31 mar. 2022 |
Românii au cumpărat ceasuri Rolex de 70 de milioane de lei anul trecut, businessul importatorului mărcii de lux crescând în al doilea an de pandemie cu 70%, la un nivel maxim istoric |
31 mar. 2022 |
Românii au cumpărat ceasuri Rolex de 70 de milioane de lei anul trecut, businessul importatorului mărcii de lux crescând în al doilea an de pandemie cu 70%, la un nivel maxim istoric |
31 mar. 2022 |
Magazinele din România ale Inditex, proprietarul Zara, sunt mai profitabile decât cele din Germania, Ungaria sau Polonia, ţări mai puternice economic şi cu salarii mai mari. Fiecare dintre cele 142 de magazine Inditex în România a obţinut în 2021 un profit mediu înainte de taxe de 465.000 de euro |
31 mar. 2022 |
Magazinele din România ale Inditex, proprietarul Zara, sunt mai profitabile decât cele din Germania, Ungaria sau Polonia, ţări mai puternice economic şi cu salarii mai mari. Fiecare dintre cele 142 de magazine Inditex în România a obţinut în 2021 un profit mediu înainte de taxe de 465.000 de euro |
30 mar. 2022 |
Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: Brandurile retrase din Rusia şi Ucraina ca urmare a războiului se uită către România. Retaileri din Polonia şi Turcia vor intensifica dezvoltarea locală |
30 mar. 2022 |
Oana Diaconescu, head of leasing Iulius: Brandurile retrase din Rusia şi Ucraina ca urmare a războiului se uită către România. Retaileri din Polonia şi Turcia vor intensifica dezvoltarea locală |
30 mar. 2022 |
Afaceri imune la crize. Importatorul Rolex şi-a dublat businessul în cei doi ani de pandemie, la 70 mil. lei. Marja netă de profit merge spre 20% |
30 mar. 2022 |
Afaceri imune la crize. Importatorul Rolex şi-a dublat businessul în cei doi ani de pandemie, la 70 mil. lei. Marja netă de profit merge spre 20% |
29 mar. 2022 |
Cei mai bogaţi 20% dintre români sunt „responsabili” pentru 43% din cheltuielile de bunuri şi servicii |
29 mar. 2022 |
Cei mai bogaţi 20% dintre români sunt „responsabili” pentru 43% din cheltuielile de bunuri şi servicii |
28 mar. 2022 |
Trei direcţii de dezvoltare pentru următoarele trei decenii |
28 mar. 2022 |
Trei direcţii de dezvoltare pentru următoarele trei decenii |
28 mar. 2022 |
Universitatea Yale împarte companiile în cinci categorii în funcţie de ce decizie au luat privind piaţa din Rusia. Cine sunt cele care au rămas să facă business? În total, sunt circa 450 de companii care şi-au anunţat retragerea totală sau parţială de pe această piaţă |
28 mar. 2022 |
Universitatea Yale împarte companiile în cinci categorii în funcţie de ce decizie au luat privind piaţa din Rusia. Cine sunt cele care au rămas să facă business? În total, sunt circa 450 de companii care şi-au anunţat retragerea totală sau parţială de pe această piaţă |
26 mar. 2022 |
Ce importă din Ucraina şi ce exportă companiile româneşti spre aceeaşi piaţă: Dacia, Arctic, P&G şi patru producători de modă îşi găsesc loc în top 20 de exportatori. Mai multe companii mari din industrie, dar şi Nestle, între importatori |
25 mar. 2022 |
Marile reţele vor să implementeze câteva sute de noi case self-checkout în 2022. Astăzi sunt 1.500-2.000 în toată România. În unele reţele, trei din zece case sunt de tip self-checkout, fără casier |
25 mar. 2022 |
Marile reţele vor să implementeze câteva sute de noi case self-checkout în 2022. Astăzi sunt 1.500-2.000 în toată România. În unele reţele, trei din zece case sunt de tip self-checkout, fără casier |
25 mar. 2022 |
Inditex a renunţat la unul dintre cele opt branduri ale sale. Toate magazinele Uterque au fost închise, inclusiv cel din Băneasa Shopping City |
25 mar. 2022 |
Inditex a renunţat la unul dintre cele opt branduri ale sale. Toate magazinele Uterque au fost închise, inclusiv cel din Băneasa Shopping City |
25 mar. 2022 |
Analiză ZF. Cum arată magazinul viitorului: Retailerii deschid tot mai multe case de marcat fără casier. În unele reţele, trei din zece case sunt de tip self-checkout |
25 mar. 2022 |
Analiză ZF. Cum arată magazinul viitorului: Retailerii deschid tot mai multe case de marcat fără casier. În unele reţele, trei din zece case sunt de tip self-checkout |
24 mar. 2022 |
Mărcile private au ajuns să mănânce 22% din vânzările de alimente, iar inflaţia va fi combustibil suplimentar pentru aceste produse. Anual, românii cheltuie 3-3,6 mld. euro pe bunurile FMCG ce poartă mărcile retailerilor |
24 mar. 2022 |
Mărcile private au ajuns să mănânce 22% din vânzările de alimente, iar inflaţia va fi combustibil suplimentar pentru aceste produse. Anual, românii cheltuie 3-3,6 mld. euro pe bunurile FMCG ce poartă mărcile retailerilor |
24 mar. 2022 |
Analiză ZF. Vânzările de mărci private iau avânt, cu un plus 15% în 2021, iar inflaţia le suflă şi mai mult vânt în pânze. Anual românii cheltuie 3-3,6 mld. euro pe mărcile retailerilor |
24 mar. 2022 |
Producătorul de vinuri Villa Vinèa şi-a majorat vânzările cu 23% în 2021 după ce segmentul HoReCa a revenit la nivelul de dinainte de pandemie. Crama din judeţul Mureş a înregistrat o cifră de afaceri de 3,8 mil. lei, cel mai bun rezultat de până acum |
24 mar. 2022 |
Producătorul de vinuri Villa Vinèa şi-a majorat vânzările cu 23% în 2021 după ce segmentul HoReCa a revenit la nivelul de dinainte de pandemie. Crama din judeţul Mureş a înregistrat o cifră de afaceri de 3,8 mil. lei, cel mai bun rezultat de până acum |
23 mar. 2022 |
Szabolcs Nemes, Roland Berger România: Online-ul ar putea ajunge la 3% din comerţul alimentar la final de 2022, faţă de 1% astăzi, susţinut de jucătorii existenţi, dar şi de cei nou-intraţi |
23 mar. 2022 |
Szabolcs Nemes, Roland Berger România: Online-ul ar putea ajunge la 3% din comerţul alimentar la final de 2022, faţă de 1% astăzi, susţinut de jucătorii existenţi, dar şi de cei nou-intraţi |
23 mar. 2022 |
Călin Costinaş, deputy CEO la Profi: Menţinem bugetul de investiţii din 2021, dar deschidem mai puţine magazine noi, remodelând mai multe dintre cele existente |
23 mar. 2022 |
Călin Costinaş, deputy CEO la Profi: Menţinem bugetul de investiţii din 2021, dar deschidem mai puţine magazine noi, remodelând mai multe dintre cele existente |
23 mar. 2022 |
Mircea Turdean, director general, Farmec: Lohnul şi asamblarea nu creează un avantaj durabil, e nevoie de investiţii româneşti şi de branduri proprii autohtone pentru o dezvoltare durabilă |
23 mar. 2022 |
Mircea Turdean, director general, Farmec: Lohnul şi asamblarea nu creează un avantaj durabil, e nevoie de investiţii româneşti şi de branduri proprii autohtone pentru o dezvoltare durabilă |
22 mar. 2022 |
Coface: Producţia de haine, construcţiile şi HoReCa au dat cele mai multe insolvenţe raportat la numărul de firme active din sector |
22 mar. 2022 |
Coface: Producţia de haine, construcţiile şi HoReCa au dat cele mai multe insolvenţe raportat la numărul de firme active din sector |
22 mar. 2022 |
La nivelul întregii economii, media de firme intrate în incapacitate de plată raportat la 1.000 de companii active e de sub 20. Numărul e de două ori mai mare decât media din regiune, de 11 firme insolvente la 1.000 active |
22 mar. 2022 |
La nivelul întregii economii, media de firme intrate în incapacitate de plată raportat la 1.000 de companii active e de sub 20. Numărul e de două ori mai mare decât media din regiune, de 11 firme insolvente la 1.000 active |
22 mar. 2022 |
Antreprenori locali. Mircea Turdean, Farmec: Lohn-ul şi asamblarea sunt soluţii riscante şi pe termen scurt. E nevoie de investiţii locale şi de branduri proprii |
22 mar. 2022 |
Antreprenori locali. Mircea Turdean, Farmec: Lohn-ul şi asamblarea sunt soluţii riscante şi pe termen scurt. E nevoie de investiţii locale şi de branduri proprii |
21 mar. 2022 |
Ce importă din Ucraina şi ce exportă companiile româneşti spre aceeaşi piaţă: Dacia, Arctic, P&G şi patru producători de modă îşi găsesc loc în top 20 de exportatori. Mai multe companii mari din industrie, dar şi Nestle, între importatori |
21 mar. 2022 |
Mircea Moga, CEO al Mega Image: Nu mai este de ajuns să fii în proximitatea clientului doar fizic. Sortimentaţia trebuie să fie relevantă şi variată |
21 mar. 2022 |
Mircea Moga, CEO al Mega Image: Nu mai este de ajuns să fii în proximitatea clientului doar fizic. Sortimentaţia trebuie să fie relevantă şi variată |
17 mar. 2022 |
Top 10 exportatori locali către Rusia în 2021: Dacia, P&G, Philips şi Chimcomplex, printre marii exportatori. Aceste firme sunt cele care sunt lovite direct de restricţiile impuse Rusiei de lumea occidentală ca urmare a războiului de la graniţă |
17 mar. 2022 |
Top 10 exportatori locali către Rusia în 2021: Dacia, P&G, Philips şi Chimcomplex, printre marii exportatori. Aceste firme sunt cele care sunt lovite direct de restricţiile impuse Rusiei de lumea occidentală ca urmare a războiului de la graniţă |
17 mar. 2022 |
Topul celor mai mari importatori şi exportatori locali din şi către Rusia în 2021: Dacia, P&G, Philips şi Chimcomplex, printre marii exportatori către Rusia. Clasamentul importatorilor e dominat de companii din energie |
17 mar. 2022 |
Topul celor mai mari importatori şi exportatori locali din şi către Rusia în 2021: Dacia, P&G, Philips şi Chimcomplex, printre marii exportatori către Rusia. Clasamentul importatorilor e dominat de companii din energie |
17 mar. 2022 |
Alexandra Pascu, Arctic: Este esenţial să se investească în branduri româneşti. Există o categorie de consumatori care îşi doreşte să susţină economia prin achiziţia de produse autohtone |
17 mar. 2022 |
Alexandra Pascu, Arctic: Este esenţial să se investească în branduri româneşti. Există o categorie de consumatori care îşi doreşte să susţină economia prin achiziţia de produse autohtone |
16 mar. 2022 |
Harta puterii de cumpărare. Doar 10 judeţe din România, în frunte cu Bucureştiul, au o putere de cumpărare aproape egală sau peste media naţională. Inflaţia galopantă ar putea înrăutăţi situaţia în 2022 |
16 mar. 2022 |
Harta puterii de cumpărare. Doar 10 judeţe din România, în frunte cu Bucureştiul, au o putere de cumpărare aproape egală sau peste media naţională. Inflaţia galopantă ar putea înrăutăţi situaţia în 2022 |
16 mar. 2022 |
Un indicator important al pieţei de M&A. Consiliul Concurenţei a autorizat în 2021 un total de 81 de tranzacţii, cele mai multe din ultimii 15 ani |
16 mar. 2022 |
Un indicator important al pieţei de M&A. Consiliul Concurenţei a autorizat în 2021 un total de 81 de tranzacţii, cele mai multe din ultimii 15 ani |
16 mar. 2022 |
Burger King a suspendat dezvoltarea în România şi în ţările din regiune. Francizatul, grupul polonez AmRest, păstrează însă restaurantele deja deschise |
16 mar. 2022 |
Burger King a suspendat dezvoltarea în România şi în ţările din regiune. Francizatul, grupul polonez AmRest, păstrează însă restaurantele deja deschise |
15 mar. 2022 |
Paradoxul comerţului tradiţional în pandemie: magazinele continuă să se închidă, dar cele care rămân au vânzări în creştere. Acest canal de vânzare are o cotă de piaţă de 37% în totalul pieţei de FMCG |
15 mar. 2022 |
Paradoxul comerţului tradiţional în pandemie: magazinele continuă să se închidă, dar cele care rămân au vânzări în creştere. Acest canal de vânzare are o cotă de piaţă de 37% în totalul pieţei de FMCG |
15 mar. 2022 |
Radu Savopol, reţeaua de cafenele 5 to go: Oraşele medii şi mici sunt un domeniu competitiv, dar cu potenţial de dezvoltare enorm |
15 mar. 2022 |
Radu Savopol, reţeaua de cafenele 5 to go: Oraşele medii şi mici sunt un domeniu competitiv, dar cu potenţial de dezvoltare enorm |
15 mar. 2022 |
Ce a însemnat 2021 pentru comerţul cu dominantă alimentară: Canalul de discount e principalul câştigător, în timp ce supermarketurile mari au cea mai slabă evoluţie. Tradiţionalul creşte ca vânzări deşi pierde jucători |
15 mar. 2022 |
Ce a însemnat 2021 pentru comerţul cu dominantă alimentară: Canalul de discount e principalul câştigător, în timp ce supermarketurile mari au cea mai slabă evoluţie. Tradiţionalul creşte ca vânzări deşi pierde jucători |
15 mar. 2022 |
Burger King sistează dezvoltarea pe piaţa din România. Restaurantele deja existente rămân deschise. Pe plan local, brandul american e prezent în sistem de franciză |
15 mar. 2022 |
Doar unu din patru judeţe are o putere de cumpărare aproape egală sau peste media naţională. Inflaţia galopantă riscă să ducă la scăderi pe linie în toată ţara |
15 mar. 2022 |
Doar unu din patru judeţe are o putere de cumpărare aproape egală sau peste media naţională. Inflaţia galopantă riscă să ducă la scăderi pe linie în toată ţara |
14 mar. 2022 |
Între oportunitate şi ameninţare pe plan economic: Ce impact poate avea asupra economiei româneşti ieşirea a circa 200 de mari companii occidentale din Rusia? |
13 mar. 2022 |
Războiul din Ucraina. Cum se va resimţi în economia românească plecarea a 200 de mari companii occidentale din Rusia? |
11 mar. 2022 |
Ionuţ Ardeleanu, Auchan România: Anul acesta se va intensifica lupta în retail, iar inflaţia va lovi în puterea de cumpărare |
11 mar. 2022 |
Ionuţ Ardeleanu, Auchan România: Anul acesta se va intensifica lupta în retail, iar inflaţia va lovi în puterea de cumpărare |
11 mar. 2022 |
Virgil Mândru, Tohani, despre importanţa asocierii în business: Nu ştiu câţi români ştiu numele unei crame din Bordeaux, însă de Bordeaux au auzit cu siguranţă. Aşa ar putea fi şi la noi |
11 mar. 2022 |
Virgil Mândru, Tohani, despre importanţa asocierii în business: Nu ştiu câţi români ştiu numele unei crame din Bordeaux, însă de Bordeaux au auzit cu siguranţă. Aşa ar putea fi şi la noi |
11 mar. 2022 |
Nestlé deschide a doua fabrică în Serbia, ţară unde vrea să investească 300 mil. euro în cinci ani. În România grupul vrea să crească vânzările bazate doar pe importuri |
11 mar. 2022 |
Nestlé deschide a doua fabrică în Serbia, ţară unde vrea să investească 300 mil. euro în cinci ani. În România grupul vrea să crească vânzările bazate doar pe importuri |
11 mar. 2022 |
Ionuţ Ardeleanu, director general al Auchan România: În 2022 vom vedea o concurenţă mai puternică în retail. Inflaţia va lovi în puterea de cumpărare |
11 mar. 2022 |
Ionuţ Ardeleanu, director general al Auchan România: În 2022 vom vedea o concurenţă mai puternică în retail. Inflaţia va lovi în puterea de cumpărare |
10 mar. 2022 |
Adelina Badea, Mobexpert: Producţia proprie este un avantaj în contextul inflaţionist. Vrem să eliminăm orice cost nu este absolut necesar. Grupul Mobexpert are producţie, logistică şi retail propriu |
10 mar. 2022 |
Adelina Badea, Mobexpert: Producţia proprie este un avantaj în contextul inflaţionist. Vrem să eliminăm orice cost nu este absolut necesar. Grupul Mobexpert are producţie, logistică şi retail propriu |
10 mar. 2022 |
Cătălin Pozdarie, Hervis: Mai puţin de 1% din produsele din magazinele noastre sunt „made in Romania“. Avem clăpari şi treninguri produse local, articole pe care le semnalizăm la raft |
10 mar. 2022 |
Cătălin Pozdarie, Hervis: Mai puţin de 1% din produsele din magazinele noastre sunt „made in Romania“. Avem clăpari şi treninguri produse local, articole pe care le semnalizăm la raft |
10 mar. 2022 |
P&G: Investiţia noastră la Urlaţi a atras şi alte companii în oraş şi în împrejurimi. România este pentru P&G un hub care deserveşte 12 pieţe, cu 60 mil. consumatori |
10 mar. 2022 |
P&G: Investiţia noastră la Urlaţi a atras şi alte companii în oraş şi în împrejurimi. România este pentru P&G un hub care deserveşte 12 pieţe, cu 60 mil. consumatori |
10 mar. 2022 |
Adelina Badea, CEO al Mobexpert: În contextul inflaţionist actual, importul ne afectează pe toţi, dar noi avem un avantaj – fabricile proprii |
10 mar. 2022 |
Adelina Badea, CEO al Mobexpert: În contextul inflaţionist actual, importul ne afectează pe toţi, dar noi avem un avantaj – fabricile proprii |
10 mar. 2022 |
Închiderile de fabrici din Rusia pot reprezenta o oportunitate de a atrage investiţii în alte ţări, chiar şi România? |
09 mar. 2022 |
Julien Munch, CEO al Carrefour România, un business de peste 12,7 mld. lei: Misiunea grupului este să venim cu soluţii pentru a încetini creşterea preţurilor |
09 mar. 2022 |
Julien Munch, CEO al Carrefour România, un business de peste 12,7 mld. lei: Misiunea grupului este să venim cu soluţii pentru a încetini creşterea preţurilor |
09 mar. 2022 |
Unilever România: Nu avem importuri din Ucraina, iar din Rusia venea doar un mic procent de produse de îngrijire personală. Am căutat deja alternative de producţie |
09 mar. 2022 |
Unilever România: Nu avem importuri din Ucraina, iar din Rusia venea doar un mic procent de produse de îngrijire personală. Am căutat deja alternative de producţie |
09 mar. 2022 |
Restructurare administrativă: gigantul spaniol Inditex, proprietarul Zara, şi-a mutat toată activitatea pe o singură entitate juridică. Anterior, fiecare dintre cele opt branduri ale grupului era operat pe o firmă separată |
09 mar. 2022 |
Restructurare administrativă: gigantul spaniol Inditex, proprietarul Zara, şi-a mutat toată activitatea pe o singură entitate juridică. Anterior, fiecare dintre cele opt branduri ale grupului era operat pe o firmă separată |
08 mar. 2022 |
Antreprenori locali. Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Ucraina şi Rusia ar fi contribuit, în condiţii normale, cu 7% la business în 2022 |
08 mar. 2022 |
Antreprenori locali. Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Ucraina şi Rusia ar fi contribuit, în condiţii normale, cu 7% la business în 2022 |
08 mar. 2022 |
Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Ucraina şi Rusia erau pieţe bune pentru noi şi cu potenţial foarte mare de creştere. Vânzările din cele două ţări contribuiau cu 7% la business. Pentru a compensa pierderea vânzărilor din cele două ţări, antreprenoarea a semnat noi parteneriate în state precum Irak şi Emiratele Arabe Unite |
08 mar. 2022 |
Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Ucraina şi Rusia erau pieţe bune pentru noi şi cu potenţial foarte mare de creştere. Vânzările din cele două ţări contribuiau cu 7% la business. Pentru a compensa pierderea vânzărilor din cele două ţări, antreprenoarea a semnat noi parteneriate în state precum Irak şi Emiratele Arabe Unite |
07 mar. 2022 |
Cum se vede războiul din Ucraina în lanţurile de supermarketuri din România: În apropierea graniţei cu Ucraina se manifestă o creştere a nivelului cumpărăturilor. Nu sunt probleme de stocuri. Lumea cumpără pentru a oferi refugiaţilor |
07 mar. 2022 |
Cum se vede războiul din Ucraina în lanţurile de supermarketuri din România: În apropierea graniţei cu Ucraina se manifestă o creştere a nivelului cumpărăturilor. Nu sunt probleme de stocuri. Lumea cumpără pentru a oferi refugiaţilor |
07 mar. 2022 |
România importa din Rusia scutece şi tampoane în valoare de peste 11 mil. euro. Una dintre cele mai mari fabrici ale P&G e în Rusia, unde americanii produc Pampers şi Always |
07 mar. 2022 |
România importa din Rusia scutece şi tampoane în valoare de peste 11 mil. euro. Una dintre cele mai mari fabrici ale P&G e în Rusia, unde americanii produc Pampers şi Always |
04 mar. 2022 |
Grupul ceh Rohlik a adus un expat ceh la conducerea operaţiunilor din România. El a lucrat anterior pentru Romtelecom şi NextGen |
04 mar. 2022 |
Grupul ceh Rohlik a adus un expat ceh la conducerea operaţiunilor din România. El a lucrat anterior pentru Romtelecom şi NextGen |
04 mar. 2022 |
Parteneriat între doi giganţi: Francezii de la Carrefour deschid o serie de magazine „test“ în cadrul benzinăriilor Rompetrol. Dacă are rezultate, parteneriatul va fi extins. Francezii au local circa 360 de magazine offline sub mai multe formate |
04 mar. 2022 |
Parteneriat între doi giganţi: Francezii de la Carrefour deschid o serie de magazine „test“ în cadrul benzinăriilor Rompetrol. Dacă are rezultate, parteneriatul va fi extins. Francezii au local circa 360 de magazine offline sub mai multe formate |
03 mar. 2022 |
Antreprenori locali. Eliodor Apostolescu, pufuleţii Gusto: A durat 15 ani de la ideea expansiunii în afara ţării până la listarea într-o reţea din afara României |
03 mar. 2022 |
Antreprenori locali. Eliodor Apostolescu, pufuleţii Gusto: A durat 15 ani de la ideea expansiunii în afara ţării până la listarea într-o reţea din afara României |
03 mar. 2022 |
Gigantul anglo-olandez Unilever, cu o fabrică la Suceava: Suntem deschişi să aducem în echipa noastră cetăţeni ucraineni pe măsură ce apar oportunităţi de joburi |
03 mar. 2022 |
Gigantul anglo-olandez Unilever, cu o fabrică la Suceava: Suntem deschişi să aducem în echipa noastră cetăţeni ucraineni pe măsură ce apar oportunităţi de joburi |
03 mar. 2022 |
Electrolux, cu o fabrică de aragazuri la Satu Mare, privind angajarea de refugiaţi din Ucraina: Contribuim la facilitarea de adăpost, hrană, îmbrăcăminte. Dacă vor apărea alte nevoi, vom analiza |
03 mar. 2022 |
Electrolux, cu o fabrică de aragazuri la Satu Mare, privind angajarea de refugiaţi din Ucraina: Contribuim la facilitarea de adăpost, hrană, îmbrăcăminte. Dacă vor apărea alte nevoi, vom analiza |
03 mar. 2022 |
Eliodor Apostolescu, proprietarul Phoenix Y, producătorul pufuleţilor Gusto: Ideea expansiunii globale am avut-o acum 27 de ani, dar confirmarea a venit 15 ani mai târziu, când am reuşit să listez Gusto în primul retailer din afara României. Phoenix Y, producătorul pufuleţilor Gusto, a avut în 2020 afaceri de aproape 147 mil. lei, o valoare record |
03 mar. 2022 |
Eliodor Apostolescu, proprietarul Phoenix Y, producătorul pufuleţilor Gusto: Ideea expansiunii globale am avut-o acum 27 de ani, dar confirmarea a venit 15 ani mai târziu, când am reuşit să listez Gusto în primul retailer din afara României. Phoenix Y, producătorul pufuleţilor Gusto, a avut în 2020 afaceri de aproape 147 mil. lei, o valoare record |
03 mar. 2022 |
Carrefour merge cu câteva magazine de „test“ în benzinăriile Rompetrol |
03 mar. 2022 |
Carrefour merge cu câteva magazine de „test“ în benzinăriile Rompetrol |
02 mar. 2022 |
Care sunt ţările care alocă cei mai mulţi bani pentru înarmare şi cheltuieli militare? SUA cheltuie cei mai mulţi bani, dar raportat la PIB nu e în top. Rusia alocă 4,3% din PIB pentru armată, în contextul în care ţinta NATO e 2% |
02 mar. 2022 |
Care sunt ţările care alocă cei mai mulţi bani pentru înarmare şi cheltuieli militare? SUA cheltuie cei mai mulţi bani, dar raportat la PIB nu e în top. Rusia alocă 4,3% din PIB pentru armată, în contextul în care ţinta NATO e 2% |
02 mar. 2022 |
Analiză ZF: Marile fabrici din nordul ţării se confruntă cu deficit de personal şi au adus oameni din Sri Lanka. Pot deveni refugiaţii ucraineni o resursă valoroasă în fabricile româneşti? |
02 mar. 2022 |
Analiză ZF: Marile fabrici din nordul ţării se confruntă cu deficit de personal şi au adus oameni din Sri Lanka. Pot deveni refugiaţii ucraineni o resursă valoroasă în fabricile româneşti? |
01 mar. 2022 |
ZF Live. Eugen Anicescu, country manager, Coface România: Dincolo de efectele indirecte în business, războiul poate avea un impact psihologic asupra oamenilor, care acum e încă greu de anticipat. Frica poate reduce consumul |
01 mar. 2022 |
ZF Live. Eugen Anicescu, country manager, Coface România: Dincolo de efectele indirecte în business, războiul poate avea un impact psihologic asupra oamenilor, care acum e încă greu de anticipat. Frica poate reduce consumul |
01 mar. 2022 |
Formens, cu o fabrică la Botoşani unde lucrează 1.000 de oameni: Avem o unitate de producţie proprie în Ucraina cu 700 de angajaţi şi avem şi mai mulţi subcontractori. Toate sunt închise acum, suntem afectaţi direct |
01 mar. 2022 |
Formens, cu o fabrică la Botoşani unde lucrează 1.000 de oameni: Avem o unitate de producţie proprie în Ucraina cu 700 de angajaţi şi avem şi mai mulţi subcontractori. Toate sunt închise acum, suntem afectaţi direct |
01 mar. 2022 |
ZF Live. Florian Ciolacu, directorul executiv şi Laszlo Becsek, preşedintele Clubului Fermierilor Români |
01 mar. 2022 |
ZF Live. Florian Ciolacu, directorul executiv şi Laszlo Becsek, preşedintele Clubului Fermierilor Români |
01 mar. 2022 |
ZF Live. Florian Ciolacu, directorul executiv şi Laszlo Becsek, preşedintele Clubului Fermierilor Români: Competiţia pe piaţa cerealelor este una globală, iar România poate să folosească acest domeniu ca o pârghie în poziţionarea mai bună pe scena europeană şi mondială |
01 mar. 2022 |
Sfârşitul unei ere. Magazinul Zara de la parterul Unirea Shopping Center din inima Bucureştiului a fost închis după 13 ani |
01 mar. 2022 |
ZF Special - Branduri Româneşti. Trebuie să fim conştienţi că achiziţiile de bunuri româneşti au un impact direct în întreaga activitate economică. Producţia autohtonă trebuie susţinută! |
01 mar. 2022 |
ZF Special - Branduri Româneşti. Trebuie să fim conştienţi că achiziţiile de bunuri româneşti au un impact direct în întreaga activitate economică. Producţia autohtonă trebuie susţinută! |