28 feb. 2022 |
Adrian Pascu, Danone Ucraina: E posibil să apară o criză alimentară în Ucraina, marea problemă e transportul. Un drum care înainte dura 6-8 ore se efectuează acum în 18-24 de ore |
28 feb. 2022 |
Adrian Pascu, Danone Ucraina: E posibil să apară o criză alimentară în Ucraina, marea problemă e transportul. Un drum care înainte dura 6-8 ore se efectuează acum în 18-24 de ore |
28 feb. 2022 |
Natalia Frol, magazinele ruseşti Berezka: E prea devreme să resimţim impactul războiului, unele persoane vin şi din curiozitate |
28 feb. 2022 |
Natalia Frol, magazinele ruseşti Berezka: E prea devreme să resimţim impactul războiului, unele persoane vin şi din curiozitate |
28 feb. 2022 |
ZF Live. Ionuţ Ilie, general manager ice cream Unilever South Central Europe: În 2022, oamenii se vor orienta către produse mai ieftine, încercând să echilibreze valoarea coşului de cumpărături. Factorul psihologic joacă un rol cheie în comportamentul de consum |
28 feb. 2022 |
ZF Live. Ionuţ Ilie, general manager ice cream Unilever South Central Europe: În 2022, oamenii se vor orienta către produse mai ieftine, încercând să echilibreze valoarea coşului de cumpărături. Factorul psihologic joacă un rol cheie în comportamentul de consum |
28 feb. 2022 |
Paradoxul producţiei de textile: Marii jucători din industria luxului, în frunte cu Prada şi Moncler, investesc în noi fabrici, în timp ce micile unităţi de producţie se afundă în insolvenţă. Salariile rămân sub 500 de euro |
28 feb. 2022 |
Paradoxul producţiei de textile: Marii jucători din industria luxului, în frunte cu Prada şi Moncler, investesc în noi fabrici, în timp ce micile unităţi de producţie se afundă în insolvenţă. Salariile rămân sub 500 de euro |
25 feb. 2022 |
Natalia Frol, magazinele Berezka: Ne aşteptăm să întâmpinăm probleme de aprovizionare la produsele din Rusia şi Ucraina, dar căutăm alternative |
25 feb. 2022 |
Natalia Frol, magazinele Berezka: Ne aşteptăm să întâmpinăm probleme de aprovizionare la produsele din Rusia şi Ucraina, dar căutăm alternative |
25 feb. 2022 |
Cum a trăit un manager român ultimele zile în Ucraina: Serviciul care se ocupă de securitatea angajaţilor la nivel de grup mi-a solicitat să evacuez familia şi apoi să iau orice avion înspre o ţară UE. Orice operaţiune neesenţială a fost închisă până luni |
25 feb. 2022 |
Cum a trăit un manager român ultimele zile în Ucraina: Serviciul care se ocupă de securitatea angajaţilor la nivel de grup mi-a solicitat să evacuez familia şi apoi să iau orice avion înspre o ţară UE. Orice operaţiune neesenţială a fost închisă până luni |
25 feb. 2022 |
Eugen Anicescu, Coface: Criza geopolitică va mai pune puţin plumb în picioarele economiei globale, aşa că trebuie să ne bază mai mult pe noi. Intrăm într-o eră a incertitudinii! |
25 feb. 2022 |
Eugen Anicescu, Coface: Criza geopolitică va mai pune puţin plumb în picioarele economiei globale, aşa că trebuie să ne bază mai mult pe noi. Intrăm într-o eră a incertitudinii! |
25 feb. 2022 |
Polonezii de la CCC au recrutat primul executiv român la cârma operaţiunilor locale. Anterior, Bianca Grama a lucrat timp de un deceniu pentru Marionnaud |
25 feb. 2022 |
Polonezii de la CCC au recrutat primul executiv român la cârma operaţiunilor locale. Anterior, Bianca Grama a lucrat timp de un deceniu pentru Marionnaud |
25 feb. 2022 |
Cât valorează „made in Romania“: Brandul de ţară al României este evaluat la 178 mld. dolari, cu 11% mai mult decât în primul an de pandemie |
25 feb. 2022 |
Cât valorează „made in Romania“: Brandul de ţară al României este evaluat la 178 mld. dolari, cu 11% mai mult decât în primul an de pandemie |
25 feb. 2022 |
O nouă fabrică în România: Compania care construieşte o fabrică unde va angaja sute de persoane |
24 feb. 2022 |
Sorin Stancu, SMYK All for Kids România: Anul 2022 a început cu provocări de natură economică. Creşterea costurilor şi asigurarea unui flux optim de aprovizionare, principalele temeri pe lângă pandemie. Polonezii de la SMYK All for Kids au 24 de magazine în România |
24 feb. 2022 |
Sorin Stancu, SMYK All for Kids România: Anul 2022 a început cu provocări de natură economică. Creşterea costurilor şi asigurarea unui flux optim de aprovizionare, principalele temeri pe lângă pandemie. Polonezii de la SMYK All for Kids au 24 de magazine în România |
23 feb. 2022 |
Harta tranzacţiilor din Europa emergentă în 2021: România se află pe locul patru după numărul de acorduri M&A din 2021, depăşită doar de pieţe mari ca Rusia, Polonia şi Turcia |
23 feb. 2022 |
Harta tranzacţiilor din Europa emergentă în 2021: România se află pe locul patru după numărul de acorduri M&A din 2021, depăşită doar de pieţe mari ca Rusia, Polonia şi Turcia |
23 feb. 2022 |
Discounterul polonez de modă Pepco a deschis peste 50 de magazine în ultimul an în România, depăşind pragul de 370 de unităţi |
23 feb. 2022 |
Discounterul polonez de modă Pepco a deschis peste 50 de magazine în ultimul an în România, depăşind pragul de 370 de unităţi |
23 feb. 2022 |
România se află pe locul patru după numărul total de tranzacţii între cele 15 ţări din Europa emergentă, dar ca valoare medie coboară spre coada clasamentului. Pe plan local s-au semnat anul trecut 195 de dealuri cu o valoare totală de 3,27 mld. euro |
23 feb. 2022 |
România se află pe locul patru după numărul total de tranzacţii între cele 15 ţări din Europa emergentă, dar ca valoare medie coboară spre coada clasamentului. Pe plan local s-au semnat anul trecut 195 de dealuri cu o valoare totală de 3,27 mld. euro |
22 feb. 2022 |
Creşterile de preţuri din 2021 au influenţat deja comportamentul de consum: Românii au căutat oferte în online, au mers mai des în magazinele de discount şi s-au orientat către produse mai ieftine şi către mărci private |
22 feb. 2022 |
Creşterile de preţuri din 2021 au influenţat deja comportamentul de consum: Românii au căutat oferte în online, au mers mai des în magazinele de discount şi s-au orientat către produse mai ieftine şi către mărci private |
22 feb. 2022 |
Luciano Santel, membru executiv în consiliul director al Moncler: Fabrica din Bacău este singura unitate de producţie din afara Italiei deţinută de Moncler. După extinderea operaţiunilor, 20% din producţie vor fi „made in Romania“ |
22 feb. 2022 |
Luciano Santel, membru executiv în consiliul director al Moncler: Fabrica din Bacău este singura unitate de producţie din afara Italiei deţinută de Moncler. După extinderea operaţiunilor, 20% din producţie vor fi „made in Romania“ |
21 feb. 2022 |
Vânzările Arctic au crescut cu circa 5% în 2021, trase în jos de un T4 când declinul s-a apropiat de 20% |
21 feb. 2022 |
Vânzările Arctic au crescut cu circa 5% în 2021, trase în jos de un T4 când declinul s-a apropiat de 20% |
21 feb. 2022 |
Grupul italian din industria modei de lux Moncler investeşte 10 mil. euro în extinderea operaţiunilor din România. Gigantul construieşte o nouă fabrică la Bacău, în care va angaja 300 de oameni |
21 feb. 2022 |
Grupul italian din industria modei de lux Moncler investeşte 10 mil. euro în extinderea operaţiunilor din România. Gigantul construieşte o nouă fabrică la Bacău, în care va angaja 300 de oameni |
21 feb. 2022 |
Gigantul din industria luxului Prada devine singurul proprietar al fabricii de la Sibiu, România, după ce cumpără 20% de la o antreprenoare locală. Prada are în total 23 de unităţi de producţie dintre care 20 în Italia şi câte una în Marea Britanie, Franţa şi România. Pe plan local, grupul dezvoltă o nouă fabrică |
21 feb. 2022 |
Gigantul din industria luxului Prada devine singurul proprietar al fabricii de la Sibiu, România, după ce cumpără 20% de la o antreprenoare locală. Prada are în total 23 de unităţi de producţie dintre care 20 în Italia şi câte una în Marea Britanie, Franţa şi România. Pe plan local, grupul dezvoltă o nouă fabrică |
21 feb. 2022 |
Vânzările Arctic au crescut cu circa 5% în 2021 după un T4 dificil, pe minus. „Am rămas lideri, Arctic şi Beko fiind brandurile numărul 1 şi respectiv 2 din piaţă“. Compania a obţinut în 2020 afaceri de peste 2,7 mld. lei, în urcare de la 2,5 mld. lei în anul anterior |
21 feb. 2022 |
Vânzările Arctic au crescut cu circa 5% în 2021 după un T4 dificil, pe minus. „Am rămas lideri, Arctic şi Beko fiind brandurile numărul 1 şi respectiv 2 din piaţă“. Compania a obţinut în 2020 afaceri de peste 2,7 mld. lei, în urcare de la 2,5 mld. lei în anul anterior |
21 feb. 2022 |
Ce deţine în România gigantul LVMH, cel mai puternic jucător din industria luxului din lume: cinci companii cu afaceri de 100 mil. euro, dintre care două în producţie |
21 feb. 2022 |
Ce deţine în România gigantul LVMH, cel mai puternic jucător din industria luxului din lume: cinci companii cu afaceri de 100 mil. euro, dintre care două în producţie |
20 feb. 2022 |
Business MAGAZIN. După două decenii, câţiva antreprenori români îşi fac curaj să iasă pe pieţele externe. Ce câştigă şi ce pierd. ”Ne-au trebuit opt ani să rupem mitul că dacă vii din România sau din Estul Europei este o problemă” |
20 feb. 2022 |
Business MAGAZIN. După două decenii, câţiva antreprenori români îşi fac curaj să iasă pe pieţele externe. Ce câştigă şi ce pierd. ”Ne-au trebuit opt ani să rupem mitul că dacă vii din România sau din Estul Europei este o problemă” |
20 feb. 2022 |
Grupul de modă Prada cumpără 20% dintr-o fabrică din România şi devine singurul acţionar al unităţii de producţie încălţăminte din Sibiu. Vânzătoarea este antreprenoarea Andreea Sabău |
20 feb. 2022 |
Grupul de modă Prada cumpără 20% dintr-o fabrică din România şi devine singurul acţionar al unităţii de producţie încălţăminte din Sibiu. Vânzătoarea este antreprenoarea Andreea Sabău |
18 feb. 2022 |
InterstarChim, care vinde Igieniol, aduce un executiv de la Coca-Cola Grecia să coordoneze vânzările afacerii de 180 mil. lei din România. Compania deţine atât operaţiuni de producţie, cât şi de import şi distribuţie în România |
18 feb. 2022 |
InterstarChim, care vinde Igieniol, aduce un executiv de la Coca-Cola Grecia să coordoneze vânzările afacerii de 180 mil. lei din România. Compania deţine atât operaţiuni de producţie, cât şi de import şi distribuţie în România |
18 feb. 2022 |
Românii sunt unii dintre marii consumatori de bere din Europa, dar preferă să bea acasă. Piaţa locală e la coada clasamentului în ceea ce priveşte consumul în HoReCa. Retailul reprezintă mai mult de 90% din vânzările totale de bere din România |
18 feb. 2022 |
Românii sunt unii dintre marii consumatori de bere din Europa, dar preferă să bea acasă. Piaţa locală e la coada clasamentului în ceea ce priveşte consumul în HoReCa. Retailul reprezintă mai mult de 90% din vânzările totale de bere din România |
17 feb. 2022 |
Grupul german Metro: „Valoarea capitalurilor proprii e de 225 mil. euro în România”. Nemţii au local atât operaţiuni de comerţ, cât şi o serie de proprietăţi imobiliare |
17 feb. 2022 |
Românii sunt codaşii Europei la consumul de bere în HoReCa, acest canal contribuind cu doar 8% la vânzări. În pandemie, cota de piaţă a restaurantelor şi barurilor scăzut la jumătate, crescând puternic retailul |
16 feb. 2022 |
Lucian Vilău, un executiv român, a fost promovat să se ocupe de strategia grupului Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, în regiune. Anterior, el a fost CFO al operaţiunilor din Cehia ale companiei |
16 feb. 2022 |
Grupul german Metro îşi evaluează businessul din România la 225 mil. euro. Nemţii au local atât operaţiuni de comerţ, cât şi o serie de proprietăţi imobiliare. Metro Cash & Carry România are o reţea proprie de 30 de magazine, iar dintre acestea o parte sunt amplasate pe terenuri proprii |
16 feb. 2022 |
Grupul de pariuri sportive Superbet l-a recrutat în funcţia de CFO pe Sean Wilkins, un expat care a lucrat anterior în turism. Anul trecut Superbet a făcut alte patru numiri în top management, fiind vorba de patru români |
01 feb. 2022 |
Mircea Turdean, Farmec Cluj-Napoca: Produsele de brand generează marje de profit mai mari decât cele generice. Ele pot fi exportate şi pot contribui la îmbunătăţirea brandului de ţară |
01 feb. 2022 |
Mircea Turdean, Farmec Cluj-Napoca: Produsele de brand generează marje de profit mai mari decât cele generice. Ele pot fi exportate şi pot contribui la îmbunătăţirea brandului de ţară |