Acum un an de zile va aratam cum a evoluat presa scrisa incepind din 1998 incoace, pe baza datelor publice puse la dispozitie de BRAT - cifrele de difuzare, total vinzari. Partea intai o aveti aici, iar partea a doua aici. Acum, la aproape un an dupa, e cazul sa actualizam aceste date, pentru ca BRAT intre timp a pus carne proaspata pe site. Evolutiile, dupa cum era de asteptat, tinind cont si de situatia internationala a rapitei pe cimpul de lupta, sint nasoale. In 2010 presa scrisa s-a dus pur si simplu in cap, la vale, chiar si titluri care au investit semnificativ in campanii de marketing (vezi Adevarul), scrie Turambar pe blogul lui.
Hai, ca vorba lunga moartea pasiunii. Sa lasam graficele sa cinte, ca ele stim ca vorbesc cit o mie de cuvinte si restul litere si vorbe.
Concluzii pe scurt: Scadere generalizataGeneral: Caaaadeeee! Scadere generalizata. Si asta doar in exemplare vindute. Dar sa vedeti la bani (un alt articol). Acolo dezastru. Acolo jale si suspin, viatza e un chin, lasa-ma sa mor putzin, Severin, Severin. Sa Tipuri de cotidiene Foto: Turambarfuuugiiiim! Ne maninca! Murim de foame! Sa fugim in TV! Unde se deschide vreo televiziune? Unde pot sa ma reorientez profesional? Primesc ziaristi la covrigarii? :)
Bun. Gata cu gluma. Hai sa fim si seriosi.
Click: a inlocuit Libertatea, dar nu reuseste sa obtina tirajele din vremurile de glorie ale acesteia. Scadere de la un platou de 250 mii in care a stat pe parcursul lui 2009 pina la 200 de mii. Lider de piata.
Libertatea: Scaderea identificata acum un an isi continua cursul irevocabil. Curba bine definita de cadere, aproape matematic trasata. Exemplu clasic de ciclu de viata al unui brand. Bye bye, Libertatea! May your tits rest in peace. Alte tzitze mai tinere si mai jucaushe si mai pline de silicon vin sa-ti ia locul. Life is a bitch and then you die. Scadere de la