29 iul. 2009 |
Sarbu vinde MediaPro Entertainment |
28 iul. 2009 |
Licitatia brandului turistic atrage noi contestatii |
27 iul. 2009 |
Distributie de presa pe model antreprenorial: Un business de 3 mil. euro |
27 iul. 2009 |
Igor Lutz, BBDO Moscova: Un festival de publicitate e o loterie |
24 iul. 2009 |
Corneliu Cojocaru, BCR: Am ales sa adoptam prudenta in comunicare |
24 iul. 2009 |
Redactorul-sef al Business Standard paraseste trustul Realitatea-Catavencu |
24 iul. 2009 |
Adrian Mirsanu leaves Business Standard daily |
23 iul. 2009 |
McCann Erickson castiga contul Toshiba via Facebook |
23 iul. 2009 |
Online-ul romanesc se pregateste de primul faliment de amploare |
23 iul. 2009 |
Sylvia Vitale, Team Creatif: Unele branduri iau din bugetele de advertising si investesc in design |
20 iul. 2009 |
Franco Moretti, presedinte ADC*E: Criza ne face sa ne pierdem increderea unii in altii, in industria de marketing |
16 iul. 2009 |
Kondiment si F5 au investit peste 100.000 euro in Buyos.ro |
16 iul. 2009 |
O treime din publicitatea presei de business s-a topit la sase luni |
15 iul. 2009 |
Licitatia pentru brandul turistic a fost suspendata |
13 iul. 2009 |
Headline: Agentiile de PR cu preturi de dumping vor disparea pana la sfarsitul anului |
09 iul. 2009 |
Florin Lungoci, Rodipet: "Nu a existat nici o sechestrare. Nu suntem mafioti" |
07 iul. 2009 |
Washington Post comite un ''dezastru PR-istic'' |
06 iul. 2009 |
Doua companii cer insolventa BMG pentru doar "cateva mii de euro" |
02 iul. 2009 |
Top 10 branduri recomandate de romani |
02 iul. 2009 |
Masuri de criza: Trusturile media taie din salarii |
01 iul. 2009 |
YouTube a lansat un canal de jurnalism cetatenesc |
01 iul. 2009 |
Millenium rebranduieste Internetics si inaugureaza un festival pentru jurnalistii online |