30 sept. 2011 |
Cea mai proastă veste pentru economie din acest an: Nokia închide fabrica de la Jucu. 2.200 de salariaţi ajung în şomaj. Creşterea economică firavă este în pericol |
29 sept. 2011 |
Nemţii de la Kirchhoff caută 200 de oameni pentru fabrica de la Craiova |
29 sept. 2011 |
Grupul Ţiriac a încheiat procesul de rebranding cu noul blazon şi se pregăteşte de fuziunea dealerilor. Vedeţi aici cum a apărut ideea unui blazon |
29 sept. 2011 |
Dacia-Renault demarează o campanie de rechemare în service pentru 4.900 de maşini |
28 sept. 2011 |
Se dezgheaţă piaţa? Românii au cumpărat mai multe maşini în august decât se aşteptau dealerii |
19 sept. 2011 |
Salonul Auto de la Bucureşti revine la Romaero Băneasa. Ţiriac spune prezent, la fel şi dealerul Mercedes al lui Enrico Perini. Ce mărci auto mai vin? |
19 sept. 2011 |
Antreprenorii clujeni: pe noi nu ne aşteaptă nimeni cu braţele deschise. Sprijiniţi capitalul românesc! |
19 sept. 2011 |
Analiştii susţin că ar mai putea urma astfel de plecări şi trebuie găsite noi surse de creştere |
19 sept. 2011 |
Waard, Ford Europa: Piaţa auto actuală, de 100.000 de maşini anual, trebuie văzută ca o fundaţie |
19 sept. 2011 |
Care sunt cele mai exotice automobile prezentate la cea de-a 64-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt - GALERIE FOTO |
16 sept. 2011 |
Rădăcini preia vânzarea de piese pentru automobilele Daewoo de la Ford România |
14 sept. 2011 |
Salonul Auto de la Frankfurt: Ford va începe angajările la Craiova abia în 2013-2014. „Trebuie să înţelegem că în auto nu toate lucrurile merg conform planului iniţial“ |
14 sept. 2011 |
Ce lansări sunt la un salon care anunţă ieşirea din criza auto, având o suprafaţă mai mare ca în 2007 |
14 sept. 2011 |
Ford reduce ţinta de angajări la Craiova |
12 sept. 2011 |
Ziarul Financiar scoate autostrăzile la raport: Încă 11 km asfaltaţi pe A3, Bucureşti-Ploieşti, în trei săptămâni. Vezi aici cine nu şi-a făcut treaba |
05 sept. 2011 |
Volumele Dacia scad în Franţa, dar valoarea vânzărilor creşte datorită SUV-ului Duster |