Achizitiile, fuziunile sau aliantele sunt necesare in piata media romaneasca din 2009, mai saraca in venituri din cauza crizei economice, crede Claudiu Serban, director general adjunct la Ringier Romania si invitatul lui Iulian Comanescu la Intalnirea Media HotNews.ro de miercuri, 27 mai. Piata media depinde in mai mare masura decat altele de performantele Guvernului Boc, mai considera Serban, fiindca bugetele de publicitate vin din afara si sunt dictate de perceptiile macroeconomice ale investitorilor straini - si in masura relativ mai redusa de realitatile palpabile ale economiei romanesti. In calitate de reprezentant al mediuli de afaceri, managerul Ringier Romania a precizat: “Nu simt ca masurile luate deja de guvern sunt convingatoare.”
Intalnirea s-a incheiat
Biografie pe MediaPedia.ro
Claudiu Serban a discutat online cu cititorii site-ului, dupa care a acordat un interviu in Studioul HotNews.ro.
Descarca interviul in format MP3
Piata media face Boc
Iulian Comanescu: Draga Ringier, draga Claudiu Serban, multumesc ca ati venit la HotNews, va asteptam de mult si ne bucuram. Claudiu Serban: As vrea sa fac un comentariu asa, din prima. Lucrez pentru compania asta cam de 18 ani. Si sigur ca perceptia din afara e ca ma identific cu aceasta companie. Dar pana la urma sunt un angajat al acestei companii, care s-a intamplat sa reziste 18 ani. Si s-a intamplat asta in special fiindca am avut foarte multe proiecte. Deci nu sunt chiar o specie foarte ciudata, care ar fi trebuit sa fie numita “omul elvetienilor” sau in alte feluri.
Iulian Comanescu: Da, pot confirma ca undeva la sfarsitul anilor ’90, Claudiu Serban era specialistul in proiecte noi la Ringier. Ai facut “Unica” si “TV mania”, de exemplu. Hai sa incepem cu niste lucruri pe care le-ai spus pe site: “Nu este excl