30 oct. 2009 |
Reactia la competitie: Plaza si Bucuresti Mall le cer retailerilor sa-si prelungeasca programul |
30 oct. 2009 |
Strategia Marks & Spencer: magazine noi si relocari in spatii mai mari „daca piata o cere” |
28 oct. 2009 |
Vanzarile New Yorker, in scadere cu 10-12% |
27 oct. 2009 |
Agricover a facut unprofit de 4,2 mil. € in primele noua luni |
27 oct. 2009 |
Divizia de fashion a RTC, la a sasea varianta de buget: "Daca situatia va fi si mai dificila de atat, nu vom mai avea cu ce sa intervenim pentru a reduce pierderile" |
23 oct. 2009 |
Ghenea closes Testa Rossa coffee shops |
23 oct. 2009 |
Marius Ghenea inchide cafenelele Testa Rossa in care a investit 450.000 de euro |
23 oct. 2009 |
Tot mai multi antreprenori renunta la malluri pentru locatii „la strada” |
22 oct. 2009 |
Cine sunt cei mai mari chiriasi ai mallului Cotroceni Park |
22 oct. 2009 |
PwC: Romania, singura tara cu retailul pe plus in 2009 |
19 oct. 2009 |
KFC: S-a dus vremea in care oamenii ieseau la mall sa isi etaleze tinutele sau prietenii |
19 oct. 2009 |
Bancile, acuzate ca nu dau credite fermierilor si franeaza dezvoltarea |
16 oct. 2009 |
Primul antreprenor roman care vorbeste despre insolventa: Cum au pus in aplicare actionarii Snack Attack planul celor 100 de zile pentru a rentabiliza businessul |
16 oct. 2009 |
Codul de Bune Practici a fost promulgat. Retailerii sunt in continuare nemultumiti |
15 oct. 2009 |
Snack Attack se lupta sa iasa din insolventa |
14 oct. 2009 |
Proprietarii magazinelor Cavaliere: Devenisem dependenti de credite. Concedierile si inchiderile de magazine, solutii de supravietuire |
09 oct. 2009 |
C&A amana planurile de extindere |
09 oct. 2009 |
Cine sunt cei mai expusi creditori ai Leonardo |
08 oct. 2009 |
Rapita a adus profit, iar graul nu a fost rentabil |
08 oct. 2009 |
Florin Panea a cerut insolventa magazinelor Leonardo dupa ce a acumulat datorii de 100 mil. euro |
07 oct. 2009 |
Berceanu: S-ar putea sa constat ca trebuie facute reorganizari la agricultura |
06 oct. 2009 |
Niculae “a gasit” 40 mil. $ pentru a deveni majoritar in Galaxy Tobacco |
06 oct. 2009 |
Romanian cosmetics producers give up brands for sales, but lose on the long term |
05 oct. 2009 |
Mihai Anghel, Cerealcom Dolj: What we are doing now is called survival |
05 oct. 2009 |
Mihai Anghel, Cerealcom Dolj: Am distrus agricultura. Hranim doar 8 milioane de oameni. Ce facem noi acum se numeste supravietuire |
05 oct. 2009 |
Producatorii de cosmetice romani cedeaza brandul pentru vanzari, dar pierd pe termen lung |
02 oct. 2009 |
Oriflame: Vindem mai multe produse ieftine |
02 oct. 2009 |
„Rabla la blugi”, dupa masini, electrocasnice si adidasi |
01 oct. 2009 |
Lemnul taiat anual in Romania incape in cinci Case ale Poporului si valoreaza 4 mld. euro |
01 oct. 2009 |
Si francizele „au inghetat”: brandurile internationale vor sa intre in Romania, dar nu gasesc investitori |
01 oct. 2009 |
KFC asteapta 1,5 mil. euro anual de la cel mai nou restaurant al retelei |