30 iun. 2022 |
Restaurantul Mesopotamia şi-a bugetat dublarea afacerilor la 200 mil. lei |
30 iun. 2022 |
Restaurantul Mesopotamia şi-a bugetat dublarea afacerilor la 200 mil. lei |
30 iun. 2022 |
Cum arată viitorul pentru hipermarketuri? Magazinele propriu-zise vor avea suprafeţe mai mici, iar locul lăsat liber e alocat livrărilor sau va fi umplut de retaileri de modă ori de restaurante. În curte pot apărea chiar blocuri |
30 iun. 2022 |
Cum arată viitorul pentru hipermarketuri? Magazinele propriu-zise vor avea suprafeţe mai mici, iar locul lăsat liber e alocat livrărilor sau va fi umplut de retaileri de modă ori de restaurante. În curte pot apărea chiar blocuri |
30 iun. 2022 |
Executivul român Ana-Maria Pâslaru preia o poziţie globală în cadrul Unilever. Acum mai puţin de un an şi jumătate ea a fost numită la conducerea businessului din România şi din regiune |
30 iun. 2022 |
Executivul român Ana-Maria Pâslaru preia o poziţie globală în cadrul Unilever. Acum mai puţin de un an şi jumătate ea a fost numită la conducerea businessului din România şi din regiune |
29 iun. 2022 |
Tendinţe în business. Un prim semnal pentru piaţa de hipermarketuri: Cora reduce suprafaţa pentru jumătate dintre hipermarketuri. „Regândim modelul comercial, în spaţiul rămas liber vor veni alte branduri“ |
29 iun. 2022 |
Tendinţe în business. Un prim semnal pentru piaţa de hipermarketuri: Cora reduce suprafaţa pentru jumătate dintre hipermarketuri. „Regândim modelul comercial, în spaţiul rămas liber vor veni alte branduri“ |
29 iun. 2022 |
Bate vântul schimbării. Era hipermarketurilor a apus. Investitorii ar putea construi blocuri în curtea acestor magazine pentru a eficientiza spaţiul |
28 iun. 2022 |
Harta cofetăriilor şi patiseriilor din România: România are 8.600 de unităţi, adică una la fiecare 2.200 de consumatori. Este interesant de observat că harta cofetăriilor şi patiseriilor nu este, spre deosebire de multe altele, o copie fidelă a hărţii economice |
28 iun. 2022 |
Harta cofetăriilor şi patiseriilor din România: România are 8.600 de unităţi, adică una la fiecare 2.200 de consumatori. Este interesant de observat că harta cofetăriilor şi patiseriilor nu este, spre deosebire de multe altele, o copie fidelă a hărţii economice |
28 iun. 2022 |
Harta cofetăriilor şi patiseriilor din România: La fiecare 2.200 de consumatori există o simigerie sau o cofetărie. Împărţirea pe judeţe ţine de obiceiurile de consum, nu de puterea de cumpărare |
28 iun. 2022 |
Harta cofetăriilor şi patiseriilor din România: La fiecare 2.200 de consumatori există o simigerie sau o cofetărie. Împărţirea pe judeţe ţine de obiceiurile de consum, nu de puterea de cumpărare |
28 iun. 2022 |
Cora reduce suprafaţa unora dintre hipermarketuri şi umple spaţiul rămas liber cu alte branduri. Cinci dintre magazinele mari din reţea trec acum prin acest proces |
28 iun. 2022 |
Cora reduce suprafaţa unora dintre hipermarketuri şi umple spaţiul rămas liber cu alte branduri. Cinci dintre magazinele mari din reţea trec acum prin acest proces |
28 iun. 2022 |
Anca Crăciun, BT Banca Transilvania: Posesorii de carduri BT Flying Blue au cheltuit cu 45% mai mult în primele cinci luni din an versus aceeaşi perioadă din 2021 |
27 iun. 2022 |
Francezii de la Decathlon numesc un spaniol la conducerea operaţiunilor din România. Fostul CEO a fost promovat în India. Decathlon este liderul retailului de echipamente sportive din România, cu afaceri de 1,15 mld. lei anul trecut |
27 iun. 2022 |
Francezii de la Decathlon numesc un spaniol la conducerea operaţiunilor din România. Fostul CEO a fost promovat în India. Decathlon este liderul retailului de echipamente sportive din România, cu afaceri de 1,15 mld. lei anul trecut |
27 iun. 2022 |
ANALIZĂ ZF. Peste 30 de companii mari îşi vând operaţiunile din Rusia. Mulţi dintre aceşti giganţi nu sunt în România, ar putea ei să îşi reorienteze investiţiile către piaţa locală? |
27 iun. 2022 |
ANALIZĂ ZF. Peste 30 de companii mari îşi vând operaţiunile din Rusia. Mulţi dintre aceşti giganţi nu sunt în România, ar putea ei să îşi reorienteze investiţiile către piaţa locală? |
27 iun. 2022 |
Al doilea pariu pierdut în moda românească pentru familia Mulliez după Kiabi? Brandul de modă Orsay a închis toate magazinele din România. În cel mai bun moment, reţeaua ajunsese la circa 40 de unităţi şi la afaceri de 136 mil. lei |
26 iun. 2022 |
Ce şanse are România să atragă vreo fabrică nouă de la investitorii care au vândut producţia din Rusia? Peste 30 de companii mari îşi vând sau deja şi-au vândut operaţiunile din Rusia |
26 iun. 2022 |
Ce şanse are România să atragă vreo fabrică nouă de la investitorii care au vândut producţia din Rusia? Peste 30 de companii mari îşi vând sau deja şi-au vândut operaţiunile din Rusia |
24 iun. 2022 |
Burger King România, o afacere de 54 mil. lei în 2021: Creşterea preţurilor la materia primă, instabilitatea economică şi inflaţia foarte mare, alături de criza acută de personal din HoReCa sunt provocările lui 2022 |
24 iun. 2022 |
Burger King România, o afacere de 54 mil. lei în 2021: Creşterea preţurilor la materia primă, instabilitatea economică şi inflaţia foarte mare, alături de criza acută de personal din HoReCa sunt provocările lui 2022 |
24 iun. 2022 |
Unicornul din moda românească. Grupul polonez LPP şi-a bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, de două ori mai mari faţă de 2021, când businessul aproape s-a dublat |
24 iun. 2022 |
Unicornul din moda românească. Grupul polonez LPP şi-a bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, de două ori mai mari faţă de 2021, când businessul aproape s-a dublat |
23 iun. 2022 |
Cine este unicornul din moda locală? Polonezii de la LPP şi-au bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, dublu faţă de 2021. Motorul businessului îl reprezintă brandul Sinsay, activ pe segmentul preţurilor mici |
22 iun. 2022 |
De ce au plecat peste 170.000 de oameni din industria textilelor din România? Un croitor câştigă în Italia 2.500 de euro net pe lună, de cinci ori mai mult ca în România |
22 iun. 2022 |
De ce au plecat peste 170.000 de oameni din industria textilelor din România? Un croitor câştigă în Italia 2.500 de euro net pe lună, de cinci ori mai mult ca în România |
22 iun. 2022 |
De ce există un exod al forţei de muncă din industria textilelor? Un croitor câştigă în Italia 2.500 de euro net pe lună. În România fabricile caută oameni pentru salarii de cinci ori mai mici |
22 iun. 2022 |
De ce există un exod al forţei de muncă din industria textilelor? Un croitor câştigă în Italia 2.500 de euro net pe lună. În România fabricile caută oameni pentru salarii de cinci ori mai mici |
22 iun. 2022 |
Ceaiul verde şi cel negru au împreună mai puţin de 10% din piaţa românească de profil, vânzările cumulate fiind de doar 7,5 mil. dolari |
22 iun. 2022 |
Ceaiul verde şi cel negru au împreună mai puţin de 10% din piaţa românească de profil, vânzările cumulate fiind de doar 7,5 mil. dolari |
21 iun. 2022 |
Apetit pentru shopping: Românii au lăsat cu 11% mai mulţi bani în magazine în 2021. Spre comparaţie, nemţii au fost mai prudenţi şi şi-au menţinut bugetul din 2020 |
21 iun. 2022 |
Apetit pentru shopping: Românii au lăsat cu 11% mai mulţi bani în magazine în 2021. Spre comparaţie, nemţii au fost mai prudenţi şi şi-au menţinut bugetul din 2020 |
21 iun. 2022 |
O mutare în sens invers, dinspre comerţ spre producţie: Metro a deschis o linie proprie de procesare a cărnii în cadrul depozitului logistic din Ştefăneşti |
21 iun. 2022 |
O mutare în sens invers, dinspre comerţ spre producţie: Metro a deschis o linie proprie de procesare a cărnii în cadrul depozitului logistic din Ştefăneşti |
21 iun. 2022 |
Evoluţia pieţei de retail din Europa: Românii au cheltuit cu 11% mai mulţi bani în magazine în 2021, cel mai alert ritm de creştere din regiune |
21 iun. 2022 |
Evoluţia pieţei de retail din Europa: Românii au cheltuit cu 11% mai mulţi bani în magazine în 2021, cel mai alert ritm de creştere din regiune |
20 iun. 2022 |
O mutare surprinzătoare: Metro pariază pe propria unitate de procesare a cărnii |
20 iun. 2022 |
O mutare surprinzătoare: Metro pariază pe propria unitate de procesare a cărnii |
13 iun. 2022 |
Analiză ZF. Marketplace-ul sau mallul virtual a devenit cel mai mare pariul al retailerilor locali în online: oferă acces la multe produse şi furnizori la care clienţii nu ar ajunge altfel |
13 iun. 2022 |
Analiză ZF. Marketplace-ul sau mallul virtual a devenit cel mai mare pariul al retailerilor locali în online: oferă acces la multe produse şi furnizori la care clienţii nu ar ajunge altfel |
13 iun. 2022 |
Experienţe de încercat într-o viaţă |
13 iun. 2022 |
Anul marilor speranţe |
13 iun. 2022 |
Harta unora dintre cele mai frumoase locuri de cazare din România |
13 iun. 2022 |
Cele mai frumoase amintiri din călătorii |
13 iun. 2022 |
România de weekend |
12 iun. 2022 |
Marketplace-ul sau mallul virtual a devenit cel mai mare pariu al retailerilor locali în online |
10 iun. 2022 |
Inflaţia se vede deja în comportamentul de consum: În primul trimestru din 2022, opt din zece categorii FMCG aveau preţuri mai mari decât în urmă cu un an. Reacţia consumatorilor? Orientarea către bunuri mai ieftine |
10 iun. 2022 |
Inflaţia se vede deja în comportamentul de consum: În primul trimestru din 2022, opt din zece categorii FMCG aveau preţuri mai mari decât în urmă cu un an. Reacţia consumatorilor? Orientarea către bunuri mai ieftine |
10 iun. 2022 |
Cristian Crisan, director executiv dm drogerie markt: Preţul mediu ponderat a crescut în magazinele noastre cu 5% în ultimul an, de aproape trei ori mai lent ca inflaţia |
10 iun. 2022 |
Cristian Crisan, director executiv dm drogerie markt: Preţul mediu ponderat a crescut în magazinele noastre cu 5% în ultimul an, de aproape trei ori mai lent ca inflaţia |
09 iun. 2022 |
ZF Retail Summit 2022. Tiberiu Dăneţiu, marketing director, Auchan: România se află la coada clasamentului din punct de vedere al densităţii comerciale. Mai e loc de deschideri de magazine, iar în paralel se va dezvolta şi producţia locală |
09 iun. 2022 |
ZF Retail Summit 2022. Tiberiu Dăneţiu, marketing director, Auchan: România se află la coada clasamentului din punct de vedere al densităţii comerciale. Mai e loc de deschideri de magazine, iar în paralel se va dezvolta şi producţia locală |
09 iun. 2022 |
BSH Electrocasnice: „După ani consecutivi de creştere, piaţa de electrocasnice din România a intrat într-o perioadă de scădere din care estimăm că îşi va reveni treptat“ |
09 iun. 2022 |
BSH Electrocasnice: „După ani consecutivi de creştere, piaţa de electrocasnice din România a intrat într-o perioadă de scădere din care estimăm că îşi va reveni treptat“ |
09 iun. 2022 |
Ştiaţi că şase judeţe din România au mai puţin de 500 de mici comercianţi alimentari? Paradoxal, în Bucureşti sunt de aproape 10 ori mai mulţi |
09 iun. 2022 |
Din cauza creşterii preţurilor, românii au plătit în T1 cu 7% mai mult pentru produsele de larg consum faţă de aceleaşi luni din anul anterior. În primul trimestru din 2022, opt din zece categorii FMCG aveau preţuri mai mari ca în urmă cu un an |
08 iun. 2022 |
Ştiaţi că judeţul Vrancea e aproape inexistent pe harta HoReCa? Cu doar 159 de localuri, e judeţul cu cele mai puţine investiţii în ospitalitate din România |
08 iun. 2022 |
Ştiaţi că judeţul Vrancea e aproape inexistent pe harta HoReCa? Cu doar 159 de localuri, e judeţul cu cele mai puţine investiţii în ospitalitate din România |
08 iun. 2022 |
Asociaţia fondurilor de Private Equity (ROPEA): Fondurile de private equity sunt finanţate de către investitori instituţionali sau investitori cu disponibilităţi financiare însemnate, care înţeleg şi acceptă riscurile |
08 iun. 2022 |
Asociaţia fondurilor de Private Equity (ROPEA): Fondurile de private equity sunt finanţate de către investitori instituţionali sau investitori cu disponibilităţi financiare însemnate, care înţeleg şi acceptă riscurile |
08 iun. 2022 |
Mega Image: În 2022 deschidem 75 de magazine noi şi modernizăm alte 57. Pariem şi pe dezvoltarea e-commerce. Reţeaua va ajunge astfel la un pas de 1.000 de supermarketuri şi magazine de proximitate ca urmare a acestor noi inaugurări |
08 iun. 2022 |
Mega Image: În 2022 deschidem 75 de magazine noi şi modernizăm alte 57. Pariem şi pe dezvoltarea e-commerce. Reţeaua va ajunge astfel la un pas de 1.000 de supermarketuri şi magazine de proximitate ca urmare a acestor noi inaugurări |
08 iun. 2022 |
Schimbare de direcţie. Cei mai mulţi jucători din comerţul alimentar coboară în top 500 importatori locali. Ce înseamnă asta? |
08 iun. 2022 |
Schimbare de direcţie. Cei mai mulţi jucători din comerţul alimentar coboară în top 500 importatori locali. Ce înseamnă asta? |
08 iun. 2022 |
Economia dă tendinţele în modă? Rezultatele celor mai importanţi cinci retaileri de modă din România în 2021 sunt un indicator bun pentru consum. Vânzările au crescut cu până la 100% versus 2020 |
08 iun. 2022 |
Economia dă tendinţele în modă? Rezultatele celor mai importanţi cinci retaileri de modă din România în 2021 sunt un indicator bun pentru consum. Vânzările au crescut cu până la 100% versus 2020 |
08 iun. 2022 |
Ştiaţi că în judeţele Dolj, Olt şi Caraş-Severin nu există nicio fabrică de lactate autorizată pentru export? |
07 iun. 2022 |
Analiză ZF. România a exportat 17,4 mil. litri de vin anul trecut, în valoare de 34 mil. euro. Cantitatea scade, dar valoarea creşte, semn că exportăm mai puţin, dar vin mai scump. Germania, Olanda şi Marea Britanie au cumpărat 70% din totalul vinului trimis anul trecut peste hotare de producătorii locali de licori ale lui Bacchus |
07 iun. 2022 |
Analiză ZF. România a exportat 17,4 mil. litri de vin anul trecut, în valoare de 34 mil. euro. Cantitatea scade, dar valoarea creşte, semn că exportăm mai puţin, dar vin mai scump. Germania, Olanda şi Marea Britanie au cumpărat 70% din totalul vinului trimis anul trecut peste hotare de producătorii locali de licori ale lui Bacchus |
06 iun. 2022 |
Tabloul consumului privat în aprilie 2022: Românii au cumpărat haine şi cosmetice, dar au mai puţine alimente, produse de mobilier şi electrocasnice în coş. Online-ul scade puternic, oamenii revin în magazine. Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul (cel mai important indicator pentru consumul privat) a crescut cu 3,7% în aprilie 2022 versus aceeaşi lună a anului trecut |
06 iun. 2022 |
Tabloul consumului privat în aprilie 2022: Românii au cumpărat haine şi cosmetice, dar au mai puţine alimente, produse de mobilier şi electrocasnice în coş. Online-ul scade puternic, oamenii revin în magazine. Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul (cel mai important indicator pentru consumul privat) a crescut cu 3,7% în aprilie 2022 versus aceeaşi lună a anului trecut |
06 iun. 2022 |
Producătorul de electrocasnice Arctic postează prima sa pierdere în 2021, într-un an cu afaceri record. „Pentru 2022, ne păstrăm optimismul, piaţa va creşte“ |
06 iun. 2022 |
Producătorul de electrocasnice Arctic postează prima sa pierdere în 2021, într-un an cu afaceri record. „Pentru 2022, ne păstrăm optimismul, piaţa va creşte“ |
06 iun. 2022 |
De unde ar putea veni următoarea criză? „Unele fonduri de private equity vor pica de sus şi nicio bancă centrală nu va interveni să le ajute. Ce fac unele fonduri seamănă cu o schemă Ponzi“ |
06 iun. 2022 |
De unde ar putea veni următoarea criză? „Unele fonduri de private equity vor pica de sus şi nicio bancă centrală nu va interveni să le ajute. Ce fac unele fonduri seamănă cu o schemă Ponzi“ |
06 iun. 2022 |
Lavinia Ivas, country manager al Douglas: Până anul acesta am mers doar în malluri cu un mix puternic de retaileri. În 2022, am deschis şi în centre comerciale mai mici, iar rezulatele iniţiale sunt încurajatoare. Lanţul de parfumerii numără în prezent 35 de magazine fizice în 19 oraşe din România |
06 iun. 2022 |
Lavinia Ivas, country manager al Douglas: Până anul acesta am mers doar în malluri cu un mix puternic de retaileri. În 2022, am deschis şi în centre comerciale mai mici, iar rezulatele iniţiale sunt încurajatoare. Lanţul de parfumerii numără în prezent 35 de magazine fizice în 19 oraşe din România |
02 iun. 2022 |
Încă o fabrică se închide? Gigantul german ara shoes, cândva cel mai mare producător de pantofi din România, a renunţat la circa 550 de salariaţi, iar businessul a scăzut la doar 1 mil. euro |
02 iun. 2022 |
Încă o fabrică se închide? Gigantul german ara shoes, cândva cel mai mare producător de pantofi din România, a renunţat la circa 550 de salariaţi, iar businessul a scăzut la doar 1 mil. euro |
02 iun. 2022 |
Radiografia comerţului tradiţional. ZF a conturat în premieră harta chioşcurilor şi alimentarelor din România. Ziarul Financiar a lansat pe 1 iunie prima ediţie a catalogului Atlasul de business al României, care cuprinde 40 de hărţi care transpun în imagini mediul economic local |
01 iun. 2022 |
Anul contrastelor în comerţul modern: Discounterii cresc accelerat, dar se simte o încetinire a ritmului la supermarketuri şi proximitate |
01 iun. 2022 |
Anul contrastelor în comerţul modern: Discounterii cresc accelerat, dar se simte o încetinire a ritmului la supermarketuri şi proximitate |
01 iun. 2022 |
Bartosz Kwiatkowski, Enterprise Investors: Capitalul pe care îl furnizăm este „răbdător“. Stăm, în medie, între cinci şi opt ani într-o companie, dar nu ne temem să aşteptăm mai mult |
01 iun. 2022 |
Bartosz Kwiatkowski, Enterprise Investors: Capitalul pe care îl furnizăm este „răbdător“. Stăm, în medie, între cinci şi opt ani într-o companie, dar nu ne temem să aşteptăm mai mult |
01 iun. 2022 |
Ce arată rezultatele din 2021 ale celor zece jucători din comerţul modern? Vânzările au continuat să crească, susţinute de expansiune, dar apetitul de consum a fost mai temperat. Pentru cei mai mulţi retaileri, profitul a fost în scădere. Lidl se detaşează ca liderul comerţului local după ce afacerile au ajuns la aproape 15 mld. lei anul trecut, după un salt de 15,6% |
01 iun. 2022 |
Ce arată rezultatele din 2021 ale celor zece jucători din comerţul modern? Vânzările au continuat să crească, susţinute de expansiune, dar apetitul de consum a fost mai temperat. Pentru cei mai mulţi retaileri, profitul a fost în scădere. Lidl se detaşează ca liderul comerţului local după ce afacerile au ajuns la aproape 15 mld. lei anul trecut, după un salt de 15,6% |