30 iul. 2010 |
Patriciu’s and Tiriac Jr.’s economy rebooting proposals to the IMF |
30 iul. 2010 |
Ce propuneri pentru relansare au avut Patriciu şi Ţiriac Jr. în faţa FMI-ului |
28 iul. 2010 |
Transportatorul Edy mai cumpără 65 de camioane în leasing de la Mercedes |
27 iul. 2010 |
Firma lui Tăriceanu vrea să vândă 40 de motociclete Harley-Davidson |
27 iul. 2010 |
Opt din zece maşini Skoda se vând prin programul Rabla |
22 iul. 2010 |
New Kopel a demarat importurile de maşini din China |
22 iul. 2010 |
Distribuitorul de echipamente electronice auto Falcon a deschis un showroom în Cluj |
22 iul. 2010 |
Sindicatul Dacia vrea majorarea cu 10% a salariilor. Administraţia: Nu avem de unde! |
21 iul. 2010 |
Twelve car brands see H1 sales up |
21 iul. 2010 |
Care sunt cele 12 mărci auto care au reuşit să treacă pe plus în primul semestru |
20 iul. 2010 |
Investment funds interested in first generation of transportation entrepreneurs |
20 iul. 2010 |
Muncitorii de la Dacia sunt nemulţumiţi: de ce să crească doar salariile şefilor? |
20 iul. 2010 |
Fondurile de investiţii dau târcoale primei generaţii de antreprenori din transport. Cât valorează flotele? |
19 iul. 2010 |
Dilema Renault: creşterea capacităţii Dacia la Mioveni la peste 360.000 de unităţi anual sau extinderi în Maroc |
19 iul. 2010 |
Dacia se pregăteşte să exporte la anul SUV-uri Duster de 1,5 mld. euro |
19 iul. 2010 |
Domino’s Pizza vine în România adus de un dealer auto |
19 iul. 2010 |
Dumagas, preluat de britanicii de la Bancroft |
19 iul. 2010 |
Dugăeşescu vinde 60% din Dumagas către un fond de investiţii |
19 iul. 2010 |
Dacia to export over 1.5bn euros’ worth of Duster SUVs next year |
19 iul. 2010 |
Dumagas transportation company taken over by UK's Bancroft |
16 iul. 2010 |
Dacia creşte în Europa de Vest, România rămâne în Top 3 scăderi |
16 iul. 2010 |
SUV-urile au adus o creştere de 41% la BMW |
16 iul. 2010 |
Salariile din auto, de zece ori mai mici în România faţă de Germania |
16 iul. 2010 |
Mai puţin grav decât se estima: doar trei companii auto din Top 10 au avut pierderi |
15 iul. 2010 |
„Noi urmărim profitabilitatea noastră şi a dealerilor, iar primul loc nu reprezintă prioritatea numărul unu“ |
15 iul. 2010 |
Ford's import operation taken over from Ţiriac by Americans |
14 iul. 2010 |
Ţintă ambiţioasă pentru dealerul BMW din Piteşti: plus 80%. După primul semestru e „în grafic“ |
14 iul. 2010 |
Nici cei care şi-au achitat maşinile în iunie nu au scăpat de majorarea TVA |
14 iul. 2010 |
Importatorii pregătesc strategia „eco“: maşini cu emisii reduse şi modele electrice |
12 iul. 2010 |
Breath of fresh air for car market: 12% higher sales in June |
12 iul. 2010 |
Maşinile s-au ieftinit cu 10% în 2009 |
12 iul. 2010 |
În plin sezon estival piaţa auto a primit o gură de oxigen: vânzări mai mari cu 12% în iunie. Ce urmează? |
12 iul. 2010 |
Cum explică directorul Automobile Bavaria schimbarea consumului: Românul nu mai cumpără acum caşcaval franţuzesc, ci românesc. Se uită la ce este mai ieftin |
12 iul. 2010 |
Bazac şi-a făcut firmă în Cipru şi a cumpărat participaţia Cefin la Ferrari |
09 iul. 2010 |
Exporturile duc producţia Dacia la maximul istoric, deşi creşterea TVA „taie“ 10.000-15.000 de maşini din piaţa locală |
09 iul. 2010 |
Duster a turat la maxim producţia de la Mioveni: peste 1.300 de Dacii ies zilnic pe poarta fabricii |
07 iul. 2010 |
Ţiriac jr: Cine reuşeşte să supravieţuiască astăzi va avea cu siguranţă de profitat în următorii zece ani |
05 iul. 2010 |
Luxury car sales double after five months |
05 iul. 2010 |
Vânzările de maşini de lux s-au dublat |
05 iul. 2010 |
Vânzările de maşini de lux s-au dublat la cinci luni |
02 iul. 2010 |
Dacia, mai scumpă cu 200 de euro |
02 iul. 2010 |
Dacia's French clients wait as much as six months to get a Duster |
02 iul. 2010 |
Duster se menţine la o cotă de 50% din segmentul SUV-urilor |
02 iul. 2010 |
Francezii stau 6 luni la coadă pentru un Duster |
02 iul. 2010 |
Audi Q7, SUV reinventat |
01 iul. 2010 |
AutoItalia îl aduce la Maserati pe fostul şef al ŢiriacAuto Constanţa |