Mesajul a fost trimis. Multumesc!

2024
2023
2022
2021
2020
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008

Cristina Rosca, Ziarul Financiar

Recomanda:
3530 articole publicate pe Ziarul Financiar 37 in ian. 2024
Data Articol
31 ian. 2024 Interviu ZF. Dragoş Sîrbu, Flanco: „Astăzi avem o polarizare a pieţei. Vindem foarte ieftin şi foarte scump în acelaşi timp. Cine se află la mijloc suferă“. Flanco este al doilea cel mai important jucător din retailul electro-IT din România, cu vânzări record, de 1,275 mld. lei, anul trecut
30 ian. 2024 Guvernul ţine adaosul comercial „sub cheie“ încă cel puţin două luni, dar procesatorii şi fermierii nu privesc cu ochi buni măsura
30 ian. 2024 Antreprenori locali. Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: Vacanţele au fost printre cei mai mari competitori pe care i-am avut în 2023, sezonul de vară în electro-IT fiind unul foarte, foarte slab
29 ian. 2024 Luca Militello, CEO al grupului privat din sănătate Monza, investeşte 500.000 de euro în al doilea restaurant cu specific italienesc. În acest business, el este implicat împreună cu soţia lui şi alţi asociaţi.
29 ian. 2024 Analiză ZF. Cel mai efervescent domeniu, piaţa de hrană pentru animalele de companie: Producţia a crescut trei ori într-un an şi se deschid două fabrici noi, în retail pariul e pe expansiune, pe când distribuţia e scena mai multor tranzacţii
28 ian. 2024 Cea mai efervescentă piaţă: Hrana pentru animalele de companie atrage investiţii în două fabrici noi şi zeci de pet-shop-uri. Sectorul e şi scena mai multor tranzacţii
26 ian. 2024 Retailerii se întâlnesc din nou, luni seara, cu prim-ministrul, Marcel Ciolacu, şi cu ministrul agriculturii, Florin Barbu, pentru a discuta despre adaosurile comerciale la produsele de bază. Se va prelungi sau nu plafonarea?
26 ian. 2024 Se conturează o nouă reţea de cafenele: Boiler merge la Casa Presei Libere cu cea de-a şaptea unitateşi investeşte 380.000 de euro într-o cafenea cu zonă de bistro
26 ian. 2024 Luca Militello, CEO-ul grupului privat din sănătate Monza, împreună cu soţia lui şi alţi asociaţi, pariază 500.000 de euro pe extinderea brandului de restaurante Sciccheria
26 ian. 2024 De ce nu a reuşit Unilever să ducă mai departe povestea Frufru: Au fost preţurile prea mari sau lupta în piaţa de hrană sănătoasă a devenit mai dură, cu mărcile private ale retailerilor în prim-plan?
26 ian. 2024 România a devenit prea scumpă, deşi salariul croitoreselor e cu 40% sub medie. Grupul suedez de modă H&M mai lucrează direct doar cu patru producători de îmbrăcăminte, care mai departe subcontractează alte fabrici mai mici
26 ian. 2024 ANALIZĂ ZF. Producătorii români de ceramică, mobilă, materiale de construcţii sau modă spun în cor că lupta cu competitorii din China este inegală dat fiind că toţi clienţii se uită la preţ în primul rând
25 ian. 2024 Analiză ZF. Antreprenorii din HoReCa fac paşi în afara graniţelor: Businessuri precum 5 to go, Tucano, Japanos sau Spartan mizează pe francize şi pe parteneri români plecaţi din ţară
25 ian. 2024 Brandul german de modă Hugo Boss mai lucrează în România cu doar şase fabrici, de trei ori mai puţine decât în 2018
25 ian. 2024 De ce nu a reuşit Unilever să ducă mai departe povestea Frufru. Au fost preţurile prea mari sau lupta prea dură în piaţa de hrană sănătoasă, unde mărcile private ale retailerilor au ajuns în prim-plan?
25 ian. 2024 Producătorii români: Lupta cu China este inegală dat fiind că toţi clienţii se uită la preţ în primul rând. Statul ar trebui să intervină
24 ian. 2024 Pandora Prod din Focşani, unul dintre cei mai mari producători de îmbrăcăminte locali, a crescut cu 20% în 2023
24 ian. 2024 ANALIZĂ ZF. Paradoxul mărcilor private: lumea le cumpără pentru că sunt mai ieftine, dar ele s-au scumpit mai mult decât brandurile. Ce zic retailerii? Niciunul nu răspunde. În primele nouă luni din 2023, în medie, produsele de brand din piaţa de FMCG s-au scumpit cu 21,1%
23 ian. 2024 România rămâne pe radarele investitorilor în pofida scumpirii banilor şi a inflaţiei. În valoare, piaţa de M&A a depăşit 7 mld. dolari în 2023, susţinută însă masiv de două megatranzacţii. Anul acesta stă tot sub zodia creşterii.
23 ian. 2024 Producătorul de îmbrăcăminte Pandora Prod din Focşani a preluat cei 350 de salariaţi ai fabricii Roşca Conf din acelaşi oraş. „Am luat această decizie pentru că aveam nevoie de personal pentru a onora comenzile.“
22 ian. 2024 Cine sunt cei mai mari producători de încălţăminte din Europa? Este într-adevăr România pantofarul Bătrânului Continent?
22 ian. 2024 Analiză ZF. Ce planuri de expansiune au marii retaileri în 2024, un an în care se vor vedea primele efecte ale tranzacţiilor-cheie din 2023? Unele reţele menţin ritmul, altele accelerează. Cine stă pe loc?
22 ian. 2024 România rămâne pe radarele investitorilor în pofida scumpirii banilor şi a inflaţiei
21 ian. 2024 Ce planuri de expansiune au marii retaileri în 2024, când se vor vedea şi primele efecte ale tranzacţiilor-cheie de anul trecut?
19 ian. 2024 Unilever îi concediază pe cei 120 de angajaţi ai Frufru şi Urban Monkey după închiderea fabricii de alimente sănătoase din Bucureşti. „Închid tot bussinesul Good People. Practic e faliment.“ UPDATE: Ce zice Unilever?
19 ian. 2024 Lensa şi-a luat director comercial şi de achiziţii de la Carrefour. Gabriel Cubatov a lucrat 20 de ani pentru grupul francez. Retailerul de optică Lensa a ajuns la peste 80 de magazine offline, dar are şi operaţiuni online
19 ian. 2024 Mega Image aproape a oprit expansiunea în România în 2023, anul în care compania-mamă Ahold Delhaize a anunţat că preia Profi
19 ian. 2024 Ce a însemnat închiderea fabricii Frufru din Bucureşti de către Unilever? Circa 120 de oameni şi-au pierdut locul de muncă. Unilever: Asigurăm pentru toţi un tratament echitabil şi respectuos. Un angajat: Am un gust amar
18 ian. 2024 Unilever îi concediază pe cei 120 de angajaţi ai Frufru şi Urban Monkey după închiderea fabricii de alimente sănătoase din Bucureşti. „Închid tot bussinesul Good People. Practic e faliment.“
17 ian. 2024 Modelul de lucru al multinaţionalelor: cumpără fabrici româneşti şi apoi le îngroapă. Unilever închide fabrica Frufru din Bucureşti după mai multe încercări de eficientizare şi vânzare fără succes a businessului „la pachet“. Ce se întâmplă cu cei peste 100 de salariaţi?
17 ian. 2024 Modelul de lucru al marilor multinaţionale: Unilever şi-a construit businessul local prin achiziţii succesive de afaceri româneşti pe care apoi le-a „eficientizat“ la sânge. Gigantul a închis patru fabrici şi a renunţat la două branduri
17 ian. 2024 Fondatorii Dedeman renunţă la fondul de investiţii Equiliant Capital. „Activitatea a fost preluată de Pavăl Holding.“
17 ian. 2024 Familia Pavăl, proprietara Dedeman, renunţă la fondul de investiţii Equiliant Capital şi îşi concentrează atenţia pe Pavăl Holding
16 ian. 2024 Un eşec al unei multinaţionale într-un sector aparent de viitor: mâncarea sănătoasă. Unilever închide fabrica de alimente sănătoase din Bucureşti, a doua fabrică unde trage obloanele în câteva luni
15 ian. 2024 Unilever vinde, după cinci ani, brandurile Frufru şi Urban Monkey. Cumpărătorul este Mihai Simiuc, fondatorul lor, cel care în 2019 le ceda gigantului anglo-american
15 ian. 2024 Analiză ZF. Ce se va întâmpla cu consumul privat în 2024? Inflaţia va scădea în continuare, dar puterea de cumpărare nu-şi va reveni. Astfel, oamenii vor fi atenţi la ce pun în coşul de cumpărături
07 ian. 2024 Business MAGAZIN. De ce vorbeşte toată Londra despre România? Cum s-a ajuns ca cea mai mare tranzacţie din România din 2023, achiziţia Profi de către Mega Image cu 1,3 mld. euro, să se negocieze într-un birou din Londra