 2021 |
De cât timp mai avem nevoie să ajungem la puterea de cumpărare din vest? Decalajul se reduce. În 2020 era la puţin peste 40%, acum la jumătate faţă de media UE. România ocupă locul 31 între 42 de ţări europene în funcţie de puterea de cumpărare per capita |
13 dec. 2021 |
Reţeaua 5 to go vrea să deschidă 200 de noi unităţi în 2022 şi să atingă borna de 500 de cafenele. Compania va încheia anul cu afaceri de 13,5 milioane de euro, peste aşteptări şi un nivel aproape dublu faţă de 2020 |
13 dec. 2021 |
Reţeaua 5 to go vrea să deschidă 200 de noi unităţi în 2022 şi să atingă borna de 500 de cafenele. Compania va încheia anul cu afaceri de 13,5 milioane de euro, peste aşteptări şi un nivel aproape dublu faţă de 2020 |
11 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 12: Kaufland România SCS |
11 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 12: Kaufland România SCS |
10 dec. 2021 |
Multe, dar mai mici. Şapte fonduri de private equity au semnat zece achiziţii noi pe piaţa locală în acest an |
10 dec. 2021 |
Multe, dar mai mici. Şapte fonduri de private equity au semnat zece achiziţii noi pe piaţa locală în acest an |
10 dec. 2021 |
InterstarChim, producătorul Igienol şi BioCarpet, are un nou director general, un expat care a lucrat 15 ani în P&G |
10 dec. 2021 |
InterstarChim, producătorul Igienol şi BioCarpet, are un nou director general, un expat care a lucrat 15 ani în P&G |
10 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Ce mutări au realizat investitorii financiari în România în 2021: Şapte fonduri de investiţii au făcut tranzacţii noi pe piaţa locală, în timp ce alţi cinci jucători şi-au consolidat prezenţa prin achiziţii de tip bolt-on. Un singur exit în acest an |
10 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Ce mutări au realizat investitorii financiari în România în 2021: Şapte fonduri de investiţii au făcut tranzacţii noi pe piaţa locală, în timp ce alţi cinci jucători şi-au consolidat prezenţa prin achiziţii de tip bolt-on. Un singur exit în acest an |
09 dec. 2021 |
Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai valoroase zece branduri de modă din lume nu şi-au pus România pe hartă. Japonezii de la Uniqlo, chinezii de la ANTA şi canadienii de la Lululemon nu sunt prezenţi pe plan local |
09 dec. 2021 |
Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai valoroase zece branduri de modă din lume nu şi-au pus România pe hartă. Japonezii de la Uniqlo, chinezii de la ANTA şi canadienii de la Lululemon nu sunt prezenţi pe plan local |
09 dec. 2021 |
Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată |
09 dec. 2021 |
Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată |
09 dec. 2021 |
Profitul grupului versus profitul din România al unora dintre cele mai mari jucători din FMCG: 11 din 15 companii raportează marje mai mici pe plan local de până la de 15-20 ori |
09 dec. 2021 |
Profitul grupului versus profitul din România al unora dintre cele mai mari jucători din FMCG: 11 din 15 companii raportează marje mai mici pe plan local de până la de 15-20 ori |
08 dec. 2021 |
Harta puterii de cumpărare în România: Un locuitor din Bucureşti are de cheltuială de 2,5 ori mai mulţi bani ca unul din Moldova. Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, faţă de bugetul de 5.300 de euro în cea mai săracă regiune a ţării, Moldova |
08 dec. 2021 |
Harta puterii de cumpărare în România: Un locuitor din Bucureşti are de cheltuială de 2,5 ori mai mulţi bani ca unul din Moldova. Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, faţă de bugetul de 5.300 de euro în cea mai săracă regiune a ţării, Moldova |
08 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 5: Dante International |
08 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 5: Dante International |
08 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Harta puterii de cumpărare în România: Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, aproape de media europeană. Moldova e codaşă cu de 2,5 ori mai puţin. România are o putere de cumpărare medie la nivel naţional de 7.453 de euro per capita, ceea ce înseamnă 49,5% din nivelul mediu european |
08 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Harta puterii de cumpărare în România: Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, aproape de media europeană. Moldova e codaşă cu de 2,5 ori mai puţin. România are o putere de cumpărare medie la nivel naţional de 7.453 de euro per capita, ceea ce înseamnă 49,5% din nivelul mediu european |
08 dec. 2021 |
CEWE, o companie care oferă servicii foto şi care e prezentă în marile magazine, estimează afaceri de 4 mil. euro anul viitor, plus 10%. Printre reţelele partenere se numără Auchan, Altex şi Mediagalaxy, dm drogerie markt, Carrefour, Cora şi Kaufland |
08 dec. 2021 |
CEWE, o companie care oferă servicii foto şi care e prezentă în marile magazine, estimează afaceri de 4 mil. euro anul viitor, plus 10%. Printre reţelele partenere se numără Auchan, Altex şi Mediagalaxy, dm drogerie markt, Carrefour, Cora şi Kaufland |
08 dec. 2021 |
Multinaţionalele din FMCG raportează în România marje de profit de până la de 15-20 de ori mai mici decât global. Spre exemplu, P&G are în România o marjă de 1,7%, în timp ce la nivel global are o marjă de 5,18%; Unilever are în România o marjă de profit 1,2%, iar la nivel global de 12%. Sunt şi multinaţionale care au în România aceleaşi marje ca la nivel internaţional |
07 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Multinaţionalele din industria alimentară nu au deschis nicio fabrică mare de la zero în România în ultimul deceniu, dar au închis mai multe unităţi de producţie. De ce? |
07 dec. 2021 |
ANALIZĂ ZF. Multinaţionalele din industria alimentară nu au deschis nicio fabrică mare de la zero în România în ultimul deceniu, dar au închis mai multe unităţi de producţie. De ce? |
07 dec. 2021 |
Ciprian Roşca, Cramele Recaş: Anul 2021 a fost unul hibrid, pus sub semnul imprevizibilului. Totuşi, estimăm o creştere de 15-20% a cifrei de afaceri |
07 dec. 2021 |
Ciprian Roşca, Cramele Recaş: Anul 2021 a fost unul hibrid, pus sub semnul imprevizibilului. Totuşi, estimăm o creştere de 15-20% a cifrei de afaceri |
07 dec. 2021 |
Kärcher renunţă la colaborarea cu Electroargeş la scurtă vreme după ce germanii au inaugurat o a doua fabrică proprie pe plan local. Circa 85% din businessul firmei româneşti venea din acest contract |
06 dec. 2021 |
Cele mai valoroase 25 de afaceri antreprenoriale româneşti sunt evaluate la peste 200 mld. lei. Cinci nume noi îşi fac loc în top. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“ - evaluate la peste 5 mld. lei (1 mld. euro), iar alte cinci vin tare din urmă |
06 dec. 2021 |
Cele mai valoroase 25 de afaceri antreprenoriale româneşti sunt evaluate la peste 200 mld. lei. Cinci nume noi îşi fac loc în top. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“ - evaluate la peste 5 mld. lei (1 mld. euro), iar alte cinci vin tare din urmă |
06 dec. 2021 |
România nu are niciun oraş în top 100 cele mai populare destinaţii turistice din lume. Praga e pe locul 13 la nivel mondial. Ungaria, Polonia, Cehia, Ucraina şi Estonia sunt ţări din estul Europei care au cel puţin un oraş în top 100 |
06 dec. 2021 |
România nu are niciun oraş în top 100 cele mai populare destinaţii turistice din lume. Praga e pe locul 13 la nivel mondial. Ungaria, Polonia, Cehia, Ucraina şi Estonia sunt ţări din estul Europei care au cel puţin un oraş în top 100 |
06 dec. 2021 |
Profi a deschis 154 de magazine noi în primele unsprezece luni din 2021. Aproape jumătate sunt la sate. Anul acesta se profilează a fi primul de după 2017 în care retailerul va deschide mai puţin de 200 de supermarketuri şi magazine de proximitate |
06 dec. 2021 |
Profi a deschis 154 de magazine noi în primele unsprezece luni din 2021. Aproape jumătate sunt la sate. Anul acesta se profilează a fi primul de după 2017 în care retailerul va deschide mai puţin de 200 de supermarketuri şi magazine de proximitate |
06 dec. 2021 |
Spaniolii de la Inditex se gândesc să închidă magazinul Zara de la Unirii după ce traficul pietonal şi zona au scăzut puternic în pandemie |
06 dec. 2021 |
Spaniolii de la Inditex se gândesc să închidă magazinul Zara de la Unirii după ce traficul pietonal şi zona au scăzut puternic în pandemie |
06 dec. 2021 |
De ce nu investesc multinaţionalele din industria alimentară în proiecte de tip greenfield în România? Ultima investiţie de la zero, de peste 50 mil. euro, aparţine producătorului de lactate Olympus la Braşov şi datează din 2011 |
06 dec. 2021 |
De ce nu investesc multinaţionalele din industria alimentară în proiecte de tip greenfield în România? Ultima investiţie de la zero, de peste 50 mil. euro, aparţine producătorului de lactate Olympus la Braşov şi datează din 2011 |
05 dec. 2021 |
Gigantul spaniol Inditex ia în calcul închiderea magazinului Zara de la parterul Unirea Shopping Center la 12 ani de la inaugurare. Unitatea a fost deschisă în primăvara lui 2009 în urma unei investiţii de 10 mil. euro în amenajare, chirie şi stoc iniţial, conform datelor ZF de la acea vreme |
05 dec. 2021 |
Gigantul spaniol Inditex ia în calcul închiderea magazinului Zara de la parterul Unirea Shopping Center la 12 ani de la inaugurare. Unitatea a fost deschisă în primăvara lui 2009 în urma unei investiţii de 10 mil. euro în amenajare, chirie şi stoc iniţial, conform datelor ZF de la acea vreme |
02 dec. 2021 |
ZF Top 100 cele mai valoroase companii. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17% |
02 dec. 2021 |
ZF Top 100 cele mai valoroase companii. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17% |
02 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii din România 2021. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“, iar alte cinci vin tare din urmă |
02 dec. 2021 |
Top 100 cele mai valoroase companii din România 2021. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“, iar alte cinci vin tare din urmă |
02 dec. 2021 |
Alexandrion: Estimăm că vânzările totale ale grupului, pentru toate categoriile de băuturi, vor depăşi 1 miliard de lei în 2021. Alexandrion, la nivel de grup, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproape 955 mil. lei (200 mil. euro), conform datelor comunicate anterior de companie |
02 dec. 2021 |
Alexandrion: Estimăm că vânzările totale ale grupului, pentru toate categoriile de băuturi, vor depăşi 1 miliard de lei în 2021. Alexandrion, la nivel de grup, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproape 955 mil. lei (200 mil. euro), conform datelor comunicate anterior de companie |
02 dec. 2021 |
Subway a închis cinci restaurante în România în ultimele şase luni, dintre care şi cel din Piaţa Victoriei, primul inaugurat pe piaţa locală. Subway a intrat pe piaţa locală acum circa nouă ani cu un restaurant în Capitală şi a ajuns la 34 de unităţi astăzi |
02 dec. 2021 |
Anuarul Top 100 cele mai valoroase companii din România, ediţia a 16-a. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri din România valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17% |
02 dec. 2021 |
Anuarul Top 100 cele mai valoroase companii din România, ediţia a 16-a. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri din România valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17% |
02 dec. 2021 |
Impactul pandemiei asupra pieţei berii: PET-ul a revenit pe creştere după cinci ani de declin, în timp ce sticla a pierdut teren. România a consumat anul trecut 16,75 milioane de hectolitri de bere, respectiv peste 7 litri lunar per capita |
01 dec. 2021 |
Anul financiar 2020 în cifre: magazinele Auchan au avut în România, în medie, aproape 200.000 de clienţi pe zi. Bonul mediu a cuprins 13 produse în valoare de 83 de leiv |
01 dec. 2021 |
Anul financiar 2020 în cifre: magazinele Auchan au avut în România, în medie, aproape 200.000 de clienţi pe zi. Bonul mediu a cuprins 13 produse în valoare de 83 de leiv |
01 dec. 2021 |
Piaţa muncii va deveni tot mai dificilă pentru angajatori în condiţiile creşterii economice, digitalizării accelerate şi schimbărilor în modul de lucru. Oamenii vor flexibilitate şi joburi atractive |