Mesajul a fost trimis. Multumesc!

2024
2023
2022
2021
2020
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012

Ioana Matei, Ziarul Financiar

Recomanda:
500 articole publicate pe Ziarul Financiar 7 in ian. 2022
Data Articol
30 ian. 2022 Business Magazin. După China, Canada, Australia, Japonia şi Germania, Amanda Zhang a ajuns la Bucureşti pentru a prelua conducerea afacerilor Mercedes-Benz: Când mi s-a ofeirt să preiua România am fost puţin surprinsă. A conduce o piaţă nu este o oportunitate care vine zilnic, aşa că am acceptat această poziţie
30 ian. 2022 Business Magazin. După China, Canada, Australia, Japonia şi Germania, Amanda Zhang a ajuns la Bucureşti pentru a prelua conducerea afacerilor Mercedes-Benz: Când mi s-a ofeirt să preiua România am fost puţin surprinsă. A conduce o piaţă nu este o oportunitate care vine zilnic, aşa că am acceptat această poziţie
18 ian. 2022 O nouă încercare pe piaţa aeriană: AirConnect, cu 5 români acţionari, caută să umple golurile din infrastructura terestră şi feroviară. Tudor Constantinescu, director general: „Este greu de crezut, dar azi, de la Oradea la Constanţa se fac peste 12 ore cu mijloacele de transport terestru, iar această rută nu este decât un exemplu“.
16 ian. 2022 Business Magazin. Cum a ajuns Marian Tudor, un campion naţional la judo, directorul warehouse al eMAG care se ocupă de gestionarea unor stocuri uriaşe şi de spaţii de depozitare de peste 250.000 de metri pătraţi: Am plecat de jos, am învăţat totul pas cu pas, astfel ca acum cunosc fiecare piesă din din motorul operaţiunilor logistice
16 ian. 2022 Business Magazin. Cum a ajuns Marian Tudor, un campion naţional la judo, directorul warehouse al eMAG care se ocupă de gestionarea unor stocuri uriaşe şi de spaţii de depozitare de peste 250.000 de metri pătraţi: Am plecat de jos, am învăţat totul pas cu pas, astfel ca acum cunosc fiecare piesă din din motorul operaţiunilor logistice
16 ian. 2022 Business Magazin. Cum a reuşit Lavazza, celebrul brand de cafea de 126 de ani şi care a ajuns la afaceri de 2,2 miliarde de euro să se păstreze în familie, ajungând acum la a patra generaţie: Pentru noi familia este pe primul loc, dar în business nu tratăm lucrurile emoţional
16 ian. 2022 Business Magazin. Cum a reuşit Lavazza, celebrul brand de cafea de 126 de ani şi care a ajuns la afaceri de 2,2 miliarde de euro să se păstreze în familie, ajungând acum la a patra generaţie: Pentru noi familia este pe primul loc, dar în business nu tratăm lucrurile emoţional