31 iul. 2009 |
ZF Expert: Casa la tara trebuie stimulata prin investitii in infrastructura si credite bancare accesibile |
31 iul. 2009 |
Casa la tara: un business de un miliard neafectat de criza |
30 iul. 2009 |
Cititi in BUSINESS CONSTRUCT: Cover story - Dupa criza, vreme buna |
30 iul. 2009 |
Ministerul Transporturilor pune taxa la podul de la Cernavoda |
30 iul. 2009 |
Ciment: De unde va veni salvarea |
30 iul. 2009 |
Metrou: Inconstanta la metrou: 1 km costa si 50 mil. euro |
30 iul. 2009 |
Editorial: Cale ferata cu termenul de valabilitate expirat |
30 iul. 2009 |
Profiluri PVC: Strategia nr.1: investitii in marketing |
30 iul. 2009 |
Feroviar: Gropile care nu se vad |
30 iul. 2009 |
Placi ceramice: Relansarea Lasselsberger, dupa cinci ani de tacere |
29 iul. 2009 |
Razgandirea lui Oprescu: Daca nu bloca lucrarile la centrul istoric, proiectul era gata in 2 luni |
29 iul. 2009 |
Marin, Macon-Simcor CEO: Construction materials market will only recover in 2011 |
28 iul. 2009 |
Perini, Romstal: Consumption slips back to 2000 level |
28 iul. 2009 |
Pasajul proiectat gresit din Pipera va majora drumul catre litoral cu o ora |
28 iul. 2009 |
Marin, CEO Macon-Simcor: Piata constructiilor isi va reveni abia in 2011 |
27 iul. 2009 |
20 de ani de capitalism. Azi Enrico Perini: Am inceput businessul Romstal dupa ce patronul meu mi-a refuzat o marire de salariu |
27 iul. 2009 |
Perini, Romstal: Consumul scade la nivelul anului 2000 |
27 iul. 2009 |
Ruukki: Constructia unui acoperis a ajuns cu 50% mai ieftina |
24 iul. 2009 |
Se construiesc case si in criza: vanzarile de acoperisuri, plus 30%. Cum comentati? |
23 iul. 2009 |
Un business neafectat de criza: Piata de securitate creste cu 25% |
22 iul. 2009 |
De ce intarzie lucrarile de infrastructura: Doar 3% din banii UE pentru infrastructura de 4,5 mld. euro au fost atrasi in doi ani |
21 iul. 2009 |
Metrorex incepe anul viitor doua santiere de 1,7 mld. euro, dar nu are 150 mil. euro pentru a finaliza 1 Mai-Laminorului. Cum comentati? Vezi interviu Gheorghe Udriste |
20 iul. 2009 |
Lafarge ia 20 mil. € de la BERD, dupa ce i-a dat 215 mil. € |
16 iul. 2009 |
Lasselsberger has given up half of its production in the last five years |
16 iul. 2009 |
Unde vin banii romanilor din strainatate: constructii, agricultura si retail |
16 iul. 2009 |
Romanii din Spania rezista eroic si trimit inca multi bani acasa. Cum comentati? |
15 iul. 2009 |
Producatorii de BCA: Nu e corecta esalonarea datoriilor |
15 iul. 2009 |
Lasselseberger a renuntat la jumatate din productie in ultimii cinci ani |
14 iul. 2009 |
CFR in colaps: Un proiect de electrificare a 70 km de cale ferata nu a fost finalizat nici dupa 20 de ani |
14 iul. 2009 |
Aliz Kosza se asteapta ca Fabryo sa mai castige cota de piata pe vopsea |
13 iul. 2009 |
Proiectul gazoductului Nabucco a primit in sfarsit sustinere politica dupa 12 ani de negocieri |
13 iul. 2009 |
Piata de caramizi scade cu 35% si asteapta minuni de la guvernanti |
10 iul. 2009 |
Ca sa aiba impact cu adevarat, cele mai mari 20 de proiecte din infrastructura au nevoie de 7 mld. euro |
10 iul. 2009 |
Big relaunch via infrastructure: merely 5,500 workers on top ten construction sites |
09 iul. 2009 |
Marea relansare prin infrastructura: doar 5.500 de muncitori in top 10 santiere. Cum comentati? |
09 iul. 2009 |
Patru dintre primele zece santiere din infrastructura sunt aproape gata |
08 iul. 2009 |
Mallurile din Romania sunt de weekend si dupa ora sase seara |
08 iul. 2009 |
Romanian malls are a popular choice for weekends and after 6 PM |
08 iul. 2009 |
Holcim: Urmeaza inca 12 luni de scadere a consumului, pentru ca nu apar proiecte, iar multe santiere sunt abandonate |
08 iul. 2009 |
Urban estimeaza afaceri de peste 83 mil. euro din gunoaie |
08 iul. 2009 |
Dovada investitiilor in infrastructura CFR: un tren de marfa face si trei zile de la Arad la Constanta |
07 iul. 2009 |
Magazinele cer minus 35% la chirii, dar primesc 20% |
07 iul. 2009 |
Mihai Rohan de la Carpatcement acuza lipsa de lichiditati |
07 iul. 2009 |
Lupta preturilor la ciment: distribuitorii au redus preturile si cu 50%, dar producatorii le-au pastrat |
06 iul. 2009 |
Berceanu a decis ca are bani: face linie de metrou de 1 mld. € catre Otopeni. Orban spunea ca e prea scump. Cine are dreptate? |
06 iul. 2009 |
Boc cheama la raport autoritatile locale in fiecare miercuri |
06 iul. 2009 |
Popoviciu are voie sa iasa din tara |
03 iul. 2009 |
Intoarcere in timp: Fara investitii in infrastructura, consumul de ciment va scadea la nivelul din 2006 |
03 iul. 2009 |
Un fost actionar al Simcor a investit 2 mil. € in locuinte din Berlin |
03 iul. 2009 |
Haos la CFR: dupa ce a renuntat la o parte din trenuri, nu mai are bani de salarii |
02 iul. 2009 |
Intalnire istorica la Transporturi: Constructorii: Ni s-a spus sa ne apucam de treaba ca vin banii |
02 iul. 2009 |
Deal in constructii: Francezii de la SETHA cumpara firme mici |
01 iul. 2009 |
7.000 de angajati ai CFR Marfa intra in somaj tehnic |