31 oct. 2014 |
Gealan: Anul 2014 este cel mai slab pentru programele de reabilitări termice. Lucrările au fost aproape blocate |
30 oct. 2014 |
Cheia creşterii economice de 5% pe an este reformarea drastică a aparatului de stat |
29 oct. 2014 |
Şeful Macon Deva: Eliminarea corupţiei şi depolitizarea companiilor de stat pot stimula creşterea economică |
29 oct. 2014 |
Afacerile producătorilor de polistiren au mers anul acesta cu frâna de mână trasă, la mâna micului constructor de case |
27 oct. 2014 |
Autostrada Sebeş-Turda pierde o parte din banii POS-T şi va fi finanţată din exerciţiul 2014-2020 |
27 oct. 2014 |
Al doilea tronson al autostrăzii Sebeş-Turda îşi află soartă după aproape un an de la licitaţie: Aktor şi Euro Construct Trading vor construi 24 km ai şoselei cu 100 mil. euro |
27 oct. 2014 |
CNADNR semnează contractele de construire a 40 km din autostrada Sebeş - Turda abia la un an de la licitaţie. În joc sunt fonduri europene de 240 mil. euro |
27 oct. 2014 |
Al doilea tronson al autostrăzii Sebeş-Turda îşi află soartă după aproape un an de la licitaţie: Aktor şi Euro Construct Trading vor construi 24 km ai şoselei cu 100 mil. euro |
26 oct. 2014 |
Autostrăzile şi drumurile expres sunt „vedeta“ cheltuielilor cu şoselele până în 2030, cu 16 mld. euro. Variantele de ocolire şi drumurile naţionale iau de zece ori mai puţini bani |
26 oct. 2014 |
Autostrăzile şi drumurile expres sunt „vedeta“ cheltuielilor cu şoselele până în 2030, cu 16 miliarde de euro. Variantele de ocolire şi drumurile naţionale iau de zece ori mai puţini bani |
26 oct. 2014 |
Aldea, Carpatcement: Apetitul scăzut pentru investiţii al mediului privat şi reducerea lucrărilor de infrastructură au alterat piaţa cimentului |
26 oct. 2014 |
Harta centurii Capitalei şi stadiul lucrărilor de modernizare pe tronsoane |
26 oct. 2014 |
Harta centurii Capitalei şi stadiul lucrărilor de modernizare pe tronsoane |
25 oct. 2014 |
Top 10 plăţi realizate de CNADNR în 2014. Transilvania şi Banatul au atras în ultimii trei ani cei mai mulţi bani pentru construcţia de autostrăzi |
25 oct. 2014 |
Situaţia şantierelor de autostrăzi din România în luna octombrie |
24 oct. 2014 |
Unde se duc banii de şosele. Top 10 plăţi realizate de CNADNR în 2014 |
23 oct. 2014 |
Industrial Access: Investitorul privat are şanse să crească dacă statul nu alterează piaţa prin politici fiscale şi investiţii haotice |
23 oct. 2014 |
Nădlac - Arad a avansat cu 40% din vară până acum, iar Sebeş - Turda a trecut de la proiectare la „lucrări pregătitoare“ |
22 oct. 2014 |
„Tragedia rutieră“ a Capitalei mai durează câţiva ani: centura de 72 km va fi modernizată cel mai devreme în 2018 |
22 oct. 2014 |
Nădlac - Arad a avansat cu 40% din vară până acum, iar Sebeş - Turda a trecut de la proiectare la „lucrări pregătitoare“ |
22 oct. 2014 |
Köber: 90% din achiziţiile noastre de materii prime se fac din afara ţării |
22 oct. 2014 |
România a cheltuit aproape 2 mld. euro din cele 4,3 mld. euro de la UE pentru transporturi. În conturi au intrat până acum circa 1,5 mld. euro |
22 oct. 2014 |
Francezii de la Saint-Gobain Rigips vor să deschidă o carieră de gips de 8-9 mil. € în judeţul Cluj |
22 oct. 2014 |
Transporturile au cheltuit 2 mld. € din cele 4,3 mld. euro fonduri de la UE şi aşteaptă decontările |
21 oct. 2014 |
„Tragedia rutieră“ a Capitalei mai durează câţiva ani: centura de 72 km va fi modernizată cel mai devreme în 2018 |
21 oct. 2014 |
„Tragedia rutieră“ a Capitalei mai durează câţiva ani: centura de 72 de kilometri va fi modernizată cel mai devreme în 2018 |
20 oct. 2014 |
„Marea împărţeală“ a asfaltului. Transilvania şi Banatul au luat 1 mld. euro pentru autostrăzi şi drumuri naţionale în trei ani. Moldova este elevul „repetent“, care a primit doar 100 mil. euro |
19 oct. 2014 |
Master Planul General de Transport: De câţi bani are nevoie România pentru a-şi pune la punct infrastructura de transport |
19 oct. 2014 |
Ministrul transporturilor Ioan Rus: Ar fi elegant să fac 3 ore până la Cluj cu maşina. Sper să apuc vremurile acestea ca ministru al transporturilor |
15 oct. 2014 |
Arcada Company, cel mai mare constructor din Galaţi, a ajuns la marje de profit de aproape 30% |
15 oct. 2014 |
Blidar, francezii de la Alstom şi spaniolii de la CAF intră în lupta de 440 mil. euro pentru noul metrou |
14 oct. 2014 |
François Pétry, Holcim: Infrastructura va aduce mai puţin de 40% din veniturile noastre |
14 oct. 2014 |
Rehau: Dacă am produce mai mult în România, am avea o creştere economică mai sănătoasă |
13 oct. 2014 |
ARACO către candidaţii la funcţia de preşedinte al României: Sectorul de construcţii este subiectul unei amnezii de neînţeles |
12 oct. 2014 |
Promisiuni pe bandă rulantă: 60 de noi kilometri de autostrăzi până la finalul anului |
12 oct. 2014 |
Şeful Fabryo-Atlas Paints: Piaţa de lacuri şi vopsele va creşte cu 3% în acest an, de la 130 mil.euro |
10 oct. 2014 |
Tirurile au “verde” pe Dealul Negru de azi, după două luni în care au ocolit 100 de km din cauza unei alunecări de teren de câteva zeci de metri |
10 oct. 2014 |
Tirurile au “verde” pe Dealul Negru de azi, după două luni în care au ocolit 100 de km din cauza unei alunecări de teren de câţiva zeci de metri |
10 oct. 2014 |
Lista autostrăzilor deschise în circulaţie în ultimii doi ani, dar care nu au spaţii de servicii, benzinării sau spaţii comerciale |
10 oct. 2014 |
Tirurile au “verde” pe Dealul Negru începând de azi |
09 oct. 2014 |
Efectul deficitului bugetar mic: construcţiile de infrastructură s-au prăbuşit cu aproape 30% |
09 oct. 2014 |
Topul celor mai mari 100 de constructori de pe piaţa locală |
09 oct. 2014 |
Somaco: Urmărirea unui deficit bugetar minim nu este o politică inspirată |
09 oct. 2014 |
Forumiştii din domeniul infrastructurii, către Ioan Rus: Şoseaua Sibiu-Piteşti trebuie să fie prioritatea zero |
08 oct. 2014 |
Cei 250 de kilometri de autostrăzi deschişi în ultimii doi ani nu au nici acum benzinării sau spaţii de servicii şi nici nu vor avea mai devreme de un an |
08 oct. 2014 |
Fără benzinării pe 250 km de autostrăzi deschişi de doi ani |
08 oct. 2014 |
Laurenţiu Ştefănescu, şeful Sika: România are o piaţă mică de construcţii, cu mulţi jucători. Fenomenul „preţului cel mai mic“ va continua |
08 oct. 2014 |
Problema taxei de pod de la Cernavodă se poate rezolva printr-un sistem similar celui de taxare a rovinietei. „Nu e complicat şi ar fi util pentru toţi.” |
07 oct. 2014 |
Militaru, Fabryo-Atlas Paints: Vrem să spargem bariera de vânzări de 50 mil. euro în următorii doi ani |
06 oct. 2014 |
Câţi bani are pe mână Consiliul Judeţean din Braşov |
05 oct. 2014 |
Au avut pe mână 4 miliarde de euro la drumuri. Ce a început şi ce a finalizat guvernul Ponta în materie de autostrăzi |
05 oct. 2014 |
Promisiuni de încă 200 de kilometri de autostrăzi până în 2016 |
05 oct. 2014 |
Ruukki închide fabrica de 35 mil. euro din Giurgiu şi disponibilizează 110 angajaţi |
04 oct. 2014 |
Ce autostrăzi şi drumuri expres plănuieşte guvernul să construiască în următorii 15 ani |
03 oct. 2014 |
Cea mai mare companie din Giurgiu, Ruukki, închide fabrica de 35 de milioane de euro de lângă Bucureşti |
03 oct. 2014 |
Tabloul afacerilor cu licenţe Microsoft şi Sistemul Educaţional Informatizat. În ce constă afacerea? Cine sunt oamenii implicaţi? Mecanismul mitei |
03 oct. 2014 |
Harta autostrăzilor din România desenată de fiecare guvern, din 2000 până în prezent. Cum am ajuns să cheltuim 15 miliarde de euro pe construcţia a doar 644 de kilometri de autostradă? |
03 oct. 2014 |
Tabloul afacerilor cu licenţe Microsoft şi Sistemul Educaţional Informatizat. În ce constă afacerea? Cine sunt oamenii implicaţi? Mecanismul mitei |
02 oct. 2014 |
Ministrul transporturilor Ioan Rus aruncă la coş toate planurile lui Şova. Haosul politic nu poate fi eliminat decât prin trecerea în administrare privată a CNADNR |
02 oct. 2014 |
Haosul din infrastructura rutieră poate fi eliminat doar dacă politicul nu se mai implică |
02 oct. 2014 |
Ministrul transporturilor aruncă la coş toate planurile lui Şova. Haosul politic nu poate fi eliminat decât prin trecerea în administrare privată a CNADNR |
02 oct. 2014 |
Ministrul transporturilor Ioan Rus aruncă la coş toate planurile lui Şova. Haosul politic nu poate fi eliminat decât prin trecerea în administrare privată a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri |
01 oct. 2014 |
Ce sunt drumurile expres, care sunt diferenţele faţă de autostrăzi şi de ce sunt atât de importante în strategia de infrastructură din următorii 15 ani. Care va fi viteza maximă admisă pe aceste drumuri, în funcţie de relief? |
01 oct. 2014 |
ASA CONS şi-a asigurat creşterea cu 40% a vânzărilor prin contracte cu retaileri şi producători |
01 oct. 2014 |
Se stabileşte soarta infrastructurii pentru următorii 15 ani: Autostrăzile Braşov - Sibiu şi Craiova - Piteşti, planificate să fie gata în cel mult şase ani |
01 oct. 2014 |
Ce sunt drumurile expres, care sunt diferenţele faţă de autostrăzi şi de ce sunt atât de importante în strategia de infrastructură din următorii 15 ani. Care va fi viteza maximă admisă pe aceste drumuri, în funcţie de relief? |
01 oct. 2014 |
Se stabileşte soarta infrastructurii pentru următorii 15 ani: Autostrăzile Braşov - Sibiu şi Craiova - Piteşti, gata în cel mult şase ani |