O parte dintre clienţii companiei E. ON Gaz din judeţ sunt puşi într-o situaţie deloc plăcută, fiind somaţi să se prezinte la centrul din municipiul Suceava pentru a-şi reînnoi contractele. Nemulţumirile sunt justificate în condiţiile în care unii suceveni sunt puşi în situaţia de a parcurge zeci de kilometri până la centrul E. ON Gaz Suceava, singurul din judeţ, de a sta aici la cozi chiar şi câteva ore, practic de a pierde o zi. Oamenii se întreabă pe bună dreptate de ce nu s-a găsit o soluţie mai convenabilă de a li se reînnoi contractele, care să nu însemne atât de mult timp pierdut pentru ei.
Bani cheltuiţi, timp pierdut, nervi...
Mitică Pupăză, din Gura Humorului, este unul din sucevenii nemulţumiţi de serviciile E. ON Gaz.
„Am primit o înştiinţare de la E.ON Gaz în care sunt avertizat că dacă în 15 zile nu semnez noul contract cu ei îmi închid robinetul. În judeţul Suceava există un singur centru de relaţii cu clienţii, cel din municipiul Suceava. Am sunat la Suceava şi la Târgu-Mureş, dar nu am primit nici un răspuns. Deplasarea la Suceava presupune bani cheltuiţi, timp pierdut, nervi... Fiind un singur centru este foarte mare aglomeraţie şi nu mi se pare normal să pierd o zi acolo. De ce nu ar veni cei de la E.ON la domiciliul clientului când fac citirea contorului cu documentele de semnat? Ori, dacă nu, să reînfiinţeze centrele de relaţii cu clienţii din localităţile din judeţ. Ca o concluzie, pot să spun că am ajuns sclavi în propria ţară. Ca cetăţean simt că nu mă apără şi nu mă protejează nimeni”, şi-a spus nemulţumirea clientul E .ON Gaz.
Bărbatul spune că atâta timp cât nu are datorii, i se pare total nejustificat să primească somaţii de întrerupere a serviciilor şi să fie obligat să vină la Suceava pentru a-şi schimba contractul.
„Cu siguranţă, dacă ar vrea, ar găsi o soluţie ca eu, clientul care le achită