31 iul. 2024 |
Gabriel Budescu, CNIR: Avem nevoie de o dezvoltare a industriei materialelor de construcţii pentru infrastructura rutieră din România. Cimentul rutier poate înlocui bitumul. Ani la rând cu doar cioturi inaugurate au ţinut pe loc industria materialelor de construcţii pentru infrastructura mare |
31 iul. 2024 |
Revin autostrăzile din beton? Gabriel Budescu, CNIR: Avem nevoie de o dezvoltare a industriei materialelor de construcţii pentru infrastructura rutieră din România. Cimentul rutier produs în România poate înlocui bitumul din import |
31 iul. 2024 |
Nicuşor Dan ridică un semn de întrebare: “Vorbim de o investiţie de câteva sute de milioane de euro, care se bazează, ca multe alte construcţii aflate în desfăşurare în Bucureşti, pe acte şubrede, pe care Inspectoratul de Stat în Construcţii şi prefectul refuză să le atace. Ce se va întâmpla când o instanţă va anula toate aceste acte?” |
31 iul. 2024 |
Rămase fără corporatişti, clădirile de birouri se transformă în săli de clasă pentru elevii din mediul privat: un sfert din cererea din Capitală din primul semestru a venit din partea sectorului de învăţământ privat |
31 iul. 2024 |
LPR, companie de management al paleţilor, închiriază aproape 4.000 de metri pătraţi în ELI Park Ploieşti |
31 iul. 2024 |
Tranzacţie imobiliară: LPR, companie de management al paleţilor, închiriază aproape 4.000 de metri pătraţi în ELI Park Ploieşti |
30 iul. 2024 |
Încă 10 km din A0 se livrează mâine şi avem primul nod rutier între două autostrăzi în sudul României: A0 se intersectează cu A2 la Glina |
30 iul. 2024 |
39 de români au plătit pentru cel mai puternic SUV de la BMW mai mulţi bani decât toţi clienţii de Dacia Jogger din iunie |
29 iul. 2024 |
Ford acoperă peste 40% din producţia internă de autoturisme cu ajutorul noilor modele Transit & Tourneo Courier. Urmează Puma facelift. În zece ani, producţia Ford la Craiova a crescut de aproape cinci ori. |
29 iul. 2024 |
ZF Investiţi în România! Filipe Dias, GreenVolt: În următorii trei ani vrem să investim 30 mil. euro în trei proiecte cu o capacitate de 100 MW |
29 iul. 2024 |
Filipe Dias, GreenVolt: În următorii trei ani vrem să investim 30 mil. euro în trei proiecte cu o capacitate de 100 MW |
29 iul. 2024 |
WDP ajunge la un portofoliu de 1,41 mld. euro după acordul cu Global Vision prin care cumpără proprietăţi de 110 mil. euro în Bucureşti, Constanţa şi Târgu-Mureş |
29 iul. 2024 |
Premieră. Mâine se deschide primul nod rutier dintre două autostrăzi în sudul României - A0 se intersectează cu A2 |
28 iul. 2024 |
Business Magazin. Portul Constanţa revine la viaţă: DP World, una dintre cele mai mari companii de logistică din lume, a investit 65 de milioane de euro într-un terminal cargo. Mai urmează încă o investiţie de 50 de milioane de euro |
28 iul. 2024 |
Business Magazin. Cum încearcă Plus Autotrade să dezvolte o nouă piaţă auto: Maşini premium şi de lux pre-owned. Cum funcţionează această platformă |
28 iul. 2024 |
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CECBank. Filipe Dias, GreenVolt: În următorii trei ani vrem să investim 30 mil. euro în trei proiecte cu o capacitate de 100 MW |
24 iul. 2024 |
Un nou retail parc pe Valea Prahovei : Un grup de investitori deschide primul centru de retail din Sinaia, la ieşire aspre Buşteni |
24 iul. 2024 |
Un grup de antreprenori, prin dezvoltatorul Imo Invest Total, a investit 6 mil. euro în construcţia unui nou parc de retail pe Valea Prahovei, în Sinaia. "Înainte, aici era o groapă." |
23 iul. 2024 |
ANALIZĂ AUTO. Chinezii apasă acceleraţia în România: maşinile „made in China“ sunt comercializate astăzi de 44 de dealeri auto. Înmatriculările mărcii MG, brand britanic, deţinut de grupul chinez SAIC, le-au depăşit în iunie pe cele ale Peugeot, Opel şi Citroen la un loc, iar reţeaua mărcii a ajuns la un total de 28 de dealeri la nivel naţional |
23 iul. 2024 |
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Szabolcs Nemes, Roland Berger România: Piaţa locală trece în 2024 de 50.000 de maşini electrice înmatriculate |
23 iul. 2024 |
Dispar angajaţii din fabricile de cablaje din România: 25.000 de locuri de muncă din 20 de companii auto s-au evaporat în şase ani, cele mai multe din producţia de cablaje |
23 iul. 2024 |
Se schimbă industria auto: 25.000 de joburi au dispărut de la 20 de producători de componente auto în ultimii şase ani, cele mai multe de la producătorii de cablaje |
23 iul. 2024 |
Un avertisment pentru România. Industria auto, care a ţinut economia pe creştere, se schimbă 25.000 de joburi au dispărut de la 20 de producători de componente auto în ultimii şase ani, cele mai multe de la producătorii de cablaje |
23 iul. 2024 |
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Szabolcs Nemes, Roland Berger România: Piaţa locală trece în 2024 de 50.000 de maşini electrice înmatriculate. Reţeaua de încărcare s-a dezvoltat într-un ritm accelerat |
22 iul. 2024 |
Cine mai construieşte birouri în Bucureşti. „Avem zero metri pătraţi livraţi până acum în 2024 şi singura clădire programată are 16.000 mp. Anterior pandemiei, livrările anuale erau de 200.000 mp“. Noul proiect al Vastint de la Timpuri Noi va avea şi o componentă de retail care ar putea atrage oameni şi în timpul liber |
22 iul. 2024 |
Ce înseamnă suprareglementarea industriei auto: Leoni a anunţat în mai că închide Luduş deoarece cerererea merge spre maşini electrice, acum anunţă că taie numărul angajaţilor de la Bistriţa că nu se vând automobilele electrice |
22 iul. 2024 |
Industria auto din România primeşte o nouă lovitură: Producătorul de cablaje Leoni a anunţat în luna mai că închide fabrica de la Luduş, iar acum anunţă că taie numărul angajaţilor de la fabrica din Bistriţa, din cauza cererii scăzute. „S-a decis reducerea numărului de angajaţi cu până la 10%” |
22 iul. 2024 |
44 de dealeri auto şi-au completat portofoliul cu maşini „made in China“ |
21 iul. 2024 |
Business MAGAZIN. Nepi Rockcastle, cel mai mare dezvoltator de centre comerciale, are pe masă 650 mil. euro pentru extindere. Cât poate atrage România din această sumă |
21 iul. 2024 |
Sile Fulga, un inginer cu aproape 40 de ani experienţă la Dacia, preia conducerea uzinei auto |
19 iul. 2024 |
Xavier Martinet, Dacia: Cifra de afaceri a Dacia se va dubla până în 2030 datorită noilor modele. Anul acesta vânzările vor creşte uşor, dar în 2025 vine Bigster. Vânzările Dacia sunt estimate la 685.000 - 700.000 de unităţi în 2024 şi sunt susţinute în mare parte de Sandero şi Jogger în S1 şi de Duster III în al II-lea semestru |
19 iul. 2024 |
Vânzările de apartamente din faza a doua a Nusco City au trecut de 75% la mijlocul lunii iulie |
19 iul. 2024 |
CTP finalizează prima fază a CTPark Arad West |
19 iul. 2024 |
După aproape 40 de ani în cadrul Dacia, un român preia conducerea uzinei auto |
19 iul. 2024 |
Francezii de la Renault pun un nou român la conducerea Dacia: După aproape 40 de ani în cadrul Dacia, Sile Fulga, 56, preia conducerea uzinei auto |
19 iul. 2024 |
CTP, cel mai mare dezvoltator logistic din România, a finalizat prima fază a proiectului Park Arad West |
18 iul. 2024 |
Şeful de marketing al Dacia: Francezul care cumpăra o marcă de volum în 2019, acum cumpără Dacia. Şi la noi preţurile au crescut, dar nu la fel de mult precum în cazul altora |
18 iul. 2024 |
Ion Ţiriac a adăugat la colecţie cel de-al 25-lea Ferrari. Cel mai nou exemplar poate costa peste 2 mil. euro |
18 iul. 2024 |
Nokian Tyres deschide fabrica de la Oradea pe 19 septembrie. Demarează producţia de anvelope, faza de testare. Fabrica de la Oradea va fi prima investiţie de la zero cu o valoare mai mare de 500 mil. euro din ultimul deceniu, valoarea totală a proiectului din Oradea fiind estimată la aproximativ 650 de milioane de euro |
18 iul. 2024 |
Xavier Martinet, Dacia: Cifra de afaceri a Dacia se va dubla până în 2030 datorită noilor modele. Anul acesta vânzările vor creşte uşor, dar în 2025 vine Bigster |
17 iul. 2024 |
Ministerul Justiţiei caută clădire de birouri şi este dispus să plătească aproape 7,4 milioane de euro |
17 iul. 2024 |
România poate intra din 2025 în top 10 mondial exportatori de anvelope odată cu demararea producţiei Nokian Tires la Oradea |
16 iul. 2024 |
ARGUMENT Anuar Logistică & Transporturi: România rezultatelor pozitive, cu resurse limitate |
12 iul. 2024 |
Noi tranzacţii pe office: fraţii Raj şi Alok Gupta de la London Partners au cumpărat birourile The Landmark într-o tranzacţie de 60-75 mil. euro |
12 iul. 2024 |
Laurenţiu Lazăr, Colliers: Zona Floreasca – Barbu Văcărescu s-a schimbat radical din 2009 încoace şi acum revine în prim-plan. Promenada se extinde şi vor exista două noi componente de office la care se adaugă expansiunea de pe bdul Pipera |
11 iul. 2024 |
Fraţii Raj şi Alok Gupta, care deţin şi London Partners, au cumpărat birourile The Landmark într-o tranzacţie de 60-75 mil. Euro |
11 iul. 2024 |
ZF Index Imobiliar iunie 2024. Cum arată preţurile apartamentelor vechi cu trei camere din Bucureşti la jumătatea anului? |
11 iul. 2024 |
Colliers: Retailul creşte cu acceleraţia la podea - pragul de 5 milioane de metri pătraţi va fi depăşit în 2026-2027 |
10 iul. 2024 |
Mihai Bordeanu, Automobile Dacia: Comisia Europeană a ajuns să adopte 9-10 decizii anual despre industria auto, vorbim deja despre un număr excesiv, iar impredictibilitatea este tot mai mare |
10 iul. 2024 |
“Mustangul” european revine: Ford reînvie Capri sub forma crossover coupé electric |
09 iul. 2024 |
Vânzările de locuinţe continuă să crească, pe o piaţă unde numărul autorizaţiilor de construire s-a redus: plus 16% în S1/2024 |
09 iul. 2024 |
Dacia: Decizia de a închide Valea Oltului ne va aduce pierderi de 200.000 de euro. 750 de camioane vom avea afectate de blocajul pe DN7 şi de la Giurgiu |
09 iul. 2024 |
Dacia Bigster intră în producţie spre final de 2024. Duster III deja se livrează clienţilor. „Avem o nouă creştere de producţie în acest an“ |
08 iul. 2024 |
Surse: Piloţii Tarom au salarii aproape la jumătate faţă de veniturile piloţilor altor linii aeriene “Suntem ţinutţi în viaţă cât să funcţionăm, nu să ne dezvoltăm” |