31 oct. 2012 |
Gheorghe Dolofan ar putea prelua şi importurile Citroën |
31 oct. 2012 |
Golf VII 2,0 TDI: „maşina poporului“, la a şaptea generaţie |
31 oct. 2012 |
Honda Civic Sedan: aproape de clasa medie |
29 oct. 2012 |
Cererea de maşini din partea persoanelor fizice este aproape nulă |
29 oct. 2012 |
Bruxelles-ul cere noi reglementări privind achiziţiile publice şi conflictele de interese ca să deblocheze plăţile |
26 oct. 2012 |
Porsche Holding, cotă de piaţă de 25% pe autoturisme şi vehicule comerciale uşoare |
22 oct. 2012 |
Papalekas va construi birouri pe terenul Porsche Aviaţiei |
18 oct. 2012 |
Renault Clio IV: Noua bătălie între diesel şi benzină |
18 oct. 2012 |
VW Passat Alltrack: off-road pentru familie |
17 oct. 2012 |
Prima luptă Mioveni vs. Tanger: pentru Sandero cu volan pe dreapta |
09 oct. 2012 |
Fiat Panda 1,2i: mini la exterior, maxi la interior |
09 oct. 2012 |
Nissan Juke 1,5 dCi: versiunea economică a SUV-ului urban |
03 oct. 2012 |
BMW ia în calcul România pentru o viitoare uzină auto |
03 oct. 2012 |
Producătorii germani de componente auto continuă investiţiile de zeci de milioane de euro |
03 oct. 2012 |
Patru din zece maşini noi vândute în România sunt produse de un constructor german |
01 oct. 2012 |
Numărul doi din Renault ameninţă: Oricând ne putem muta producţia în Maroc dacă România nu rămâne competitivă |