Mesajul a fost trimis. Multumesc!

2024
2023
2022
2021
2020
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008

Cristina Rosca, Ziarul Financiar

Recomanda:
3530 articole publicate pe Ziarul Financiar 154 in dec. 2021
Data Articol
31 dec. 2021 Cum au evoluat în 2021 sectoarele cel mai rău lovite de pandemie? Industria de lux, singura care a depăşit nivelul din 2019
31 dec. 2021 Cum au evoluat în 2021 sectoarele cel mai rău lovite de pandemie? Industria de lux, singura care a depăşit nivelul din 2019
31 dec. 2021 Hainele H&M nu mai sunt “made in Romania”. Suedezii mai lucrează direct doar cu cinci furnizori locali după ce piaţa locală a devenit tot mai scumpă
31 dec. 2021 Hainele H&M nu mai sunt “made in Romania”. Suedezii mai lucrează direct doar cu cinci furnizori locali după ce piaţa locală a devenit tot mai scumpă
30 dec. 2021 Care sunt cele mai importante valori pentru cetăţenii lumii dincolo de familie? Pentru români contează munca mai mult decât prietenii, distracţia sau religia
30 dec. 2021 Care sunt cele mai importante valori pentru cetăţenii lumii dincolo de familie? Pentru români contează munca mai mult decât prietenii, distracţia sau religia
30 dec. 2021 Cât câştigă un angajat McDonald’s în România? Compania a majorat în pandemie salariile cu 27%
30 dec. 2021 Cât câştigă un angajat McDonald’s în România? Compania a majorat în pandemie salariile cu 27%
30 dec. 2021 Producătorul de ambulanţe Deltamed din judeţul Cluj deschide o nouă fabrică în Aiud. Firma românească fost inclusă de Financial Times în top 1.000 companii europene cu cea mai rapidă creştere
30 dec. 2021 Producătorul de ambulanţe Deltamed din judeţul Cluj deschide o nouă fabrică în Aiud. Firma românească fost inclusă de Financial Times în top 1.000 companii europene cu cea mai rapidă creştere
29 dec. 2021 Ce salarii plătesc marile reţele de magazine? Patru retaileri oferă peste 3.000 de lei net lunar angajaţilor, iar doi jucători plătesc salarii peste media naţională
29 dec. 2021 Ce salarii plătesc marile reţele de magazine? Patru retaileri oferă peste 3.000 de lei net lunar angajaţilor, iar doi jucători plătesc salarii peste media naţională
29 dec. 2021 Radiografia industriei de 400 mld. dolari a semiconductorilor, un sector care a dat peste cap o lume întreagă. Cine foloseşte şi cât de căutate sunt? Semiconductorii sunt al patrulea cel mai folosit produs din lume
29 dec. 2021 Ana-Maria Pâslaru, general manager Unilever South Central Europe: Unilever a investit peste 120 mil. euro în România în ultimii 30 de ani, de când primele noastre produse au intrat pe piaţă
29 dec. 2021 Ana-Maria Pâslaru, general manager Unilever South Central Europe: Unilever a investit peste 120 mil. euro în România în ultimii 30 de ani, de când primele noastre produse au intrat pe piaţă
28 dec. 2021 Cât câştigă, în medie, un salariat al Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România? În primul an de pandemie, salariul mediu net a crescut cu 13%
28 dec. 2021 Cât câştigă, în medie, un salariat al Arctic, cel mai mare producător de electrocasnice din România? În primul an de pandemie, salariul mediu net a crescut cu 13%
28 dec. 2021 Faţă în faţă, marii producătorii şi marii consumatori de decoraţiuni de Crăciun: România importă globuri şi instalaţii de 29 mil. dolari şi exportă de patru ori mai puţin
28 dec. 2021 Profi închide anul cu 173 de deschideri, cel mai lent ritm de după 2016. În 2021, compania a pariat puternic pe formatul Loco, adaptat mediului rural
27 dec. 2021 Fondul de investiţii CEECAT Capital a cumpărat pachetul majoritar în compania Modulo Decorative Solutions din Cluj, un business de 67 mil. lei din piatră decorativă
27 dec. 2021 Fondul de investiţii CEECAT Capital a cumpărat pachetul majoritar în compania Modulo Decorative Solutions din Cluj, un business de 67 mil. lei din piatră decorativă
27 dec. 2021 Grovy, care a deschis piaţa livrărilor în doar 10 minute în România, a luat 3 mil. euro de la un fond de investiţii pentru dezvoltarea în regiune. Businessul, ce a fost cofondat de doi români, negociază acum o rundă de finanţare de 30 mil. euro
27 dec. 2021 A scăzut, dar nu suficient. Cât de mult depindea Electroargeş de Kärcher
27 dec. 2021 Grovy, care a deschis piaţa livrărilor în doar 10 minute în România, a luat 3 mil. euro de la un fond de investiţii pentru dezvoltarea în regiune. Businessul, ce a fost cofondat de doi români, negociază acum o rundă de finanţare de 30 mil. euro
27 dec. 2021 Retrospectiva retail 2021. Cele mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu unde anual jucătorii mari investesc 1 mld. euro în deschideri, logistică şi remodelări
27 dec. 2021 Retrospectiva retail 2021. Cele mai importante zece evenimente din comerţul alimentar, un domeniu unde anual jucătorii mari investesc 1 mld. euro în deschideri, logistică şi remodelări
26 dec. 2021 De ce nu există nicio femeie la cârma celor mai mari reţele de comerţ modern? Ultimul CEO-femeie a fost Sorana Georgia la Billa acum mai bine de cinci ani
26 dec. 2021 Nestlé vrea să angajeze 170 de oameni noi în România ca urmare a intenţiei de a-şi dubla businessul local în 5-10 ani. Un angajat al companiei câştigă peste 11.000 de lei lunar
24 dec. 2021 Producătorul de mezeluri Agra’s din Alba a fost asistat de Alexandru Medelean, Wise Way Advisors şi Florin Cerna, BrinkThink Management în tranzacţia cu Scandia Food Sibiu
24 dec. 2021 Producătorul de mezeluri Agra’s din Alba a fost asistat de Alexandru Medelean, Wise Way Advisors şi Florin Cerna, BrinkThink Management în tranzacţia cu Scandia Food Sibiu
24 dec. 2021 Pandemia nu a dat un suflu nou comerţului stradal de modă, aşa cum se spera, ci a dus la mai multe închideri. De ce nu funcţionează acest canal în România?
24 dec. 2021 Pandemia nu a dat un suflu nou comerţului stradal de modă, aşa cum se spera, ci a dus la mai multe închideri. De ce nu funcţionează acest canal în România?
24 dec. 2021 Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă. Acest retailer are în portofoliu o serie de branduri ale căror produse vor fi vândute cu discount
24 dec. 2021 Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Grupul polonez CCC aduce în 2022 în România brandul HalfPrice, care va activa pe segmentul de outlet de modă. Acest retailer are în portofoliu o serie de branduri ale căror produse vor fi vândute cu discount
24 dec. 2021 Cinci tineri din Aiud au creat platforma Invest in Aiud, unde au adunat terenurile şi halele disponibile în oraş pentru investitorii pe care speră să-i găsească pe LinkedIn. Cei mai mari investitori din oraşul de 25.000 de locuitori din judeţul Alba sunt astăzi Prebet (producător de prefabricate din beton), Galway Sport (încălţăminte) şi Glerups (încălţăminte)
24 dec. 2021 Cinci tineri din Aiud au creat platforma Invest in Aiud, unde au adunat terenurile şi halele disponibile în oraş pentru investitorii pe care speră să-i găsească pe LinkedIn. Cei mai mari investitori din oraşul de 25.000 de locuitori din judeţul Alba sunt astăzi Prebet (producător de prefabricate din beton), Galway Sport (încălţăminte) şi Glerups (încălţăminte)
24 dec. 2021 Omul de afaceri Marian Andreev tatonează vânzarea producătorului de ulei Prutul Galaţi după aproape un deceniu de la ultimele negocieri, când a fost la un pas să bată palma cu Glencore
24 dec. 2021 Omul de afaceri Marian Andreev tatonează vânzarea producătorului de ulei Prutul Galaţi după aproape un deceniu de la ultimele negocieri, când a fost la un pas să bată palma cu Glencore
23 dec. 2021 Brandul de încălţăminte Bata, care a fost operat de Eugen Păturan, iese din România după aproape două decenii. Francizatul a închis recent ultimele trei magazine. În cel mai bun moment, pe piaţă existau 12 magazine sub acest brand pe plan local
23 dec. 2021 Brandul de încălţăminte Bata, care a fost operat de Eugen Păturan, iese din România după aproape două decenii. Francizatul a închis recent ultimele trei magazine. În cel mai bun moment, pe piaţă existau 12 magazine sub acest brand pe plan local
23 dec. 2021 Cora a vândut şase proprietăţi imobiliare în România către un grup austriac şi rămâne chiriaş cu hipermarketurile în aceste spaţii
23 dec. 2021 Cora a vândut şase proprietăţi imobiliare în România către un grup austriac şi rămâne chiriaş cu hipermarketurile în aceste spaţii
23 dec. 2021 Marian Andreev tatonează vânzarea Prutului Galaţi, una dintre cele mai mari cinci afaceri antreprenoriale din industria alimentară
23 dec. 2021 Un nou brand se pregăteşte să intre pe piaţa de 5 mld. euro a modei: Polonezii de la CCC aduc în România outleturile HalfPrice în 2022
23 dec. 2021 Marian Andreev tatonează vânzarea Prutului Galaţi, una dintre cele mai mari cinci afaceri antreprenoriale din industria alimentară
22 dec. 2021 Marius Văcălau, CEO-ul Lagardère Travel Retail: Avem în plan pentru 2022 deschiderea a circa 30 de magazine noi şi creşterea businessului cu 15%
22 dec. 2021 Marius Văcălau, CEO-ul Lagardère Travel Retail: Avem în plan pentru 2022 deschiderea a circa 30 de magazine noi şi creşterea businessului cu 15%
22 dec. 2021 Modelul de funcţionare al grupului Coca-Cola în România: o companie îmbuteliază şi o a doua deţine mărcile. Împreună, ele au afaceri de 2,5 mld. lei şi o marjă de 14,2%
22 dec. 2021 Modelul de funcţionare al grupului Coca-Cola în România: o companie îmbuteliază şi o a doua deţine mărcile. Împreună, ele au afaceri de 2,5 mld. lei şi o marjă de 14,2%
22 dec. 2021 Ce cumpără românii în prag de sărbători: Teilor a vândut un inel în valoare de 150.000 de euro. Cum arată piesa ce costă cât un apartament?
22 dec. 2021 Ce cumpără românii în prag de sărbători: Teilor a vândut un inel în valoare de 150.000 de euro. Cum arată piesa ce costă cât un apartament?
22 dec. 2021 Antreprenori locali. Antreprenorul Eugen Păturan renunţă la franciza Bata după aproape 20 de ani şi închide ultimele trei magazine. Relaţia cu francizorul şi pandemia sunt motivele din spatele deciziei
22 dec. 2021 Tranzacţie de câteva zeci de milioane de euro. Cora vinde şase proprietăţi imobiliare din România către un grup austriac
22 dec. 2021 Tranzacţie de câteva zeci de milioane de euro. Cora vinde şase proprietăţi imobiliare din România către un grup austriac
21 dec. 2021 Adrian Dumetrier, un antreprenor cu afaceri în farma şi într-un domeniu adiacent vinului, a pariat 11 mil. euro pe o cramă în Dobrogea. Proiectul va fi finalizat în următorii doi ani, urmând a cuprinde la final o cramă, un hotel, un restaurant, un spa şi o fermă proprie
20 dec. 2021 Crama La Salina din Transilvania îşi finanţează dezvoltarea printr-o emisiune de obligaţiuni de 2 mil. euro la BVB. Producătorul de vin a fost fondat în 2011 de către Simion Mureşan (ce este acţionar şi în cadrul constructorului de infrastructură de telecomunicaţii Electrogrup) şi de Claudiu Şugar
20 dec. 2021 Crama La Salina din Transilvania îşi finanţează dezvoltarea printr-o emisiune de obligaţiuni de 2 mil. euro la BVB. Producătorul de vin a fost fondat în 2011 de către Simion Mureşan (ce este acţionar şi în cadrul constructorului de infrastructură de telecomunicaţii Electrogrup) şi de Claudiu Şugar
20 dec. 2021 X-mas gifts. Ceva pentru fiecare
20 dec. 2021 Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG: Penny România a fost timp de şapte ani lider în grup după ritmul de creştere al businessului, avansul fiind de 20% anul trecut. Sperăm că 2021 va fi al optulea an
20 dec. 2021 X-mas gifts. Ceva pentru fiecare
20 dec. 2021 Michael Jaeger, membru al consiliului REWE International AG: Penny România a fost timp de şapte ani lider în grup după ritmul de creştere al businessului, avansul fiind de 20% anul trecut. Sperăm că 2021 va fi al optulea an
20 dec. 2021 Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 mil. euro în trei fabrici noi, în extinderile facilităţilor existente şi într-o achiziţie. Grupul Haier din China a dat drumul recent celui mai nou proiect din producţia locală de electro-IT, e vorba de o fabrică de frigidere în care compania a investit peste 70 mil. euro
20 dec. 2021 Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 mil. euro în trei fabrici noi, în extinderile facilităţilor existente şi într-o achiziţie. Grupul Haier din China a dat drumul recent celui mai nou proiect din producţia locală de electro-IT, e vorba de o fabrică de frigidere în care compania a investit peste 70 mil. euro
19 dec. 2021 Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 de milioane de euro
19 dec. 2021 Producţia de electrocasnice a atras în ultimii trei ani investiţii de peste 200 de milioane de euro
17 dec. 2021 Ce au făcut marii retaileri în 2021: Lidl a apăsat pedala de acceleraţie şi a deschis 30 de magazine noi şi a relocat alte nouă. „În ceea ce priveşte planurile de expansiune, în 2022 urmărim acelaşi ritm de deschideri pe care l-am avut în ultimii ani.“
17 dec. 2021 Ce au făcut marii retaileri în 2021: Lidl a apăsat pedala de acceleraţie şi a deschis 30 de magazine noi şi a relocat alte nouă. „În ceea ce priveşte planurile de expansiune, în 2022 urmărim acelaşi ritm de deschideri pe care l-am avut în ultimii ani.“
17 dec. 2021 Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi. Grupul deţine în România cinci mărci, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay
17 dec. 2021 Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi. Grupul deţine în România cinci mărci, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay
17 dec. 2021 Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro)
17 dec. 2021 Cel mai alert ritm de la intrarea pe piaţă. Lidl: Am deschis 30 de magazine noi şi am relocat alte nouă unităţi în 2021. Anul viitor menţinem ritmul şi extindem sistemul logistic, construim al şaselea depozit. Discounterul german Lidl este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2020, de aproape 12,9 mld. lei (2,6 mld. euro)
16 dec. 2021 În ce ar investi 100.000 de lei cei mai bogaţi 20% dintre români? Mai bine de o treime ar paria pe imobiliare. Bursa vine pe locul doi. Populaţia Pareto - cei 20% dintre români care câştigă cel mai bine - a optat pentru 15 tipuri de investii diferite
16 dec. 2021 În ce ar investi 100.000 de lei cei mai bogaţi 20% dintre români? Mai bine de o treime ar paria pe imobiliare. Bursa vine pe locul doi. Populaţia Pareto - cei 20% dintre români care câştigă cel mai bine - a optat pentru 15 tipuri de investii diferite
16 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum. În Vest, domină hipermarketurile şi supermarketurile, dar aceste segmente pierd teren, în timp ce online-ul vine tare din urmă
16 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum. În Vest, domină hipermarketurile şi supermarketurile, dar aceste segmente pierd teren, în timp ce online-ul vine tare din urmă
16 dec. 2021 Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi
15 dec. 2021 Numărul de ataşaţi comerciali a scăzut cu 40% după 2010 „din cauza măsurilor severe de austeritate din mediul instituţional“. Mircea Turdean, Farmec: Mecanismul - cel mai bun în opinia mea - de promovare a produselor locale e prin ataşaţi comerciali
15 dec. 2021 Numărul de ataşaţi comerciali a scăzut cu 40% după 2010 „din cauza măsurilor severe de austeritate din mediul instituţional“. Mircea Turdean, Farmec: Mecanismul - cel mai bun în opinia mea - de promovare a produselor locale e prin ataşaţi comerciali
15 dec. 2021 Vânzările de bunuri de larg consum cresc de cinci ori mai repede în online decât în offline. România nu se numără printre ţările unde shoppingul virtual are cea mai mare viteză
15 dec. 2021 Vânzările de bunuri de larg consum cresc de cinci ori mai repede în online decât în offline. România nu se numără printre ţările unde shoppingul virtual are cea mai mare viteză
15 dec. 2021 România mai are 83 de ataşaţi comerciali în întreaga lume, cu 40% mai puţini decât în 2010. Antreprenorii români: E nevoie de ataşaţi comerciali pentru a promova brandurile locale în lume. Nu avem ataşaţi comerciali în marile ambasade ale României care să pună umărul la dezvoltarea brandurilor româneşti. Sunt multe, extrem de multe produse alimentare cunoscute
15 dec. 2021 România mai are 83 de ataşaţi comerciali în întreaga lume, cu 40% mai puţini decât în 2010. Antreprenorii români: E nevoie de ataşaţi comerciali pentru a promova brandurile locale în lume. Nu avem ataşaţi comerciali în marile ambasade ale României care să pună umărul la dezvoltarea brandurilor româneşti. Sunt multe, extrem de multe produse alimentare cunoscute
15 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Faţă în faţă: structura comerţului alimentar în România versus regiune şi Occident arată diferenţele în obiceiurile de consum
15 dec. 2021 Sunt patru elemente care stau la baza unei transformări de succes: strategia care antrenează rezilienţa, abilităţile adecvate ale capitalului uman, modul în care sunt valorificate tehnologiile şi gestionarea costurilor
15 dec. 2021 Fondul de investiţii Morphosis Capital face a treia tranzacţie din 2021 şi preia pachetul majoritar în cadrul Stay Fit Gym cu intenţia de a extinde compania la nivel naţional. Piaţa de fitness din România are o valoare estimată la 250 mil. euro şi are potenţial să se dubleze
14 dec. 2021 Ambiţia antreprenorilor români din HoReCa: Lanţurile de cafenele şi restaurante încep expansiunea peste hotare, unde clientul e mai orientat spre consum
14 dec. 2021 Ambiţia antreprenorilor români din HoReCa: Lanţurile de cafenele şi restaurante încep expansiunea peste hotare, unde clientul e mai orientat spre consum
14 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 18 (NOU-INTRAT): Grupul Carrefour România
14 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 18 (NOU-INTRAT): Grupul Carrefour România
14 dec. 2021 Lanţul de restaurante Maison des Crêpes, specializat în clătite, începe dezvoltarea în franciză cu patru unităţi şi aproape îşi dublează reţeaua
14 dec. 2021 Lanţul de restaurante Maison des Crêpes, specializat în clătite, începe dezvoltarea în franciză cu patru unităţi şi aproape îşi dublează reţeaua
14 dec. 2021 Lanţurile româneşti de cafenele şi restaurante îşi mută privirea către Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultură a clientului, orientată spre consum“
14 dec. 2021 Lanţurile româneşti de cafenele şi restaurante îşi mută privirea către Occident pentru expansiune. „Avantajul vine din partea de cultură a clientului, orientată spre consum“
13 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 15: Lidl Discount
13 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 15: Lidl Discount
13 dec. 2021 Impactul pandemiei asupra industriei de turism şi călătorii: În România, ponderea sectorului în PIB a scăzut de la 6% la 3% în 2020. România, printre ţările unde acest domeniu nu cântărea greu în economie nici înainte
13 dec. 2021 Impactul pandemiei asupra industriei de turism şi călătorii: În România, ponderea sectorului în PIB a scăzut de la 6% la 3% în 2020. România, printre ţările unde acest domeniu nu cântărea greu în economie nici înainte
13 dec. 2021 De cât timp mai avem nevoie să ajungem la puterea de cumpărare din vest? Decalajul se reduce. În 2020 era la puţin peste 40%, acum la jumătate faţă de media UE. România ocupă locul 31 între 42 de ţări europene în funcţie de puterea de cumpărare per capita
13 dec. 2021 De cât timp mai avem nevoie să ajungem la puterea de cumpărare din vest? Decalajul se reduce. În 2020 era la puţin peste 40%, acum la jumătate faţă de media UE. România ocupă locul 31 între 42 de ţări europene în funcţie de puterea de cumpărare per capita
13 dec. 2021 Reţeaua 5 to go vrea să deschidă 200 de noi unităţi în 2022 şi să atingă borna de 500 de cafenele. Compania va încheia anul cu afaceri de 13,5 milioane de euro, peste aşteptări şi un nivel aproape dublu faţă de 2020
13 dec. 2021 Reţeaua 5 to go vrea să deschidă 200 de noi unităţi în 2022 şi să atingă borna de 500 de cafenele. Compania va încheia anul cu afaceri de 13,5 milioane de euro, peste aşteptări şi un nivel aproape dublu faţă de 2020
11 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 12: Kaufland România SCS
11 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 12: Kaufland România SCS
10 dec. 2021 Multe, dar mai mici. Şapte fonduri de private equity au semnat zece achiziţii noi pe piaţa locală în acest an
10 dec. 2021 Multe, dar mai mici. Şapte fonduri de private equity au semnat zece achiziţii noi pe piaţa locală în acest an
10 dec. 2021 InterstarChim, producătorul Igienol şi BioCarpet, are un nou director general, un expat care a lucrat 15 ani în P&G
10 dec. 2021 InterstarChim, producătorul Igienol şi BioCarpet, are un nou director general, un expat care a lucrat 15 ani în P&G
10 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Ce mutări au realizat investitorii financiari în România în 2021: Şapte fonduri de investiţii au făcut tranzacţii noi pe piaţa locală, în timp ce alţi cinci jucători şi-au consolidat prezenţa prin achiziţii de tip bolt-on. Un singur exit în acest an
10 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Ce mutări au realizat investitorii financiari în România în 2021: Şapte fonduri de investiţii au făcut tranzacţii noi pe piaţa locală, în timp ce alţi cinci jucători şi-au consolidat prezenţa prin achiziţii de tip bolt-on. Un singur exit în acest an
09 dec. 2021 Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai valoroase zece branduri de modă din lume nu şi-au pus România pe hartă. Japonezii de la Uniqlo, chinezii de la ANTA şi canadienii de la Lululemon nu sunt prezenţi pe plan local
09 dec. 2021 Cine lipseşte din România. Trei dintre cele mai valoroase zece branduri de modă din lume nu şi-au pus România pe hartă. Japonezii de la Uniqlo, chinezii de la ANTA şi canadienii de la Lululemon nu sunt prezenţi pe plan local
09 dec. 2021 Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată
09 dec. 2021 Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată
09 dec. 2021 Profitul grupului versus profitul din România al unora dintre cele mai mari jucători din FMCG: 11 din 15 companii raportează marje mai mici pe plan local de până la de 15-20 ori
09 dec. 2021 Profitul grupului versus profitul din România al unora dintre cele mai mari jucători din FMCG: 11 din 15 companii raportează marje mai mici pe plan local de până la de 15-20 ori
08 dec. 2021 Harta puterii de cumpărare în România: Un locuitor din Bucureşti are de cheltuială de 2,5 ori mai mulţi bani ca unul din Moldova. Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, faţă de bugetul de 5.300 de euro în cea mai săracă regiune a ţării, Moldova
08 dec. 2021 Harta puterii de cumpărare în România: Un locuitor din Bucureşti are de cheltuială de 2,5 ori mai mulţi bani ca unul din Moldova. Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, faţă de bugetul de 5.300 de euro în cea mai săracă regiune a ţării, Moldova
08 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 5: Dante International
08 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii 2021. Locul 5: Dante International
08 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Harta puterii de cumpărare în România: Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, aproape de media europeană. Moldova e codaşă cu de 2,5 ori mai puţin. România are o putere de cumpărare medie la nivel naţional de 7.453 de euro per capita, ceea ce înseamnă 49,5% din nivelul mediu european
08 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Harta puterii de cumpărare în România: Locuitorii din Bucureşti au peste 13.000 de euro per capita pe an de cheltuială, aproape de media europeană. Moldova e codaşă cu de 2,5 ori mai puţin. România are o putere de cumpărare medie la nivel naţional de 7.453 de euro per capita, ceea ce înseamnă 49,5% din nivelul mediu european
08 dec. 2021 CEWE, o companie care oferă servicii foto şi care e prezentă în marile magazine, estimează afaceri de 4 mil. euro anul viitor, plus 10%. Printre reţelele partenere se numără Auchan, Altex şi Mediagalaxy, dm drogerie markt, Carrefour, Cora şi Kaufland
08 dec. 2021 CEWE, o companie care oferă servicii foto şi care e prezentă în marile magazine, estimează afaceri de 4 mil. euro anul viitor, plus 10%. Printre reţelele partenere se numără Auchan, Altex şi Mediagalaxy, dm drogerie markt, Carrefour, Cora şi Kaufland
08 dec. 2021 Multinaţionalele din FMCG raportează în România marje de profit de până la de 15-20 de ori mai mici decât global. Spre exemplu, P&G are în România o marjă de 1,7%, în timp ce la nivel global are o marjă de 5,18%; Unilever are în România o marjă de profit 1,2%, iar la nivel global de 12%. Sunt şi multinaţionale care au în România aceleaşi marje ca la nivel internaţional
07 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Multinaţionalele din industria alimentară nu au deschis nicio fabrică mare de la zero în România în ultimul deceniu, dar au închis mai multe unităţi de producţie. De ce?
07 dec. 2021 ANALIZĂ ZF. Multinaţionalele din industria alimentară nu au deschis nicio fabrică mare de la zero în România în ultimul deceniu, dar au închis mai multe unităţi de producţie. De ce?
07 dec. 2021 Ciprian Roşca, Cramele Recaş: Anul 2021 a fost unul hibrid, pus sub semnul imprevizibilului. Totuşi, estimăm o creştere de 15-20% a cifrei de afaceri
07 dec. 2021 Ciprian Roşca, Cramele Recaş: Anul 2021 a fost unul hibrid, pus sub semnul imprevizibilului. Totuşi, estimăm o creştere de 15-20% a cifrei de afaceri
07 dec. 2021 Kärcher renunţă la colaborarea cu Electroargeş la scurtă vreme după ce germanii au inaugurat o a doua fabrică proprie pe plan local. Circa 85% din businessul firmei româneşti venea din acest contract
06 dec. 2021 Cele mai valoroase 25 de afaceri antreprenoriale româneşti sunt evaluate la peste 200 mld. lei. Cinci nume noi îşi fac loc în top. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“ - evaluate la peste 5 mld. lei (1 mld. euro), iar alte cinci vin tare din urmă
06 dec. 2021 Cele mai valoroase 25 de afaceri antreprenoriale româneşti sunt evaluate la peste 200 mld. lei. Cinci nume noi îşi fac loc în top. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“ - evaluate la peste 5 mld. lei (1 mld. euro), iar alte cinci vin tare din urmă
06 dec. 2021 România nu are niciun oraş în top 100 cele mai populare destinaţii turistice din lume. Praga e pe locul 13 la nivel mondial. Ungaria, Polonia, Cehia, Ucraina şi Estonia sunt ţări din estul Europei care au cel puţin un oraş în top 100
06 dec. 2021 România nu are niciun oraş în top 100 cele mai populare destinaţii turistice din lume. Praga e pe locul 13 la nivel mondial. Ungaria, Polonia, Cehia, Ucraina şi Estonia sunt ţări din estul Europei care au cel puţin un oraş în top 100
06 dec. 2021 Profi a deschis 154 de magazine noi în primele unsprezece luni din 2021. Aproape jumătate sunt la sate. Anul acesta se profilează a fi primul de după 2017 în care retailerul va deschide mai puţin de 200 de supermarketuri şi magazine de proximitate
06 dec. 2021 Profi a deschis 154 de magazine noi în primele unsprezece luni din 2021. Aproape jumătate sunt la sate. Anul acesta se profilează a fi primul de după 2017 în care retailerul va deschide mai puţin de 200 de supermarketuri şi magazine de proximitate
06 dec. 2021 Spaniolii de la Inditex se gândesc să închidă magazinul Zara de la Unirii după ce traficul pietonal şi zona au scăzut puternic în pandemie
06 dec. 2021 Spaniolii de la Inditex se gândesc să închidă magazinul Zara de la Unirii după ce traficul pietonal şi zona au scăzut puternic în pandemie
06 dec. 2021 De ce nu investesc multinaţionalele din industria alimentară în proiecte de tip greenfield în România? Ultima investiţie de la zero, de peste 50 mil. euro, aparţine producătorului de lactate Olympus la Braşov şi datează din 2011
06 dec. 2021 De ce nu investesc multinaţionalele din industria alimentară în proiecte de tip greenfield în România? Ultima investiţie de la zero, de peste 50 mil. euro, aparţine producătorului de lactate Olympus la Braşov şi datează din 2011
05 dec. 2021 Gigantul spaniol Inditex ia în calcul închiderea magazinului Zara de la parterul Unirea Shopping Center la 12 ani de la inaugurare. Unitatea a fost deschisă în primăvara lui 2009 în urma unei investiţii de 10 mil. euro în amenajare, chirie şi stoc iniţial, conform datelor ZF de la acea vreme
05 dec. 2021 Gigantul spaniol Inditex ia în calcul închiderea magazinului Zara de la parterul Unirea Shopping Center la 12 ani de la inaugurare. Unitatea a fost deschisă în primăvara lui 2009 în urma unei investiţii de 10 mil. euro în amenajare, chirie şi stoc iniţial, conform datelor ZF de la acea vreme
02 dec. 2021 ZF Top 100 cele mai valoroase companii. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17%
02 dec. 2021 ZF Top 100 cele mai valoroase companii. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17%
02 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii din România 2021. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“, iar alte cinci vin tare din urmă
02 dec. 2021 Top 100 cele mai valoroase companii din România 2021. România are cinci afaceri antreprenoriale „unicorn“, iar alte cinci vin tare din urmă
02 dec. 2021 Alexandrion: Estimăm că vânzările totale ale grupului, pentru toate categoriile de băuturi, vor depăşi 1 miliard de lei în 2021. Alexandrion, la nivel de grup, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproape 955 mil. lei (200 mil. euro), conform datelor comunicate anterior de companie
02 dec. 2021 Alexandrion: Estimăm că vânzările totale ale grupului, pentru toate categoriile de băuturi, vor depăşi 1 miliard de lei în 2021. Alexandrion, la nivel de grup, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproape 955 mil. lei (200 mil. euro), conform datelor comunicate anterior de companie
02 dec. 2021 Subway a închis cinci restaurante în România în ultimele şase luni, dintre care şi cel din Piaţa Victoriei, primul inaugurat pe piaţa locală. Subway a intrat pe piaţa locală acum circa nouă ani cu un restaurant în Capitală şi a ajuns la 34 de unităţi astăzi
02 dec. 2021 Anuarul Top 100 cele mai valoroase companii din România, ediţia a 16-a. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri din România valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17%
02 dec. 2021 Anuarul Top 100 cele mai valoroase companii din România, ediţia a 16-a. Cele 3.600 de hipermarketuri şi supermarketuri din România valorează peste 50 mld. lei. Toate reţelele sunt evaluate în creştere în vreme de pandemie. Ritmul de creştere variază de la 5 la 17%
02 dec. 2021 Impactul pandemiei asupra pieţei berii: PET-ul a revenit pe creştere după cinci ani de declin, în timp ce sticla a pierdut teren. România a consumat anul trecut 16,75 milioane de hectolitri de bere, respectiv peste 7 litri lunar per capita
01 dec. 2021 Anul financiar 2020 în cifre: magazinele Auchan au avut în România, în medie, aproape 200.000 de clienţi pe zi. Bonul mediu a cuprins 13 produse în valoare de 83 de leiv
01 dec. 2021 Anul financiar 2020 în cifre: magazinele Auchan au avut în România, în medie, aproape 200.000 de clienţi pe zi. Bonul mediu a cuprins 13 produse în valoare de 83 de leiv
01 dec. 2021 Piaţa muncii va deveni tot mai dificilă pentru angajatori în condiţiile creşterii economice, digitalizării accelerate şi schimbărilor în modul de lucru. Oamenii vor flexibilitate şi joburi atractive