30 apr. 2009 |
Incep sa cada fabricile mici din vestul tarii |
29 apr. 2009 |
Furnizor Dacia: „Bula de aer" din Germania ar putea crea un soc |
28 apr. 2009 |
SAS Grup: Managementul de flote reduce cheltuielile cu 20% |
27 apr. 2009 |
Sandero, aproape de jumatate din productia Dacia. Se reiau angajarile la fabrica de la Mioveni |
27 apr. 2009 |
Automobile Dacia ofera 145 de stagii pentru studentii politehnisti |
27 apr. 2009 |
Gefco: Sunt clienti pentru care transportam cu 40% mai putin |
22 apr. 2009 |
Tipografia Megapress: Am taiat din costuri si ne merge mai bine |
21 apr. 2009 |
BERD a cumparat 50% din centrul Renault de la Titu |
21 apr. 2009 |
Renault aduna bani pentru centrul RTR din Titu |
10 apr. 2009 |
Mazda3: sportivul japonez din campionatul european |
08 apr. 2009 |
Delphi: Scaderea comenzilor va continua in semestrul doi |
07 apr. 2009 |
Valmar, Porsche: Modificarile la Codul fiscal sunt total aberante |
06 apr. 2009 |
Restructurare fulger: Draxlmaier a renuntat la 5.000 de angajati si continua restructurarea |
06 apr. 2009 |
Draxlmaier lays off 5,000 employees and continues restructuring |
06 apr. 2009 |
Continental opreste orice dezvoltare in Romania |
06 apr. 2009 |
Care este strategia Sixt New Kopel dupa preluarea AAA |
03 apr. 2009 |
Rulmenti Barlad bugeteaza afaceri mai mici cu 30% si concediaza 800 din cei 2.800 de angajati |
03 apr. 2009 |
Transportatorul Ro Holland a renuntat la cursele interne si se extinde in Olanda |
03 apr. 2009 |
Rulmenti Barlad budgets 30% lower turnover |