31 mar. 2011 |
Tăriceanu exits Citroën business |
31 mar. 2011 |
Tăriceanu renunţă la afacerea Citroën şi se concentrează pe Ford şi Harley Davidson |
31 mar. 2011 |
Car clients still more interested in discounts than price |
29 mar. 2011 |
Doar două mărci aduc maşini electrice. Clienţii se lasă aşteptaţi |
28 mar. 2011 |
14 mărci auto şi-au adaptat discounturile la programul „Rabla“ şi speră chiar la dublarea vânzărilor |
28 mar. 2011 |
14 car brands have adjusted discounts to scrappage scheme |
25 mar. 2011 |
Un milion de români speră să-şi cumpere o maşină |
25 mar. 2011 |
B-Max-ul „made in Craiova“ iese pe străzi la vară |
25 mar. 2011 |
Un francez prin România |
23 mar. 2011 |
Vânzările limuzinelor mari s-au dublat la începutul anului |
23 mar. 2011 |
Dumagas buys 100 trucks in three months |
23 mar. 2011 |
Isărescu le dă un bonus de 8 mil. euro lunar celor cu credite în valută |
22 mar. 2011 |
Duster accounts for more than half of Dacia output |
22 mar. 2011 |
Duster, peste 50% din producţia Dacia |
22 mar. 2011 |
Dealerul BMW din Piteşti se extinde şi pe Land Rover Jaguar |
21 mar. 2011 |
B-Max effect: Over 20 suppliers settle in Oltenia, investments exceed 200m euros |
18 mar. 2011 |
Hocus-Focus |
17 mar. 2011 |
Monopol pe „Rabla“ în Bucureşti: din 15 rematuri doar două au fost autorizate în 2011, care au acelaşi acţionar |
17 mar. 2011 |
Over half of car brands witnessing growth again |
17 mar. 2011 |
Peste jumătate din mărcile auto revin pe creştere, dar sunt şi branduri care vând doar trei maşini |
15 mar. 2011 |
Topul celor mai scumpe maşini înmatriculate în februarie |
11 mar. 2011 |
O mie de companii au maşini în leasing operaţional |
11 mar. 2011 |
„Rabla“ 2011 va include şi instituţiile publice |
10 mar. 2011 |
Transportatorii îi vânează pe furnizorii de componente auto pentru export |
10 mar. 2011 |
Vânzările de maşini premium accelerează de două ori mai repede decât piaţa |
09 mar. 2011 |
Fondul de salarii al Dacia creşte cu 13% |
08 mar. 2011 |
Low number of customers for car dealers ahead of scrappage scheme |
08 mar. 2011 |
„Agenţii de vânzări din auto trebuie să iasă pe teren“ |
07 mar. 2011 |
Cu toată criza şi scumpirea benzinei, cota de piaţă a SUV-urilor a crescut de la 6% la 7%, în timp ce clasa mică a scăzut de la 23% la 22% |
07 mar. 2011 |
How the crisis changed car buyers' behaviour |
03 mar. 2011 |
Pentru Renault e mai rentabilă extinderea în Maroc. „Europa de Vest e piaţa principală pentru Dacia, iar Marocul e mai aproape“ |
03 mar. 2011 |
Renault: It's more profitable for us to manufacture Dacia in Morocco |
02 mar. 2011 |
Renault scoate Logan Van din producţie la anul şi creşte capacitatea pentru Duster |
02 mar. 2011 |
Designerii Fordului „made in Craiova“: B-Max este o maşină pentru familii tinere, cu cel puţin un copil |
02 mar. 2011 |
Romania grabs the limelight for the second time at Geneva Motor Show |
02 mar. 2011 |
România a ajuns pe harta auto, fiind a doua oară la rând în prim-plan la Salonul de la Geneva - GALERIE FOTO |
01 mar. 2011 |
Ford "made in Romania" unveiled in Geneva, production to start by yearend |