30 iul. 2021 |
Dintr-o familie săracă şi fără studii, a ajuns să lucreze pentru nobilimea rusă şi starurile de la Hollywood. Astăzi, numele său e cunoscut pretutindeni. Despre cine este vorba |
29 iul. 2021 |
Povestea omului care a creat unul dintre cele mai iubite branduri de cosmetice din lume. Cum a reuşit să atragă atenţia nobilimii ruse şi a starurilor de la Hollywood |
29 iul. 2021 |
Dintr-o famile săracă şi fără studii, a ajuns să lucreze pentru nobilimea rusă şi starurile de la Hollywood. Astăzi, numele său e cunoscut pretutindeni. Despre cine este vorba |
27 iul. 2021 |
Povestea prietenilor care au pornit într-un şopron o afacere transformată într-un brand legendar |
27 iul. 2021 |
Un dezvoltator imobiliar local investeşte 15 mil. euro într-un nou ansamblu rezidenţial. Unde va fi deschis |
25 iul. 2021 |
Povestea omului care a reuşit să transforme un simplu magazin alimentar într-un lanţ de mii de magazin cunoscut astăzi în toată lumea |
25 iul. 2021 |
Loredana Apreutese: Pandemia mi-a confirmat încă o dată că în business este nevoie de reacţii rapide, de echipă, de proceduri şi de capacitate de reinventare permanentă |
25 iul. 2021 |
Oana-Alexandra Ijdelea: Privesc încrezătoare spre viitor, având convingerea ca vom fi mai responsabili, mai informaţi şi mai recunoscători pentru acele lucruri pe care altminteri nu le-am preţuit suficient: sănătatea, familia şi libertatea |
25 iul. 2021 |
Andreea Cornea: O lecţie învăţată în pandemie este despre flexibilitate şi despre a lua decizii rapide, dinamice pentru business |
24 iul. 2021 |
Enikő Péter: Cred că cea mai importantă lecţie a fost despre rezistenţă şi puterea de adaptare |
23 iul. 2021 |
Sînziana Pardhan: Am adunat atât de multe învăţăminte în ultimul an, încât dacă aş avea un bănuţ pentru fiecare dintre ele m-aş vedea nevoită să port cu mine o tolbă plină |
22 iul. 2021 |
Florentina Taudor: Cred că lumea afacerilor trebuie să asimileze cu naturaleţe leadershipul feminin |
22 iul. 2021 |
Andreea Strugaru: Pandemia a fost un moment bun de conştientizare a importanţei construirii echipei şi a strategiei de business în jurul valorilor |
21 iul. 2021 |
Monica Constantinescu: Chiar dacă tehnologia a evoluat foarte mult şi, la rândul nostru, lucrăm cu soluţii de digitalizare şi Industrie 4.0, factorul uman este indispensabil |
21 iul. 2021 |
Gabriela Budişteanu: În această perioadă, am învăţat că agilitatea cu care te adaptezi la un nou context este un test de stres şi rezistenţă |
19 iul. 2021 |
CV de CEO nomad: din Muntenegru în România, via Mexic |
18 iul. 2021 |
Un fost cântăreţ de pian, cu visul neîmplinit de a-şi deschide propriul dance cafe, a pus bazele unui business cunoscut în toată lumea. A ajuns chiar şi la noi |
18 iul. 2021 |
Un fost cântăreţ de pian a avut un vis: să îşi deschidă propriul dance cafe. A eşuat, dar nu a renunţat şi a pus apoibazele unui business cunoscut în toată lumea, care a ajuns chiar şi la noi |
18 iul. 2021 |
Un cântăreţ de pian a avut un vis: să îşi deschidă propriul dance cafe. A eşuat, dar nu a renunţat şi fondat un business cunoscut în toată lumea, care a ajuns chiar şi la noi |
17 iul. 2021 |
Antreprenorul român care a lansat o soluţie de mobilitate la Tel Aviv. Acum aceasta poate fi folosită în 60 de oraşe din lume |
17 iul. 2021 |
Bibiana Dolores Stanciulov: Frica depăşeşte deciziile raţionale |
16 iul. 2021 |
Stejara Pircan: În ciuda dificultăţilor şi a incertitudinilor din fiecare zi, echipa eMAG a reuşit să înveţe din fiecare provocare şi să dea ce e mai bun pentru clienţi, pentru familiile lor, pentru organizaţie |
16 iul. 2021 |
Afacere românească cu parfum de Provence |
16 iul. 2021 |
Afacere românească cu parfum de Provence. Ce business au făcut doi corporatişti cu o plantă care înfloreşte doar 3 săptămâni pe an |
15 iul. 2021 |
Stejana Pircan: În ciuda dificultăţilor şi a incertitudinilor din fiecare zi, echipa eMAG a reuşit să înveţe din fiecare provocare şi să dea ce e mai bun pentru clienţi, pentru familiile lor, pentru organizaţie |
15 iul. 2021 |
Cât de atenţi au fost angajaţii la alimentaţie anul trecut, în plină criză sanitară |
15 iul. 2021 |
Studiu: Cum au depăşit românii anxietatea generată de pandemie |
15 iul. 2021 |
Succes local: o companie românească a ajuns la trei decenii de activitate. Astăzi, produsele businessului se găsesc pe rafturile magazinelor şi farmaciilor din toată ţara. Despre ce brand este vorba |
14 iul. 2021 |
Diana Baicu: Oamenii ne spun de ce au nevoie în materie de înfrumuseţare şi noi facem apoi totul pentru a le oferi ceea ce caută |
14 iul. 2021 |
Monica Vuşcan: Farmec a fost printre primele companii din România care a produs încă de la începutul pandemiei produse igienizante şi dezinfectante şi cred că asumarea acestei misiuni a fost motivaţia care ne-a impulsionat în ultimul an |
14 iul. 2021 |
Mariana Constantinescu Brădescu: Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie este că adaptarea la orice ne pune viaţa în cale şi multă empatie |
13 iul. 2021 |
Monica Eftimie: Cred că cea mai importantă lecţie învăţată în decursul ultimului an este că trebuie să ne pregătim, dar cel mai important, să reuşim să ne adaptăm ca oameni, ca profesionişti, ca branduri, organizaţii sau ţări |
13 iul. 2021 |
Anda Jurca: Ador să stau de vorbă cu colegii şi acolo este energia mea. Inspiraţia îmi vine de la fiecare persoană optimistă cu care interacţionez |
13 iul. 2021 |
Hornbach investeşte 27 de milioane de euro într-un nou magazin. În ce oraş a fost deschisă noua unitate |
13 iul. 2021 |
Cu laptopul pe şezlong. Cum a schimbat pandemia felul în care muncim |
11 iul. 2021 |
Business cu rădăcini în copilărie. Cum a reuşit un tânăr român să transforme o reţetă a bunicii într-o afacere de sute de mii de euro |
10 iul. 2021 |
Ivana Martinakova, dm drogerie markt: În ultimul an am avut două opţiuni - de a trăi cu impresia că lucrurile vor reveni la normal sau de a ne adapta la ce se întâmplă |
08 iul. 2021 |
Simona Cocoş: Pandemia a dat României o lecţie - trebuie să avem o industrie locală puternică, să diminuăm dependenţa de exterior, să întărim şi să dezvoltăm sustenabil sistemul românesc de sănătate |
08 iul. 2021 |
Sonia Năstase: În anul care a trecut, am învăţat să ne purtăm de grijă mai mult unii celorlalţi şi am făcut tot ce a ţinut de noi să fim aproape de colegii şi clienţii noştri deopotrivă |
07 iul. 2021 |
Iulia Ionescu: Nicio criză nu schimbă valorile în care crezi, dimpotrivă, ele îţi devin scut şi speranţă |
07 iul. 2021 |
Mihaela Ungureanu: În timpul pandemmiei am luat în calcul nevoile pacienţilor, ale angajaţilor şi nu în ultimul rând necesitatea de a pune businessul la adăpost |
06 iul. 2021 |
Cum să transformi o mâncare pe care o făceau toate bunicile din România într-o afacere de sute de mii de euro |
04 iul. 2021 |
Antreprenorul care, după ce a fost respins de bănci, a găsit propria soluţie pentru a-şi finanţa afacerea. Este acum cunoscut în toată lumea |
02 iul. 2021 |
Dana Bulat: Cred că în perioada de criză s-a cules ce s-a semănat în anii precedenţi. Digitalizarea, agilitatea şi maturitatea echipei, spiritul antreprenorial şi-au spus cuvântul |
02 iul. 2021 |
Diana Coroabă: Izolarea experimentată în 2020 a fost dificilă şi cred că ne-a schimbat priorităţile |
02 iul. 2021 |
Cum a reuşit o tânără din România să îşi treacă afacerea peste două dintre cele mai răvăşitoare crize financiare care au existat în istoria lumii |
01 iul. 2021 |
Alexandra Smedoiu: Convingerea mea dintotdeauna este că în afaceri, şi nu numai, contează să inspiri încredere |
01 iul. 2021 |
Alice Ivanovici: Aşa cum am depăşit alte crize, o depăşim şi pe aceasta. Cu determinare, inspiraţie şi puţin noroc |