30 iun. 2018 |
Declaraţii şoc de la şeful Transgazului din Ungaria: Nu puteţi consuma gazul din Marea Neagră în România. Nu aveţi petrochimie, nu aveţi industrie |
28 iun. 2018 |
Ministrul ungar al afacerilor externe: Trebuie crescută presiunea internaţională astfel încât România să înceapă producţia din Marea Neagră. Trebuie pusă presiune astfel încât gazul să curgă în ambele sensuri |
28 iun. 2018 |
Ungaria îşi trimite solii la Washington şi Bucureşti pentru a pune presiune pe România şi proiectul din Marea Neagră. „Noi trebuie să ne vedem de treabă“ |
27 iun. 2018 |
FGSZ, Transgazul din Ungaria: Nu puteţi consuma gazul din Marea Neagră în România. Nu aveţi petrochimie, nu aveţi industrie. De gazul din Marea Neagra beneficiază economia României şi apoi Exxon si OMV |
27 iun. 2018 |
FGSZ, transportatorul maghiar de gaze: Obiectivul pentru gazul din Marea Neagră este să-l vindeţi. Dacă rămâne aici, ce faceţi cu el? Un mare foc? |
27 iun. 2018 |
Centrul de servicii din România al OMV, un business de 500 mil. lei |
26 iun. 2018 |
Timpul de aşteptare la metrou, neschimbat de cinci ani. Numărul mediu zilnic de călători a crescut cu 8,4%, iar la Aurel Vlaicu, staţia corporatiştilor, cu 50% |
26 iun. 2018 |
Planurile Aurorei Simionescu, primul cercetător străin acceptat la Agenţia Spaţială Japoneză: Vreau să explorez totul |
25 iun. 2018 |
Gazul din Marea Neagră, o mare necunoscută: Transgaz are acorduri doar cu Petrom, Exxon şi Black Sea pentru preluarea gazului. Detaliile sunt confidenţiale |
25 iun. 2018 |
Integrarea staţiilor Agip, unul dintre factorii care au săltat afacerile MOL România cu 15% în 2017. Compania îşi consolidează poziţia în clubul miliardarilor |
25 iun. 2018 |
Timpul de aşteptare la metrou, neschimbat de cinci ani. Numărul mediu zilnic de călători la Aurel Vlaicu, staţia corporatiştilor, + 50% |
20 iun. 2018 |
Tinmar Energy trece în liga secundă a furnizorilor de energie după scăderea cotei de piaţă de la 9% la 3% |
19 iun. 2018 |
Suferinţa marilor companii de stat listate la bursă. Mandatul de patru luni, vedeta managementului de stat, taxat dur: „Este îngrijorător. Nu se pot face investiţii pe termen lung“ |
18 iun. 2018 |
Mandatul de patru luni, vedeta managementului de stat, taxat dur: „Este îngrijorător. Nu se pot face investiţii pe termen lung“ |
17 iun. 2018 |
Exportul şi proiectele locale au generat creşteri de 80% pentru antreprenorii români din energie |
14 iun. 2018 |
Afacerea în care fiecare angajat „livrează“ 16 mil. euro: Benzinăriile Petrom depăşesc din nou producţia de petrol ca vânzări |
14 iun. 2018 |
SOCAR, grupul petrolier azer, a avut afaceri de 731 mil. lei în 2017, în creştere cu 28% |
12 iun. 2018 |
Români în afara graniţelor. Andrei Hareţ, Grolsch: Managerii români de afară trebuie să ducă know-how-ul către viitoarele generaţii |
11 iun. 2018 |
British American Tobacco investeşte 800 mil. euro până în 2022 la Ploieşti şi deschide o hală pentru producţia rezervelor Glo: ”Sperăm că guvernul român va oferi predictibilitatea necesară” |
11 iun. 2018 |
Un fost director din MOL apropiat al lui Viktor Orban ajunge unul dintre cei mai puternici vânzători de energie din România |
11 iun. 2018 |
BAT începe să facă „rezerve“ pentru glo la Ploieşti, într-o hală de 400 mil. euro |
10 iun. 2018 |
ANRE se bate cu BNR şi ASF la salarii: salariul mediu net lunar, 2.500 euro, venitul preşedintelui, 10.000 de euro |
10 iun. 2018 |
De ce să lucrezi în companii private când la stat se plăteşte mai bine? ANRE se bate cu BNR şi ASF la salarii: salariul mediu net lunar, 2.500 euro, venitul preşedintelui, 10.000 de euro |
08 iun. 2018 |
Preţul gazului din producţie locală a ajuns la fel ca preţul gazului importat din Rusia |
07 iun. 2018 |
Fondul Suveran de Investiţii, condus politic un an şi jumătate |
06 iun. 2018 |
Guvernul schimbă legile pentru a duce TAROM pe profit după un deceniu de pierderi. „Fără măsuri urgente, situaţia se agravează“ |
06 iun. 2018 |
Cel mai mare business privat cu petrol revine pe creştere: Oscar Downstream, plus 20%, până la 2 mld. lei |
03 iun. 2018 |
Infrastructură de centenar: Peste 10% din drumurile din România sunt de pământ. „Distanţa dintre Arad şi Vaslui creşte în fiecare zi. Avem în anul centenarului regiuni care sunt uitate.“ |