Campania “Creeaza Supraoul” a pornit de la intrebarea daca oamenii mai accepta incondeiatul oualor ca pe o indeletnicire de Pasti, mai ales la modul virtual, asa cum s-a petrecut pe Supraoul.HotNews.ro, a afirmat Richard Nita (The Adgency), creatorul campaniei, la Intalnirile Media HotNews.ro. Invitatul lui Iulian Comanescu a dat si rezultatele campaniei: peste 1.000 de oua create de utilizatori, peste 2.000 de felicitari virtuale si aproximativ 30.000 de voturi pentru diferitele tipuri de oua create de utilizatori.
Intanirea s-a incheiat
Biografie pe MediaPedia.ro
Intalnirea cu cititorii HotNews.ro a ocazionat un studiu de caz pro domo, pornind de la dezbaterea cu privire la proiectele speciale si viitorul advertisingului online.
Dupa intalnirea cu cititorii, Richard Nita a oferit un interviu in Studioul HotNews.ro.
Asculta interviul
Descarca interviul in format MP3
Richard Nita despre intrebarea de la care a pornit Supraoul
Fragmente din intalnirea online
Piata de advertising online din Romania: “Suntem in praful lasat in urma de altii, din pacate. Priveste piata din Romania: imitatii de campanii, executii stangace care taie din elanul vizitatorului.” Despre advertiseri: “Majoritatea clientilor cu care m-am vazut de-a lungul timpului aveau un plan (to take over the world), dar problema era ca nu stiau sa comunice prea bine faptul asta...” Clientul capos: “Cum ii poti convinge sa nu mai dea banii pe creatii fara impact la public?... Pai, il lasi sa dea cu capul, daca nu te asculta, adica il lasi la concurenta sau daca vrei neaparat faci cum zice el. Apoi faci ceva istet pentru el (mai devreme sau mai tarziu se intampla si lucrul asta) si ii pui in fata cifrele. Uneori, ajuta. Altii fac sacrificii si scad la costuri, ca sa se intample ceva. Cred ca fiecare gaseste o