29 ian. 2010 |
Baumix muta fabrica din Gherla si renunta la 20% din angajati |
29 ian. 2010 |
Cum incearca un producator bulgar de placi ceramice detinut de fondul Advent sa ajunga la 25 - 30% din piata locala |
28 ian. 2010 |
Transport Ministry promises to take 10 times more money from EU |
28 ian. 2010 |
Henkel a cumparat teren la Piatra-Neamt pentru a treia fabrica de adezivi |
28 ian. 2010 |
Senso Ambiente vrea sa-si dubleze cota de piata pe obiecte sanitare |
28 ian. 2010 |
Urdareanu: Creditul este mai mult pentru proiectele externe |
28 ian. 2010 |
UTI gets 68 million euros from Raiffeisen to expand its business |
28 ian. 2010 |
UTI obtine 68 mil. € de la Raiffeisen pentru extindere |
27 ian. 2010 |
Transporturile promit sa ia de 10 ori mai multi bani de la UE |
27 ian. 2010 |
Den Braven a renuntat la clientii rau-platnici |
27 ian. 2010 |
Guzu investeste un milion de euro pentru promovarea adezivilor |
26 ian. 2010 |
Berceanu: Nu putem face mai nimic anul acesta. Tinta de 100 km de autostrada nu poate fi atinsa |
26 ian. 2010 |
Ruukki: Noroc ca au inceput sa se strice acoperisurile de acum 10-15 ani |
26 ian. 2010 |
Ministrul Berceanu: Statul nu ar fi gasit niciodata un credit de 1,9 miliarde de euro pentru Comarnic-Brasov |
21 ian. 2010 |
Cea mai abrupta scadere din constructii: de sapte ori mai putine utilaje |
20 ian. 2010 |
Constructorii asteapta inca sase luni negre si cer BNR sa reduca dobanda cu 1% |
20 ian. 2010 |
Pariul lui Basescu: Comarnic-Brasov va fi gata la finalul mandatului |
20 ian. 2010 |
How Hidroconstructia managed to achieve 21% growth in construction industry's hardest year |
19 ian. 2010 |
Unde este avantajul concesiunii private? Statul da 4,8 mld. euro pentru 55 km Comarnic-Brasov. Cum comentati? |
19 ian. 2010 |
Cum a reusit Hidroconstructia sa urce cu 21% in cel mai greu an din constructii |
18 ian. 2010 |
70,000 people left without a job in construction sector in 2009 |
18 ian. 2010 |
Statul va plati 4,7 mld. euro pentru 55 km de autostrada |
15 ian. 2010 |
Nemtii si austriecii vor sa cumpere CFR Marfa |
15 ian. 2010 |
Ce urme a lasat criza in constructii: Una din cinci companii a intrat in insolventa si 70.000 de oameni au ramas fara serviciu |
15 ian. 2010 |
MFP a trimis ZF un drept la replica, dar care nu contine nicio replica |
14 ian. 2010 |
Three PPP projects worth almost 4bn euros frozen |
14 ian. 2010 |
De ce nu functioneaza parteneriatul public-privat? Trei proiecte de autostrada in valoare de aproape 4 miliarde de euro sunt blocate |
14 ian. 2010 |
Japonia va finanta o treime din investitia in metroul Bucuresti-Otopeni |
14 ian. 2010 |
Proiectele PPP, o enigma pentru autoritati: autostrazi de 4 miliarde de euro sunt blocate in nesfarsite negocieri |
12 ian. 2010 |
Perini prepares transformation of Romstal group into holding company put at around 390m euros |
11 ian. 2010 |
Primaria Capitalei va sti peste sase luni pe unde trece autostrada suspendata |
11 ian. 2010 |
Perini pregateste transformarea grupului Romstal intr-un holding evaluat la circa 390 mil. € |
08 ian. 2010 |
Arabesque allocates 20m euros for two new stores |
08 ian. 2010 |
Arabesque: In primul semestru va fi mai greu ca anul trecut |
08 ian. 2010 |
Rapotan continua extinderea retelei Arabesque si investeste 20 de milioane de euro pentru inca doua magazine |
07 ian. 2010 |
Cum s-ar recupera deficitul din infrastructura care s-a format in 20 de ani: prin constructia a 500 km/an |
07 ian. 2010 |
Autostrada spre litoral este de 20 de ani in constructie, dar va fi finalizata abia in 2011 |
06 ian. 2010 |
CNADNR: Traficul redus pe autostrada Transilvania e normal |
05 ian. 2010 |
De ce sunt cheltuiti bani pe trasee fara trafic? La o luna de la inaugurare, soferii spun ca autostrada Transilvania e goala si ca se circula "lejer" |
05 ian. 2010 |
Contract de 14,7 mil. euro in sectorul 5 castigat in ultima zi din 2009 |
04 ian. 2010 |
Constructii: Va fi un an bun daca se vor lua banii de la UE |