31 oct. 2011 |
De la pantofi la fotolii: retailerul de încălţăminte Benvenuti deschide un showroom de mobilă la Oradea |
27 oct. 2011 |
CME: Rezultate peste aşteptări şi creşteri de profit în trimestrul III |
27 oct. 2011 |
Cum s-a schimbat retailul faţă de cei mai buni ani şi când va mai ajunge acolo. Produsele se vindeau direct din camion, nu mai ajungeau în magazine |
26 oct. 2011 |
Piaţa instrumentelor de scris a crescut cu 6% la începerea anului şcolar |
26 oct. 2011 |
Cei 4.000 de clienţi zilnic aduc Medlife afaceri de 50 milioane de euro |
26 oct. 2011 |
Mega Image devine a patra reţea din comerţ cu 100 de magazine |
26 oct. 2011 |
Profi deschide al 18-lea magazin din Bucureşti pe bdul Dacia |
25 oct. 2011 |
O companie din Braşov a primit franciza Spar. Fostul proprietar vinde şi casele de marcat ca să acopere din datorii |
24 oct. 2011 |
Mega Image a rămas cu două branduri după ce a renunţat la Red Market |
21 oct. 2011 |
Nimeni nu mai poate garanta în licitaţii preţuri la publicitatea pe ProTV fără acordul companiei |
21 oct. 2011 |
Încă un brand local intră în insolvenţă: Una dintre firmele grupului Tina R aşteaptă planul de reorganizare |
20 oct. 2011 |
Publicitarii: Avantajul internetului este că oferă o infrastructură care poate fi folosită de toţi furnizorii de content |
20 oct. 2011 |
Profi are 10 mil. € pentru achiziţii şi peste 30 de noi magazine |
19 oct. 2011 |
C&A, Takko şi Deichmann deschid magazine lângă al doilea Kaufland din Ploieşti |
13 oct. 2011 |
Familia Capa deschide al doilea restaurant Wienerwald din capitală |
11 oct. 2011 |
Piaţa de retail, încotro? Strategiile jucătorilor din retail după trei ani de scădere a consumului |
11 oct. 2011 |
C&A merge în mallul lui Iulian Dascălu din Timişoara |
11 oct. 2011 |
McCann Erickson: România deja a început să se contureze ca un hub regional de creativitate |
10 oct. 2011 |
Flanco a revenit în Unirea Shopping Center după trei ani |
06 oct. 2011 |
Retailerii cu preţuri mici au ajuns de la zero la 435 de magazine şi afaceri de 1,2 miliarde de euro în unsprezece ani |
06 oct. 2011 |
Discounterii s-au impus şi în trei ani de criză şi-au dublat numărul de magazine. Reţeta succesului? Preţuri mici în oraşe mici |